از اضطراب محیط زیست شنیده اید؟ 5 مرحله برای تغییر اوضاع و کاهش نگرانی شما

[ad_1]

فیونا کاوود می نویسد ، بیاموزید که چگونه بدون نگرانی از دست دادن انگیزه خود برای مقابله با تغییرات اقلیمی ، به طور موثر کنار بیایید

چه چیزی شما را در ساعت 3 صبح بیدار نگه می دارد؟ مهلت کار؟ بحث قبل از خواب؟ نگرانی های مالی؟ همه ما نگرانی های روزمره را تحمل می کنیم ، اما برخی از ما بیش از یک نگرانی بزرگتر – وضعیت سیاره زمین ، که در غیر این صورت به عنوان اضطراب زیست محیطی شناخته می شود ، بی خواب هستیم.

اضطراب سازگار با محیط زیست چیست؟

این شرایطی است که پزشکان بهداشت روان گزارش می دهند که طی سالهای اخیر جهش یافته است ، زیرا در مجموع با اضطرار بحران آب و هوایی که امروز در آن قرار داریم بیدار می شویم. یک نظرسنجی از مهمترین نگرانیهای بانک تریدوس نشان داد که محیط زیست برای اولین بار مسائل مربوط به مسکن و جرایم را تحت الشعاع قرار می دهد.

اولیویا هاورز ، 27 ساله ، که در دانشگاه پایداری ، علم و سیاست تحصیل کرده ، اعتراف می کند که با چنین حس اضطرابی زندگی می کند. “من این احساس ناراحتی مداوم را در پشت ذهنم داشتم ، یک نگرانی سطح پایین که نمی توانم از آن خلاص شوم. او می گوید ، وقتی به این فکر می کنید که چه مقدار باید در این مدت کوتاه تغییر کند ، کاملاً طاقت فرسا است. “بخشی از این اضطراب ناشی از بودن در کنار خانواده و دوستانی است که تصور نمی کنند تغییر ضروری است.”

چگونه دنیا را به صورت رایگان نجات دهیم: (راهنمای زندگی سبز ، کتاب راهنمای پایداری) ، آمازون ، 9.67 پوند

مشاهده معامله

چه موقع ما دچار اضطراب بوم گردی شدیم؟

کارولین هیکمن ، روان درمانگر در دانشگاه بات ، می گوید: “افزایش اضطراب زیست محیطی را می توان در یک منبع غیرمحتمل – سر دیوید آتنبورو جستجو کرد.” برنده جایزه او Blue Planet II این سریال ها در اکتبر 2017 به صفحه نمایش ما آمدند و میزان آنچه را که تا آن زمان تهدیدی وجود داشته است ، کاهش می بخشند ، زیرا ما شاهد تأثیر منفی آن بر اقیانوس ها و زندگی دریایی هستیم. “این یک نقطه تغییر بود. تأثیر بحران آب و هوا و کلمات سرگرم کننده خاص پایداری با این فیلم در اذهان عمومی واقع شد. ‘

جنبش غیرقابل توقف بود ، چهره های محترم دیگری در کنار عناوین خبری در مورد بحران صدای خود را به هدف افزودند. “سپس ، گرتا تونبرگ 16 ساله با اعتصابات مدرسه جنبش جهانی را آغاز کرد ، در حالی که عصیان نابودی کمپین Act Now خود را آغاز کرد. هيكمن اضافه مي كند ، حتي بي بي سي تصميم گرفت تا زمان پخش هوا به منكران تغيير اقليم را متوقف كند.

اگر از آن رنج می برید ، چگونه می توانید با اضطراب زیست محیطی مقابله کنید؟

امروز ، ما خود را در معرض غرقابی روزانه از داستان های ترسناک قرار می دهیم ، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از مردم احساس اضطراب می کنند. اما چگونه احساسات ترس ، اضطراب و حتی ناامیدی خود را برطرف کنیم؟

هیكمن می گوید: “من به مردم می گویم این پاسخ سالم به چیزی است كه بسیار بزرگ و وحشت آور است.” “یک اضطراب خاص مانند هراس اجتماعی را می توان در سطح شخصی برطرف کرد و با کمک درمان ، ردیابی کرد تا راهی برای مقابله با آن پیدا کند. اما اضطراب محیط زیست متفاوت است – از همه ما بزرگتر است. “

به عادت های خود بپردازید

از نظر هوورز ، بهترین راه برای مقابله با اضطراب وی تغییر عادت های مصرفی خود وی بود. “اکنون خوشحالم که دیگر خرید لباس جدید را متوقف کرده ام ، به طور پایدار غذا می خورم: یعنی فقط مواد غذایی مورد نیاز خود را برای وعده های غذایی از قبل برنامه ریزی شده خریداری می کنم و از برنامه های ضایعات غذا استفاده می کنم و از پلاستیک و مواد زائد جلوگیری می کنم. اگر مطمئن نیستید که چگونه پلاستیک را آزاد کنید ، مراحل کوچک را انجام دهید. من به یک بانک پایدار به نام Triodos روی آورده ام که در پروژه هایی که به نفع محیط زیست هستند سرمایه گذاری می کند. من تعجب می کنم که چگونه تلاش های من می تواند تغییری ایجاد کند ، اما سعی می کنم خوش بین باشم. ‘

کارشناسان اتفاق نظر دارند که بسیار معمول است که افراد “از نظر محیط زیست” احساس می کنند بین احساس اینکه باید کار بیشتری انجام دهند و نگرانی در مورد اینکه یک شخص در واقع چه تفاوتی ایجاد می کند ، گیر کرده اند. جهش بین این دو حالت افراطی می تواند منجر به نوعی فلج شود – جایی که مبتلایان قادر به ادامه زندگی نیستند.

علائم خود را شناسایی کنید

جودیت اندرسون ، روان درمانگر ، می گوید كه مشاهده این فلج به عنوان یك نوع غم و اندوه می تواند مفید باشد ، زیرا علائم آن مشابه است: اندرسون می گوید ، همان علائمی که با غم و اندوه داریم. “با این حال ، پس از سوگواری ما در حالی که هنوز احساس غم و اندوه می کنیم ، به زندگی خود ادامه می دهیم. بنابراین این در مورد زندگی با آنچه اتفاق افتاده است اما اجازه ندادن غم و اندوه است.

با دیگران درباره محیط و آنچه اتفاق می افتد صحبت کنید

و برای حرکت به جلو ، حرف زدن کلیدی است. Tree Staunton ، مدیر BCPC (مرکز روان درمانی و مشاوره در حمام) می گوید: “دستیابی به کمک یا دیگران که همان احساس را دارند ، می تواند مانع از فروپاشی افراد در خود شود.”

گرچه ممکن است این یک گزارش خبری یا فیلمی باشد که اضطراب ایجاد می کند ، اما اغلب اوقات در یک مرحله زندگی جدید اتفاق می افتد ، مانند مورد پاریسا رایت ، 39 ساله ، از لندن ، که پس از تولد خود اضطراب عمیقی در مورد کره زمین تجربه کرده است. دختر دوم “من لحظه ای بسیار اشک آور با شوهرم داشتم ، جایی که هر دو دیدیم که” با آوردن بچه ها به این دنیا چه کار کرده ایم؟ ” من از آنچه در این سیاره اتفاق می افتد و آنچه فرزندانم به ارث می برند احساس اضطراب می کنم. ‘

افراد همفکر مشتاق به توقف تغییرات آب و هوایی را پیدا کنید

او تصمیم گرفت که تنها راهی که از اضطرابش بیرون آمده یافتن افراد همفکر و اقدام است. رایت کار خود را با ایجاد تغییراتی در خانه آغاز کرد – خوردن گوشت کمتر ، استفاده مجدد و بازیافت بیشتر – و امسال یک گروه فیس بوک با نام Greener & Cleaner Bromley (و فراتر از آن) را برای افراد منطقه خود تاسیس کرد تا ایده های خود را در مورد نحوه پایداری بیشتر عوض کنند . او می گوید: “در اولین جلسه ما 25 نفر آمدند.” اکنون بیش از 3000 عضو دارند. ما رویدادهایی را برگزار می کنیم – تعویض لباس و گفتگوهای رایگان توسط کارشناسان پایداری – و توصیه های فروشگاه های خیریه ، خدمات اجاره ای و مارک های اخلاقی اخلاقی را به اشتراک می گذاریم.

چنین رویکردی پیشگیرانه به ویژه برای جوانان که به گفته کارشناسان به احتمال زیاد رنج می برند نیز م sufferثر است. در حقیقت ، محققان در فنلاند دریافته اند كه كودكان و نوجوانان بویژه از لحاظ محیط زیست اضطراب حاد را تجربه می كنند ، زیرا احساس می كنند توانایی محدودی در ایجاد تأثیر در این تهدید آزار دهنده نسبت به بزرگسالان دارند.

به جوانان القا کنید

روانشناس بالینی ، دکتر لورا کاستنر ، می گوید ، “یکی از راه های این امر ، آموزش ، ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به جای ایجاد ترس ناتوان کننده است.” کاستنر به جوانان پیشنهاد می کند پروژه های کوچکی مانند ابتکار بازیافت مدارس را شروع کنند تا به آنها حس کند که کاری انجام می دهند. “این راهی است که می تواند احساس ناامیدی را هدایت کند و حتی ممکن است رهبران آینده آب و هوا را شکل دهد.” او می گوید بزرگسالان باید احساسات یک جوان را بپذیرند ، سوالات سالم را تشویق کنند و به آنها اطمینان دهند که هر اتفاقی بیفتد آنجا خواهند بود.

اما اگر احساس گناه کنید که زودتر “بیدار نشده اید” چه می کنید؟ هيكمن مي گويد: “نكن.” “شما به یک دلیل بسیار خوب از خود در برابر این دفاع کرده اید – این وحشتناک است.” او پیشنهاد می کند از طریق احساس خود کار کنید ، سپس تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید بخشی از این تغییر باشید. او می گوید ایجاد رابطه با اضطراب زیست محیطی مهم است. “به آن گوش دهید ، آن را تأیید کنید و از احساسات خود برای ایجاد اشتیاق و تعهد برای ایجاد تغییر در زندگی خود و تحریک دیگران برای انجام چنین کاری استفاده کنید.”

امروز پنج قدم کوچک می توانید برای کاهش اضطراب بوم گردی بردارید

1- مشکلات موجود در اضطراب زیست محیطی خود را حل کنید

اگر مسئله برای حل مسئله خیلی بزرگ است ، ابتدا یک مسئله را حل کنید ، مانند قطع پلاستیک های یکبار مصرف. انجام اقدامات کوچک به شما امکان می دهد تأثیر خود را به تدریج افزایش دهید. مطمئن نیستید که چگونه می توان پلاستیک آزاد کرد؟ راهنمای ما می تواند کمک کند.

2. اخلاقی بانک

بانکداری از نظر اخلاقی یک روش ساده و در عین حال موثر برای رأی دادن علیه تخریب محیط زیست است که توسط بانک های بزرگی مانند بارکلیز ، HSBC و سانتاندر پشتیبانی می شود.

3. روش های جایگزین سفر را امتحان کنید

با توجه به اینکه یک راننده متوسط ​​در انگلیس در طول زندگی خود از مقدار زیادی سوخت فسیلی استفاده می کند ، اتومبیل ها خبر بدی هستند. دوچرخه را انتخاب کنید و از مزایای هوای تازه و تقویت کننده اندورفین در خلق و خو استفاده کنید.

4- به دیگران درمورد اضطراب زیست محیطی آموزش دهید و درمورد محیط صحبت کنید

با برگزاری یک شب فیلم به عزیزانتان کمک کنید تا در مورد این مسائل بیشتر بدانند. با میان وعده های مورد علاقه سینما روی مبل راحت باشید و یک مستند محیطی خوب را با هم تماشا کنید. بحث در مورد کلمات سرگرم کننده پایداری کنونی نیز صدمه ای نخواهد زد.

5. اطمینان حاصل کنید که مد شما پایدار است

مارک های اخلاقی مد را برای سرمایه گذاری بررسی کنید. برنامه هایی مانند برنامه Good On You عالی هستند. این اطلاعات در مورد بیش از 2000 برچسب مد بین المللی و میزان صدا بودن آنها را جمع آوری می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>