اضطراب ورود مجدد چیزی است: چگونه در دنیای کار در حال تغییر کنار بیاییم

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کارمزد دریافت کنیم.

  • بوریس از یک نقشه راه برای نوعی عادی رونمایی کرده است ، اما اجازه دهید آن را بپذیریم ، بسیاری از روش های کار هرگز به “قبل از زمان” – معروف به فوریه 2020 باز نمی گردند. مدافع بهداشت روان ، الین کارنگی ، نحوه بقا و رشد در کار جدید ما را توضیح می دهد زندگی می کند

    همانطور که از Lockdown 3.0 بیرون می آییم ، شما مطمئناً احساس اضطراب و سردرگمی در مورد شکل ظاهری دنیای کار خواهید کرد. حتی نام جدیدی برای آن وجود دارد: اضطراب ورود مجدد. در حالی که بازگشت به دفتر هنوز در مراحل اولیه است ، یک چیز مطمئناً است ، اوضاع هرگز به حالت قبل برنخواهند گشت.

    کار از راه دور دارای بسیاری از نکات مثبت در سلامت روان است ، مانند کاهش رفت و آمد و وقت بیشتر برای گذراندن با عزیزان. همچنین به ما امکان می دهد فضای بیشتری و وضوح بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در یک روال مراقبت از خود پایدار سرمایه گذاری کنیم – و این بسیار حیاتی خواهد بود.

    ایلین کارنگی ، بنیانگذار مشاوره سلامت و بهداشت روان Beingworks، می گوید ، “محل کار قبلاً براساس دستورالعمل های دولت تنظیماتی انجام داده است. اما همانطور که خود را با اطلاعات بیشتری تطبیق می دهیم و تجهیز می کنیم ، به احتمال زیاد اوضاع در طی ماه ها تغییر کند. همه چیز همیشه “به برنامه ریزی پیش نخواهد رفت” و ما باید نسبت به خود مهربان و مهربان باشیم. “

    کارنگی می گوید ، این به معنای اولویت قرار دادن سلامت و روان ما است. “خود شفقت یک عامل انعطاف پذیری قدرتمند و یک پیش بینی کننده قوی برای رفاه است – و برای عملکرد ما در کار بسیار مهم است.”

    خواه تا پایان تابستان خود را در دفتر بیابید یا هنوز WFH باشید ، پنج نکته مهم کارنگی به شما کمک می کند تا زنده بمانید و رشد کنید.

    اضطراب ورود مجدد تسخیر شد

    1. مراقبت از خود را جدی بگیرید

    مراقبت از خود به سادگی انجام کاری است که از آن لذت ببریم یا باعث آرامش ما شود. آی تی مغز را برای آزاد کردن “مواد شیمیایی شاد” ما مشتعل می کند – انتقال دهنده های عصبی سروتونین ، دوپامین ، اندورفین و اکسی توسین. از نظر فیزیولوژیکی ، فعالیت های مراقبت از خود احساس خوبی را در ما ایجاد می کنند ، روحیه ما را بالا می برند و به افزایش سطح انرژی و توانایی انعطاف پذیری کمک می کنند. مهمترین آنها به ما در کاهش استرس کمک می کنند. خواه پختن باشد ، دویدن یا بازی با سگ ، از خود مراقبت کنید یک عادت خود را از نظر روحی سالم نگه دارید

    اضطراب ورود مجدد

    ایلین کارنگی ، بنیانگذار Beingworks

    2. اجازه اضطراب دهید

    بسیاری از ما اضطرابی ناشناخته را تجربه می کنیم که ناشی از تغییرات شدید در زندگی روزمره و عدم اطمینان است. روانشناسان این پدیده را “اضطراب ورود مجدد” می نامند. آی تی می تواند به معنای ترس از خطر سلامتی برای بازگشت به کار یا اضطراب از سرگیری تعامل اجتماعی باشد. این اضطراب کاملاً طبیعی است و ناشی از حوادث ماه های اخیر است.

    اگرچه اگر اضطراب شما روی زندگی روزمره و خواب شما تأثیر می گذارد ، حتماً با کسی صحبت کنید. خواه این مدیر خط شما باشد ، پزشک عمومی یا سازمانی مانند سامری ها (با شماره: 116 123 یا ایمیل تماس بگیرید) [email protected]) ، بسیار مهم است که در مورد احساس خود صحبت کنید.

    3 مرزهای خود را تعیین کنید

    توانایی ما در تعیین مرزها ، قطع ارتباط و اتصال مجدد با کار بدون به خطر انداختن سلامتی ما ، بسیار مهم است. در واقع این کلید دستیابی به این ادغام در کار و اوقات فراغت است ، بنابراین ما می توانیم در حالی که از نظر روحی و جسمی خوب هستیم ، بهره وری و عملکرد را حفظ کنیم.

    از زمان صرف شده برای انجام یک کار خاص آگاه باشید و زمانی را برای آن اختصاص دهید تا در اوقات فراغت شما تار شود. در مورد حفظ آن و همچنین ساختن به موقع برای مراقبت از خود نظم داشته باشید.

    4 قوانین خودت را بساز

    هنگام کار در خانه ، آسان است که کل کار را در کل وقت مصرف کنید و احساس غرق شدن در آن کنید. قوانین و روال خود را براساس آنچه در هنگام ایجاد محیط کار برای شما مفید است تنظیم کنید. مراقب آنچه که بهترین تأثیر را در رفاه شما دارد باشد. یکی که شما را قادر می سازد در سطوح مطلوب عمل کنید و حرفه ای باشید.

    5 انرژی خود را تقویت کنید

    اکنون قفل شدن در حال کاهش است ، شما ممکن است بیش از حد معمول دچار خستگی شوید – دقیقاً در زمان نیاز به انرژی بیشتر در محل کار. تحمل بدنی ما به دلیل استرس ناشی از بیماری همه گیر ، در اثر کم تحرکی و افزایش مقدار کورتیزول در بدن کاهش یافته است.

    بدون تعطیلات و رویدادهای معمول که معمولاً سطح انرژی ما را دوباره زنده می کنند ، باید راه های دیگری برای تقویت نیرو پیدا کنیم. یک ورزش جدید را امتحان کنید ، یک برنامه اردو زدن را برنامه ریزی کنید یا یک منطقه جدید را کشف کنید. داشتن چیزهایی که باید منتظر آنها باشید پس از ماهها حبس شدن بسیار مهم است. مهمتر از همه ، این باعث تقویت انعطاف پذیری شما در کنار آمدن با خواسته های کار می شود.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>