آیا غذاهای شکم تخت وجود دارد؟ 15 ماده غذایی که می توانند به کاهش چربی کمک کنند

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون دریافت کنیم.

  • آیا آنها حتی یک چیز هستند؟ و اگر به دنبال از دست دادن چربی هستید ، آیا باید آنها را بخورید؟ سه متخصص تغذیه نظرات خود را به اشتراک می گذارند.

    اگر در حال جستجوی گوگل “غذاهای شکم تخت” هستید ، به احتمال زیاد به دنبال از دست دادن چربی معده هستید و می خواهید بدانید که با چه غذاهایی بشقاب خود را روی هم بچرخانید تا مطمئن شوید که بهترین نتیجه را می گیرید.

    اگرچه بدون شک فشارهای غیرضروری جامعه برای کاهش وزن زنان وجود دارد ، به ویژه چربی معده می تواند خطر سلامتی زیادی داشته باشد. همین ماه گذشته ، جدید مجله انجمن قلب آمریکا مطالعه نشان داد که ، برای زنان ، حمل بیش از حد چربی معده و نه تحمل وزن بیش از حد ، ممکن است برای سلامت قلب شما بدتر باشد.

    با مطالعه 500000 نفر از افراد 40 تا 69 ساله در انگلستان ، این تحقیق نشان داد که زنانی که چربی معده بیشتری دارند 10٪ تا 20٪ بیشتر از کسانی که وزن بیشتری دارند ، دچار حمله قلبی می شوند.

    چربی احشایی ، در غیر این صورت چربی موجود در زیر پوست و بالشتگان اعضای بدن شما شناخته می شود ، در واقع می تواند در انواع مختلف بیماری های مضر سلامتی ، از جمله افزایش خطر بیماری های قلبی عروقی ، دیابت نوع دو و سرطان پستان ، نقش داشته باشد.

    آیا می خواهید کمی چربی معده از دست دهید؟ بگذارید متخصصان واجد شرایط کمک کنند و به یاد داشته باشید ، این مقاله جایگزینی برای مراجعه به یک متخصص پزشکی یا متخصص تغذیه نیست تا بتواند به شما در کاهش وزن کمک کند.

    غذاهای شکم تخت: بنابراین ، آیا آنها وجود دارند؟

    اولین موارد اول: موارد زیادی وجود دارد که بر چربی زنان و به ویژه چربی معده تأثیر می گذارد. عواملی وجود دارد که نمی توانید آنها را کنترل کنید ، مانند ژنتیک ، هورمون ها و متابولیسم و ​​البته مواردی که می توانید با هم مخلوط کنید ، مانند حرکت روزانه و غذاهایی که می خورید.

    بنابراین ، آیا غذاهایی که می خورید می تواند بر میزان چربی معده شما تأثیر بگذارد؟ مطمئنا – اما کاملاً اینطور نامیده نمی شود. لورن وینداس ، متخصص تغذیه ثبت شده در Ardere ، گفت: “در حالی که برخی از غذاها از نظر غذایی متراکم تر و مفید برای سلامت کلی شما هستند ، من نمی گویم چیزی به نام” غذای شکم تخت “وجود دارد.

    “با این حال ، برای رسیدن به شکم صاف و ترکیب بدن مورد نظر شما ، تمرکز شما باید روی غذا خوردن با کمبود کالری سالم و لذت بردن از یک رژیم غذایی مغذی متعادل ، و همچنین تمرینات قدرتی ، دویدن یا ورزش منظم باشد.” .

    غذاهای شکم تخت: خانمی یوگا را در خانه انجام می دهد

    چگونه می توانم کمبود کالری سالم ایجاد کنم و چربی معده را از دست بدهم؟

    کاهش وزن ، یک بار که سرتان را به اطراف بیندازید ، در واقع یک فرمول کاملاً ساده است. به گفته وینداس ، اطمینان از اینکه بدن شما انرژی بیشتری نسبت به آنچه مصرف می کنید مصرف می کند ساده ترین راه برای کاهش وزن است.

    به این می گویند کمبود کالری.

    وینداس می گوید: “کمبود کالری سالم به شما امکان می دهد کالری کافی برای سلامت بدن بدست آورید.” او توصیه می کند روزانه 500 کالری کسری داشته باشید. وی توضیح می دهد: “این بدان معناست كه زنانی كه برای حفظ وزن خود از دستورالعمل NHS 2000 كالری در روز استفاده می كنند ، مایلند 1500 كالری در روز مصرف كنند تا دچار كمبود شوند.”

    هشدار می دهد که پایین نروید در غیر این صورت با تمرکز ، فاقد سطح انرژی و خطر سو mal تغذیه دست و پنجه نرم می کنید.

    چرا کمبود کالری برای کاهش وزن مهم است؟

    اساساً ، به این معنی که بدن شما شروع به تجزیه ذخایر چربی خود برای استفاده برای انرژی می کند. وی توضیح می دهد: “در نتیجه این ، شما وزن کم می کنید.”

    در اینجا توجه داشته باشید: او گفت ، کاهش وزن باید در مورد ایجاد تغییرات پایدار باشد. رژیم های فدی وسوسه نشوید – آنها طولانی مدت کار نمی کنند.

    من غذای سالم می خورم اما شکم صاف ندارم. آیا باید نگران باشم؟

    پاسخ کوتاه: احتمالاً نه

    اگرچه این مورد به مورد متفاوت خواهد بود ، اما به طور کلی ، اگر می دانید که خوب غذا می خورید و هنوز شکمی کمی گرد دارید ، همه خوب هستید.

    وینداس توضیح می دهد: “به یاد داشته باشید که سالم بودن فقط با شکم صاف تعریف نمی شود.” وی خاطرنشان کرد: افرادی هستند که شکم صاف دارند که سالم نیستند اما متابولیسم آنها سریع است. “به یاد داشته باشید ، آنچه به نظر می رسد نشانگر وضعیت سلامتی نیست.”

    غذاهای شکم تخت: یک کاسه گرم کننده فرنی با توت

    10 غذای شکم تخت که می توانند به کاهش وزن کمک کنند

    هدف برای: غذاها و وعده های غذایی غلیظ از نظر تغذیه ای که پروتئین زیادی نیز دارند.

    1. سبزیجات برگ سبز

    وینداس کلم پیچ ، اسفناج و خرداد را توصیه می کند. “این سبزیجات با کم کالری بودن ، مملو از مواد مغذی با کیفیت هستند. بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی که برای سیستم ایمنی بدن و سلامت کلی ما حمایت می کنند ، “او به اشتراک می گذارد.

    متخصص تغذیه لورنا درایور-دیویس از NutriCentre با این نظر موافق است و می گوید خوردن مقدار زیادی سبزیجات با حرکت روده شما کمک می کند. مورد علاقه او کلم بروکلی ، لوبیا سبز و اسفناج است.

    2 عدد تخم مرغ

    Windas همچنین به شما کمک می کند مقدار زیادی پروتئین در برنامه کاهش وزن خود بگنجانید تا به شما کمک کند برای مدت طولانی سیر شوید. وی توضیح می دهد: “تخم مرغ از نظر پروتئین زیاد و همچنین بسیار مقرون به صرفه است.”

    دکتر تغذیه دکتر مریلین گلنویل در اینجا اضافه می کند که تحقیق موافق است. وی گفت: “تحقیقات نشان داد که لوسین ، یکی از اسیدهای آمینه ضروری موجود در تخم مرغ ، می تواند با تثبیت سطح قند خون و تشویق بدن به دفع چربی ، به کاهش وزن کمک کند.”

    3. جو دو سر

    آکا ، اگر به دنبال کاهش وزن هستید فرنی برای شما خوب است؟ آه بله. وینداس توضیح می دهد: “جو دوسر یک ماده اصلی برای شروع روز شماست.” این متخصص تغذیه توضیح می دهد که آنها منبع خوبی از فیبر هستند ، که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد و به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی سطح انرژی خود را تثبیت کنید. وی می افزاید: “آنها برای کسانی که قصد لاغر شدن را دارند یک گزینه ایده آل محسوب می شوند زیرا شما سیر می شوید و بنابراین در طول بقیه صبح خود تمایل به میان وعده ندارید.”

    4. دارچین

    واقعیت جالب: Windas همیشه توصیه می کند مقداری دارچین را روی فرنی یا میان وعده غبارروبی کنید ، مخصوصاً برای کسانی که دندان شیرین دارند. چرا؟ خوب ، زیرا ثابت شده است که دارچین ولع مصرف قند را کاهش می دهد و به طور طبیعی طعم شیرینی دارد و به مهار این دندان شیرین و مصرف غذاهای پر قند کمک می کند.

    Driver-Davies می افزاید: “همچنین برای هضم غذا عالی است ، ضد قارچ است و ولع مصرف قند را از بین می برد.”

    5. توت

    توت ها یک میوه عالی هستند زیرا شما می توانید از آنها برای میان وعده یا افزودن یک تکه نان تست یا فرنی لذت ببرید ، توضیح می دهد وینداس.

    وی توضیح می دهد: “بلوبری ، توت سیاه ، تمشک و قره قاط همه دارای آنتی اکسیدان بسیار بالایی هستند و میوه ای با ضریب GI پایین هستند.” “این بدان معنی است که نمره پایین آنها در شاخص گلیسمی (GI) است و بسیار کندتر از میوه های دیگر به جریان خون تبدیل می شوند.” شسته و رفته

    غذاهای شکم تخت: یک سالاد لوبیا سبز ، فتا و گوجه فرنگی در یک کاسه روی میز

    6. نان سبوس دار

    کربوهیدرات ها دشمن نیستند و در نهایت انرژی مورد نیاز بدن را برای زنده ماندن تأمین می کنند. گلنویل می گوید: “جایگزینهای سبوس دار بدون شک بهتر از رنگ سفید هستند ، زیرا با سرعت کمتری انرژی را آزاد می کنند.”

    7. چربی های سالم

    به آووکادو ، دانه های چیا ، کتان ، روغن زیتون و آجیل فکر کنید.

    Driver-Davies توضیح می دهد: “دریافت مقدار کافی روغن در رژیم غذایی می تواند برای کاهش نفخ شکم مفید باشد – آنها با روانکاری مدفوع به حرکت شما در روده کمک می کنند.”

    8. ماهی

    دکتر گلنویل توضیح می دهد: “ماهی پروتئین با کیفیت خوبی است.” او به اشتراک می گذارد: “این سرعت پردازش غذا در معده را کاهش می دهد و دفع کربوهیدرات از آن را به تأخیر می اندازد.”

    واقعیت جالب: به محض افزودن یک پروتئین (اعم از حیوانی یا گیاهی) به کربوهیدرات ، آن را به کربوهیدرات آزادتر تبدیل می کنید ، که باعث می شود قند شما ثابت و انرژی شما حفظ شود.

    9. کرفس

    نه ، نیازی نیست که آن را در رگ بخورید ، اما کرفس یک غذای عالی برای میان وعده و در وعده های غذایی است ، اگر دوست دارید ، زیرا سرشار از پتاسیم است ، که می تواند به کاهش نفخ شکم کمک کند.

    برنده ، برنده

    10. گردو

    همانطور که در بالا در مورد چربی های سالم ذکر شد ، اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید زیرا حاوی چربی های سالم است ، آجیل می تواند غذای خوبی برای رژیم شما باشد.

    فقط در اندازه بخش مراقب باشید. در نتیجه آنها کالری بالایی دارند ، بنابراین در صورت پرخوری می توانند تلاش های کاهش وزن را متوقف کنند.

    11. پروبیوتیک ها

    آیا می دانید؟ مصرف Driver-Davies توضیح می دهد که خوردن غذاهای غنی از پروبیوتیک کلیدی برای روده سالم است ، که به نوبه خود برای حفظ وزن سالم کلیدی است. وی اظهار داشت: “ماست زنده و غذاهای تخمیر شده مانند کلم ترش ، کفیر ، کیمچی و میسو را امتحان کنید.”

    12. گیاهان

    Driver-Davies توضیح می دهد: “گیاهان خاصی مانند نعناع فلفلی و زنجبیل می توانند به سیستم هضم کمک کنند.” مطمئن نیستم چرا این مسئله برای کاهش وزن مهم است؟ خوب ، به راحتی ، زیرا اگر بدن شما غذا را به درستی هضم نمی کند ، کل سیستم شما می تواند از تعادل خارج شود ، در نفخ شکم و مشکل در کاهش وزن موثر است ، این متخصص تغذیه است.

    13. مارچوبه

    مارچوبه کم کالری است و غذای پر از مواد مغذی ، درست مانند سبزیجات سبز گفته شده در بالا. این ویتامین همچنین حاوی ویتامین E و C زیادی است که برای حفظ سیستم ایمنی سالم مهم است.

    14. رازیانه

    آیا می دانید؟ دکتر گلنویل ، سهامدار ، رازیانه برای درمان مشکلات دستگاه گوارش در طب چینی ، هندی ، مصری و یونان قرن ها استفاده می شده است. وی به اشتراک می گذارد: “دانه های ریز برای تحریک هضم غذا مناسب هستند و خاصیت ضدالتهابی آنها به شل شدن عضلات روده منقبض کمک می کند ، که می تواند به صاف نگاه داشتن معده کمک کند.

    15. لیمو

    لیمو علاوه بر اینکه مملو از ویتامین C است ، راهی عالی برای مبارزه با احتباس مایعات است که می تواند احساس تورم داشته باشد. سعی کنید صبح یک برش لیمو به آب گرم اضافه کنید تا راهی آسان برای ورود بیشتر میوه به رژیم غذایی داشته باشید.

    خط پایین: اگر یک برنامه کاهش وزن که برای شما مناسب باشد و شامل غذاهایی باشد که واقعاً از آنها لذت می برید و احساس محرومیت نمی کنند ، بیشترین موفقیت را کسب خواهید کرد.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>