آیا خواب اشتباه می تواند سردرد ایجاد کند؟ 3 موقعیت برای جلوگیری از

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کارمزد دریافت کنیم.

  • بیشتر “اوچ” از “Zzz …”

    بنابراین ، آیا خواب اشتباه می تواند سردرد ایجاد کند؟

    اگر با افسردگی ، اضطراب ، PTSD یا سایر شرایط بهداشت روانی دست و پنجه نرم می کنید ، اینها هم می توانند به مشکلات خواب و هم سردردتان کمک کنند.

    بهترین وضعیت خواب برای جلوگیری از سردرد چیست؟

    دکتر آدگوکه توضیح می دهد: “خوابیدن روی جلوی شما می تواند باعث سردرد شود زیرا کمرتان قوس دارد.” همانطور که وی اشاره کرد ، گردن شما در آن حالت پیچ خورده است. او به اشتراک می گذارد: “خوابیدن به پشت یا پهلو برای ترازبندی ستون فقرات بهتر است.”

    اساساً ، بهترین موقعیت “جنازه” نامیده می شود. بله ، فقط تصور کنید که در یک تابوت دراز کشیده اید (می دانیم که بصری شاد است). دراز کشیدن به پشت بهترین حالت برای خوابیدن است زیرا باعث ثابت نگه داشتن ستون فقرات و جریان خون می شود.

    اگر یک خرخر هستید ، این وضعیت ممکن است برای شما مشکل باشد ، بنابراین خوابیدن به پهلو را تا جایی که می توانید صحیح بدانید و گردن خود را بیش از حد بلند نکنید.

    آیا نوع بالش من می تواند سردرد ایجاد کند؟

    اوه بله پزشک می گوید: نوع بالش شما نیز می تواند در درد شما نقش داشته باشد.

    وی توضیح می دهد: “بالش ها برای کمک به هم ترازی سر و گردن شما و شل کردن عضلات گردن هنگام خواب استفاده می شوند.”

    این کار را انجام دهید: مطمئن شوید که از سر و گردن خود در حالت خنثی حمایت می کنید. وی به اشتراک می گذارد: “بالش ها هرگونه استرس یا فشار بر روی گردن شما را به خطر می اندازند که منجر به ایجاد آسیب در ساختارهای حساس به درد می شود ، که به نوبه خود باعث علائم بیداری مانند گردن درد و سفتی ، سردرد ، درد شانه یا بازو می شود.”

    آیا خواب اشتباه می تواند سردرد ایجاد کند؟  زنی بعد از بیدار شدن از خواب با سردرد دستهایش را روی گوشهایش می گیرد

    آیا چیزی به عنوان موقعیت خواب میگرن وجود دارد؟

    به گفته دکتر آدگوکه ، نوع سردردهای ایجاد شده در اینجا سردردهای تنشی است. وی توضیح می دهد: “این نوع سردرد که معمولاً به عنوان سردرد استرس شناخته می شود ، باعث ایجاد یک فشار و فشار باند مانند روی پیشانی ، شقیقه ها و پشت سر شما می شود.”

    همچنین می تواند باعث حساسیت در ناحیه گردن و عضلات شانه شود.

    اگر همانند بالا با میگرن مشکل دارید ، مطمئن شوید که به پشت یا پهلو می خوابید. به طور کلی ، بهترین موقعیت ها برای حمایت از بدن شما از طریق خواب هستند بدون درد

    از کدام موقعیت های خواب باید مواظب باشم؟

    این وضعیت باعث می شود سر و گردن خود را به روشی غیر طبیعی بچرخانید ، بنابراین ، دوباره باعث تنش می شود.

    3. بازوی خود را بالای سر قرار دهید

    قرار دادن بازو بر روی سر می تواند باعث قطع گردش خون و ایجاد فشار بر روی اعصاب شود و جریان خون را مختل کند.

    چگونه می توانم از ابتلا به سردردهای صبحگاهی جلوگیری کنم؟

    1- عوامل محرک را شناسایی و کنترل کنید

    دکتر آدگوکه ، سهام ، وضعیت خواب تنها چیزی نیست که باعث سردردهای صبحگاهی می شود. وی توضیح می دهد: “مهمترین کاری که باید انجام شود شناسایی علت ، درمان آن و سپس جلوگیری از هرگونه تحریک است.”

    عوامل دیگر عبارتند از:

    • دندان های فشردن / ساییدن دندان ها
    • الکل
    • مصرف زیاد کافئین
    • برخی از داروها
    • بیش از حد صفحه نمایش

    2. بهداشت خواب را رعایت کنید

    مطمئن نیستم منظور آن چیست؟ بهداشت خوب خواب این است که اطمینان حاصل کنید که عادت های خواب شما از بین می رود نه مانع شما می شود.

    موارد زیر را امتحان کنید ، به دکتر توصیه می کند:

    • بیدار شوید و هر روز در یک ساعت مشخص بخوابید
    • در طول روز از چرت زدن خودداری کنید
    • از مصرف مواد مخدر ، الکل و وعده های غذایی بزرگ قبل از ساعت خواب خودداری کنید
    • به مدت شش ساعت قبل از خواب از مصرف کافئین خودداری کنید
    • به طور منظم ورزش کنید: 30 دقیقه در روز هدف قرار دهید ، حداکثر 5 ساعت قبل از خواب
    • از حضور در صفحه نمایش 90 دقیقه قبل از خواب خودداری کنید
    • اتاق خواب را فقط محلی برای خوابیدن قرار دهید
    • اگر نمی توانید بخوابید ، بلند شوید و به اتاق دیگری بروید.

    3. سعی کنید بالش یا موقعیت خود را عوض کنید

    دکتر توضیح می دهد: “در حالی که موقعیت های خواب اغلب تنظیم شده و تغییر دادن آنها دشوار است ، خوابیدن به پهلو یا پشت بهتر از خوابیدن روی شکم است.”

    این کار را انجام دهید: از بالش های سفت و سخت خودداری کنید. اگر روی شکم می خوابید ، بالش تخت تری را امتحان کنید. اگر به پشت خوابید ، یک بالش ارگونومیک انتخاب کنید که منحنی طبیعی گردن شما را پشتیبانی کند.

    4. تسکین درد گاه به گاه را امتحان کنید

    علاقه چندانی به دارو ندارید؟ بدانید که ، گاهی اوقات ، می تواند کمک کند – اگر به آن اعتدال بپردازیم.

    دکتر آدگوک توضیح می دهد: “داروهای ساده بدون نسخه ، مانند پاراستامول و ایبوپروفن ، که گاهی اوقات استفاده می شوند ، می توانند به شما کمک کنند.

    اگرچه در اینجا توجه داشته باشید که استفاده مداوم از مسکن – که بیش از دو هفته طول می کشد – می تواند ضد شهودی باشد. که به راحتی ما را به سمت نقطه بعدی سوق می دهد …

    6. بدانید چه موقع باید کمک بگیرید

    متخصص توصیه می کند اگر سردردهای شما با اقدامات ساده ای که در بالا ذکر شد برطرف نمی شود ، از یک متخصص کمک بگیرید. دکتر می گوید: “آنها می توانند از طریق تاریخچه پزشکی شما نگاهی بیندازند تا علت سردرد شما را بفهمند و همچنین سایر روش های درمانی را به شما پیشنهاد دهند.”

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>