آزمایش سندرم ایمپوستر: بدانید این سندرم دارید یا خیر

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون بدست آوریم.

  • بیاموزید که چگونه شرایط را شناسایی کنید و آن را مقابله کنید

    احتمالاً جمله سندرم imposter را شنیده اید – بیشتر از آن پهن است خط وظیفه الگوی رفتاری در حال حاضر ، اما آیا می دانید معنای واقعی آن چیست یا چگونه می توان آزمایش سندرم تحریک کننده را انجام داد تا بفهمید از آن رنج می برید؟

    آمار جدید نشان داده است که 77٪ از مردم انگلیس از سندرم تحریک کننده رنج می برند. و تغییر چشم انداز کار کمکی نمی کند – برای بسیاری کار در خانه احساس تردید نسبت به خود را تشدید کرده است. این امر ، همراه با چگونگی جداسازی WFH ، می تواند منجر به شرایط جدی روانی شود.

    بنابراین ، سندرم تحریک کننده چیست؟

    سندرم ایمپوستر به عنوان ناتوانی مداوم در این باور است که موفقیت های شما به توانایی های خود شما بستگی دارد. به عبارت دیگر ، عدم احساس اینکه موفقیت خود را “به دست آورده اید” یا دائماً احساس تقلب در محل کار می کنید.

    شبیه شما؟ تو تنها نیستی. نظرسنجی های دیگر بسیار چشمگیر بوده است 90٪ زنان در انگلیس از این رنج می برند ، با این حال تنها 25٪ از آن واقف هستند. که در یک محیط کار از راه دور و توزیع شده ، مقابله با احساس سندرم تقلب حتی دشوارتر است.

    اکنون بسیاری شروع به بازگشت به دفاتر کرده اند ، اما به همان تعداد 74٪ شرکت ها هستند برنامه ریزی برای تغییر دائمی به کار از راه دور و توزیع شده در آینده. اگر این واقعیت داشته باشد ، سازمان ها باید تلاش خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که کارمندان – و به ویژه کارمندان زن – اجازه نمی دهند سندرم تقلب روزانه آنها را تضعیف کند.

    تست سندرم تقلب شما

    بنابراین ، شما می خواهید بدانید که آیا از سندرم تحریک کننده رنج می برید؟ می توانید با پرسیدن موارد زیر از خود شروع کنید.

    • آیا تا به حال احساس کرده اید که در محل کار خود تعلق ندارید؟
    • آیا هیچ وقت در خط کار خود احساس حقارت می کنید؟
    • آیا تا به حال احساس کرده اید که همکارانتان بیش از شما برای سزاوار موقعیت های خود تلاش کرده اند؟
    • آیا تا به حال به این دلیل که شناخت کافی ندارید ، خود را در محل کار حدس زده اید؟

    یا ، سایتهای زیادی وجود دارد که آزمونها و پرسشنامه هایی را ارائه می دهند که نتیجه را برای شما محاسبه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به آزمایشگاه های PsychTests ، Psycom ، Grammarly یا IDR بروید.

    5 نکته برای اجتناب از سندرم تقلب به طور کلی

    Terri Burden از Asana به عنوان یک قهرمان تنوع و توانمند سازی زنان در محل کار ، نشان می دهد که چگونه کار از راه دور می تواند به عنوان محرک سندرم شیادی عمل کند ، و پنج نقطه عمل را برای به اشتراک گذاشتن غلبه بر این احساس

    1. در مورد انتظارات شفاف باشید

    ارتباط کامل بین اعضای تیم از راه دور بیش از هر زمان دیگری مهم است. برای افرادی که از سندرم جعل کننده رنج می برند ، این امر به ویژه چالش برانگیز است ، زیرا به احتمال زیاد از درخواست کمک خودداری می کنید.

    برای جلوگیری از این موضوع ، باید درمورد آنچه باید به دست آورید روشن کنید. اما این مسئولیت نه تنها به عهده شما ، بلکه به عهده شرکت شما است. طبق یک نظرسنجی از آسانا ، فقط 16٪ از کارمندان می گویند که شرکت آنها در تعیین و ابلاغ اهداف کل شرکت بسیار کارآمد است.

    این یک مسئله است ، زیرا باعث ایجاد سردرگمی در مورد اولویت ها ، عدم انگیزه و حتی عدم همسویی در تیم ها می شود. از اهداف روزانه تا سالانه گرفته تا اهداف مشخص شده برای خود ، تیم و سازمان شما – تعیین اهداف می تواند شفافیت مورد نیاز شما را فراهم کند و اطمینان شما را از تمرکز روی وظایف مهم تأمین می کند.

    2. خود را با دیگران مقایسه نکنید

    تمرکز بر توسعه قدرت فردی شما برای پیشرفت شغلی و سلامت روانی شما بسیار مفید خواهد بود. قدرت یک شخص ضعف فرد دیگر است و پذیرفتن اینکه مهارت شما در جای دیگری است ، به معنای تمرکز بر پیشرفت در منطقه ای است که از آن برتر هستید.

    با این وجود ، مطمئن باشید که به دنبال فرصت هایی خارج از منطقه راحتی خود هستید. به عنوان مثال ، با یک طوفان مغزی خارج از وظایف معمول خود همراه شوید. این یک فرصت عالی برای گوش دادن و یادگیری از دیگران است ، در حالی که با ارائه دیدگاه خارجی به آن گروه ارزش می دهید.

    سندرم تحریک کننده

    تری بار ، مدیر موفقیت مشتری در آسانا

    3. نحوه دریافت بازخورد را تعیین کنید

    در غیاب نشانه های صورت و راه های ارتباطی غیرکلامی ، اشتباه گرفتن یک نظر ساده و انتقاد تند اغلب آسان است. برای اطمینان از اینکه پیام را از طریق ایمیل یا در غیر این صورت سو mis تعبیر نمی کنید ، باید ابتکار عمل را بپرسید و از طریق تماس تلفنی یا ویدیویی گپ سریع را درخواست کنید.

    در هنگام تماس ، می توانید در معنای طرف مقابل شفافیت بیشتری کسب کنید و پاسخ خود را راحت تر بیان کنید. این نیز یک فرصت عالی برای ایجاد قوانین اساسی است. گرچه به دلیل محدودیت زمانی همیشه امکان پذیر نیست ، اما می توانید به همکار / رئیس خود اطلاع دهید که هنگام دریافت بازخورد ارتباط کلامی ارجح است. این کار سهولت ذهنی شما را فراهم می کند و تمایل شما به یادگیری و پیشرفت را نشان می دهد.

    4- اعتماد به نفس را برای تماس های ویدیویی ایجاد کنید

    اگر با انتقال به کنفرانس ویدیویی دست و پنجه نرم می کنید ، تنها نیستید. اما این شکل از ارتباط برای ماندن در اینجاست. بنابراین قبل از تماس چند قدم اضافی بردارید تا خیالتان راحت تر شود. این می تواند به سادگی نوشتن یک اسکریپت کوچک از مواردی باشد که می خواهید آنها را پوشش دهید یا به آنها کمک کنید. یا حتی پیش از این با یک هم تیمی در تماس باشید تا نکته ای را که دوست دارید بیان کنید بررسی کنید. داشتن این وضوح قبل از تماس تصویری باعث می شود صدای شما راحت تر شود.

    5 ، سرانجام ، به یاد داشته باشید که شما انسان هستید

    هر چقدر کلیشه به نظر برسد ، همه ما انسان هستیم و اشتباهات اجتناب ناپذیر است. بنابراین از خطا نترسید ، فقط مطمئن شوید که آن را به یک تجربه یادگیری تبدیل می کنید. استفاده از این بینش برای کارهای آینده شما نه تنها می تواند برای خودتان مفید باشد ، بلکه برای هم تیمی ها و همکاران خردسال شما مفید است.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>