اضطراب ورزشگاه: 5 راه ناامن برای غلبه بر ترس ، از StefFit

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون دریافت کنیم.

  • به مربی شخصی استف استف ویلیامز اجازه دهید شما را راهنمایی کند.

    اگر احساس می کنید اضطراب ورزش شما در ورزش است ، نگران نباشید بسیار در حال حاضر واقعی است. مطمئناً ، ممکن است به نظر برسد که به نظر می رسد همه افراد در حال بازگشایی سالن های ورزشی و انگیزه تازه یافتن تناسب اندام خود هستند ، اما برای دیگران ، ورزش در یک اتاق عرق پر از غریبه ها پس از یک سال منزوی شدن از خود ، ممکن است شما را وحشت زده کند.

    اگر فرم بدنی نداشته باشید چه می کنید؟ یا اگر نحوه استفاده از تجهیزات را فراموش کرده اید ، یا شخصی را مشاهده می کنید که بدون فاصله اجتماعی یا ماسک صورت در اطراف فضا حرکت می کند؟ اگر مضطرب باشید چگونه ظاهر می شوید چه می کنید – پس از همه ، یک سال کامل از ورزش در اطراف افراد دیگر گذشته است؟

    نگران نباشید – شما واقعاً تنها نیستید. یک بررسی نشان داد که 47٪ از اعضا بعید است که برگردند ، زیرا آنها تمرینات خانگی یا کارهای معمول خود را ترجیح می دهند. برای دیگران ، بازگشت به سالن بدنسازی یک حلقه نجات و یک استراحت مناسب برای جلسات عرق یکنواخت اتاق نشیمن است که احساس می کنند آنها را تحت فشار قرار نمی دهد.

    بالاخره همه متفاوت هستند. بنابراین اگر در حصار هستید ، این نکات را در مورد غلبه بر اضطراب سالن ورزشی از طرف مربی شخصی ، استف استف ویلیامز ، بنیانگذار Stef Fit و برنامه WeGlow قرار دهید.

    5 نکته برای غلبه بر اضطراب سالن ورزشی هنگام بازگشایی سالن های ورزشی

    1. قبول کنید که در یک سطح نخواهید بود

    خط پایین: مشکلی نیست ، استیف به اشتراک می گذارد.

    وی توضیح می دهد: “صرف نظر از نوع تمریناتی که در ورزش می کنید ، هر مدت طولانی دور از استفاده از ماشین های خاص یا انجام تمرینات خاص به معنای از دست دادن قدرت و مهارت خود است.” “با این حال ، این بدان معنا نیست که شما هرگز به همان سطح بر نخواهید رسید ، یا حتی با گذشت زمان از آن پیشی می گیرید!”

    به گفته او ، به لطف حافظه عضلانی ، قدرت خود را سریعتر از آنچه برای رسیدن به آن لازم بود ، بازیابی می کنید.

    نکته برتر: استف توصیه می کند که از وزن کمتری شروع کنید و تعداد کل تمرینات یا ست ها را برای هر تمرین در تمرین کاهش دهید. در حالی که در این کار هستید ، راهنمای مبتدیان ما برای آموزش قدرت را برای یک مرور مفید بررسی کنید.

    2. صبور باشید

    به عبارت دیگر خیلی زود کار نکنید. استف توضیح می دهد: “من می دانم که احساس ناامیدکننده است که احساس می کنی پیشرفت خود را از دست داده ای ، اما صبوری بسیار حیاتی است.

    به یاد داشته باشید که مهمتر از همه ، ورزش نوعی مراقبت از خود است: PT به اشتراک گذاشتن این است که با بدن کار کنید تا بهترین خود را احساس کنید. وی می افزاید: “با نیرو و انرژی فعلی کار کنید و به مرور زمان آن را تقویت کنید – اگر ثابت قدم باشید ، به زودی به همان جایی که بودید برمی گردید.”

    نکته برتر: وسوسه نشوید که خیلی زود کار را انجام دهید. اشتف به اشتراک می گذارد: “شما فقط احتمال آسیب دیدگی را افزایش می دهید و می توانید در خارج از سالن ورزش بیشتر از آن وقت بگذرانید.”

    اضطراب ورزشگاه: زنی که در سالن بدنسازی ورزش می کند

    3-برنامه و ساختاری متناسب داشته باشید

    به این ترتیب احساس غرق شدن نخواهید کرد. “وجود دارد بنابراین انتخاب بسیار زیاد و گزینه های زیادی در سالن ورزشی که حتی در شرایط عادی نیز احساس خسته کننده می کند. “

    نکته برتر: اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مهم است که با یک برنامه و ساختاری که می توانید دنبال کنید ، وارد شوید. استف با دنبال کردن برنامه ورزش 3 روزه متوسط ​​از طریق برنامه خود We Glow ، خودش را به ورزش دوباره می رساند. جمع آوری بهترین برنامه های تناسب اندام نیز به شما کمک خواهد کرد.

    4. بخاطر داشته باشید که عادت ها شما را بیشتر پیش می برند

    هنوز انگیزه تناسب اندام خود را که سال گذشته این بار از دست داده اید ، جستجو می کنید؟ پاسخ کوتاه: نکن

    استف گفت: “از من س getال می شود که چگونه همیشه با انگیزه بمانم.” وی توضیح می دهد: “توصیه من همیشه یکسان است: من کارهایم را بر اساس عادت های پایدار بنا نهاده ام ، زیرا با تجربه ، اتکا به انگیزه خیلی شما را دور نمی کند.”

    نکته برتر: او حساب می کند که بخش عمده ای از ایجاد یک برنامه تمرینی پایدار مربوط به یافتن نوعی ورزش است که از آن لذت می برید و یافتن روال مناسب برای شما. “نیازی نیست که در حال حاضر پنج روز در هفته به باشگاه بروید. با اهداف کوچک هفتگی شروع کنید – مانند یک یا دو جلسه – و اگر می خواهید از آنجا بسازید. ” “به زودی ، آن جلسات بدنسازی مانند یک عادت احساس می شود و شما در آنجا نشسته اید و منتظر انگیزه اعتصاب خواهید بود.”

    5- از دیگران خارج شوید

    این مهم است “من می دانم که می تواند احساس کند همه در ورزشگاه به شما خیره شده اند ، اما من وعده آنها نیستند “، استف گفت. “مردم بیش از حد مشغول خود هستند تا بتوانند روی شما تمرکز کنند.”

    همچنین مطمئن شوید که در جفت شلوار ورزشی و مربیان وزنه برداری یا دویدن مورد علاقه خود هستید ، بسته به نوع تمرینی که انجام می دهید. “هیچ چیز بدتر از این نیست که مرتباً لباس خود را هنگام تمرین تنظیم کنید. نگران آن انگشت شتر یا مجبور شوید آن بند ورزشی را دوباره به هم بزنید ، “استف توضیح می دهد.

    نکته برتر: همیشه لباس ورزشی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس می دهد – “این به شما کمک می کند تمرکز خود را روی تمرین واقعی خود حفظ کنید”. “به همین ترتیب ، هیچ چیز بیشتر از یک لیست پخش خوب به من کمک نمی کند تا از دیگران جدا شوم – موسیقی مناسب می تواند تفاوت ایجاد کند.” بنابراین قبل از بازدید لیست پخش حماسی را انتخاب کنید.

    بنابراین شما آن را دارید – راهنمای کامل شما برای اضطراب ورزشگاه ، مرتب شده است.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>