با تعریف آسیب روبرو شوید و دلیل آن را COVID برانگیخته است

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون دریافت کنیم.

  • بعلاوه ، سه متخصص بهداشت روان در صورت چگونگی کنار آمدن با یکدیگر شریک هستند.

    دقیقاً 365 روز از اولین قفل شدن در انگلیس می گذرد. دوازده ماه. یک سال کامل در اطراف خورشید. بنابراین ، در این هفته از همه هفته ها ، فکر می کردیم شایسته است که با سه متخصص بهداشت روان در مورد اینکه چرا ممکن است کمی احساس تحریک شده باشید ، چگونگی مبارزه با این احساسات و بیشتر بحث کردن در مورد تعریف آسیب ، گفتگو کنیم. آنچه اکنون بسیاری از ما تجربه می کنیم.

    اگر نسبت به سال گذشته احساس کمبود ، نوستالژی یا انعکاس شدید ، نگران نباشید: همه ما هستیم.

    این بار دوازده ماه پیش ، ما فکر کردیم که برای چند هفته با این “عادی جدید” روبرو خواهیم شد. ما واقعاً مقیاس مسئله را نمی فهمیدیم و همچنین نمی توانستیم فداکاری هایی را که باید انجام شود یا تعداد جان های از دست رفته را درک کنیم..

    میومر مک کینلی ، روانپزشک مجاز و بنیانگذار مشاوره Epiphany ، گفت: “پس از یک سال زندگی در انزوا و یادآوری های مداوم یک ویروس کشنده ، تعجب آور نیست که ما ممکن است احساس کنیم که ما این خبر را تحریک کرده ایم.”

    او می گوید: “هیچ کس نمی توانست تصور کند که همه گیری به این مدت ادامه داشته باشد ، و در حالی که ما در یک سال آسیب زای همکاری می کنیم ، ممکن است احساس ناامیدی ، ناامیدی ، ناامیدی و افسردگی شدید ، و الگوهای اساسی تفکر منفی را دوباره تأیید کنید.” بر.

    آشنا بنظر رسیدن؟ برای نکات تخصصی سه متخصص بهداشت روان به خواندن ادامه دهید تا به شما کمک کند علائم تروما را شناسایی کنید و آنها را برطرف کنید – حتی اگر این موارد جزئی هم باشد – و علاوه بر این ، چگونه این هفته با احساسات مختلف خود کنار بیایید.

    تعریف ضربه: زن هنگام نشستن روی مبل غمگین به نظر می رسد

    تعریف از تروما چیست؟

    طبق فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد ، تروما “یک تجربه عمیقا ناراحت کننده یا آزار دهنده” و “شوک عاطفی پس از یک رویداد استرس زا یا آسیب است که ممکن است منجر به روان رنجوری طولانی مدت شود”. نمونه یک آسیب شخصی که آنها مشترک هستند ، مرگ یک کودک است.

    در این سال ، بسیاری از عزیزان خود را از دست داده اند ، ماهها بدون تماس با اعضای خانواده سپری شده اند و ماهها در خانه مانده اند تا زندگی را نجات دهند ، البته نیازی به ذکر نیست که با استرس ناشی از تحصیل در خانه ، تعدیل نیرو و همچنین کمبود حلقه های روبرو شده است. بنابراین گفتن اینکه ملت شوک عاطفی را تجربه کرده اند متاسفانه بسیار دقیق است.

    چرا ممکن است اولین سالگرد احساسات مختلفی را برانگیزد؟

    به گفته روانشناس ، نویسنده و بنیانگذار دهکده ، دکتر کالانیت بن آری ، زیرا سالگردهای سالانه به معنای پایان یک دوره است. “آنها زمانی برای انعکاس و ارزیابی سالی هستند که گذشت – آنچه به دست آمد ، آنچه از دست رفت ، نقاط عطف ، روابط و غیره.”

    وی توضیح می دهد: “ما همچنین تمایل داریم خود را در برابر آنچه در آن زمان به دست آورده ایم قضاوت كنیم.”

    آیا سالگرد خود آسیب زا خواهد بود؟

    به طور خلاصه ، باید – اما مطمئناً شما را به یاد ترومائی که در یک سال گذشته تجربه کرده اید ، خواهد داشت. در اینجا جای تعجب نیست ، اما دکتر فردین جوساب ، روانشناس از خدمات خانواده درمانی ، معتقد است که همه گیری – و قفل شدن بعدی – تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان انگلیس داشته است.

    8 احساسی که ممکن است در این هفته تجربه کنید

    بنابراین ، سالگرد چه احساساتی را به وجود می آورد؟ فکر:

    • غمگینی
    • اضطراب
    • احساس ناخوشی
    • افسردگی
    • نگران بودن
    • ترس
    • عصبانیت
    • نا امیدی.

    این روانشناس توضیح می دهد که بازهم این مسئله تا حد زیادی طبیعی است – بالاخره ما درگیر یک بیماری همه گیر هستیم و نگرانیم که انتظار آینده چیست. اما اگر ادامه یافت ، کمک بگیرید.

    اینجا یادداشت کنید – احساس عاطفی در این هفته یا حتی مبارزه با سلامت روانی خود با تجربه ضربه شدید مانند PTSD متفاوت است. اگر مشکلات بهداشت روانی شما به طور مداوم ادامه یابد ، ممکن است دچار ترومای طولانی مدت شده باشید ، بنابراین حتماً به یک متخصص پزشکی واجد شرایط مراجعه کنید.

    تعریف آسیب: آگهی های NHS در خیابان آکسفورد ، لندن

    آیا در حال حاضر احساس ضعف ، غم ، خالی یا گم شدن طبیعی است؟

    جساب “کاملا” ، مشترک است. “هیچ روش واحدی برای مقابله با چنین اوقات بی سابقه ای وجود ندارد. همه احساسات فوق طبیعی و قابل درک هستند. هیچ احساس درست یا عادی برای چنین رویدادی منحصر به فرد وجود ندارد. “

    بنابراین ، اگر هر یک از موارد فوق در مورد شما صدق می کند ، بدانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با کسی صحبت کنید. به هر حال یک مشکل مشترک یک مشکل به نصف کاهش یافته است ، و چون همه استرس سال گذشته را تجربه کرده اند ، احتمالاً بسیاری از افراد می خواهند در مورد آن صحبت کنند.

    اگر هر یک از احساسات اضطراب ، عصبانیت یا افسردگی به سرعت بدتر شد ، با پزشک عمومی خود تماس بگیرید یا درمان آنلاین را در نظر بگیرید. به هر حال نمی تواند آسیب برساند و آنها می توانند دیدگاه پزشکی واجد شرایطی را در مورد بهترین اقدامات برای شما فراهم کنند.

    مک کینلی می گوید: “سعی کنید احساسات خود را تصدیق کنید و اگر احساسات شما بر روابط ، کار یا تحصیل شما تأثیر می گذارد از آنها کمک بگیرید.” “خواه به یک عزیز یا یک حرفه ای روی بیاورید ، تشخیص دهید که در درخواست کمک قدرت وجود دارد

    5 نکته برای محافظت از سلامت روان شما

    1. بر آنچه در کنترل شماست تمرکز کنید

    مک کینلی توضیح می دهد ، از آنجا که هیچ کنترلی بر ماهیت ویروس نداریم ، می تواند احساس عصبانیت و ناتوانی در ما ایجاد کند. “تمرکز بر آنچه در کنترل شماست می تواند استرس را کاهش دهد. فکر کنید که چگونه سلامتی خود را حفظ می کنید ، با چه کسی ارتباط برقرار می کنید و به چه کسی مراجعه می کنید؟ “

    2. مرزهای سالم تعیین کنید

    این یکی کلیدی است. مک کینلی توصیه می کند: “توجه داشته باشید که چه اطلاعاتی را مصرف می کنید و با چه کسی اطراف خود را احاطه می کنید.” اگر مجبور باشید ، او توصیه می کند مصرف اخبار خود را محدود کنید ، برخی از حساب های رسانه های اجتماعی را دنبال نکنید ، یا با دقت بیشتری در مورد اینکه با چه کسانی وقت خود را می گذرانید فکر کنید.

    به اشتراک گذاشتن وقت خود با افراد روحیه بخش مهم است – آنها احساس امیدواری را در این اوقات دشوار تقویت می کنند.

    3. با خود مهربان باشید.

    بن آری توصیه می کند: “در این زمان انتظارات خود و دیگران را کاهش داده و با عطوفت ظاهر شوید.” وی توضیح می دهد که این به معنای تمرین عشق به خود و مراقبت از خود است ، اما همچنین پذیرفتن احساس ، مراقبت از بهداشت روانی و نرمش با خود و دیگران ،

    4- فشار را از حالت عادی برگردانید

    همه امیدها و انتظارات خود را برای بازگشت به “عادی بودن” همانطور که می دانستید متصل می کنید؟ شاید بخواهید دوباره به آن فکر کنید. بن آری توصیه می کند: “در مورد سال گذشته به طور معنی دار و هدفمند فکر کنید و سعی کنید همه درسی را که آموخته اید پرورش دهید.”

    او فکر می کند ، اگر بنشینید و از پس آن برآیید ، احتمالاً در این زمینه درس گرفته اید:

    • صبر
    • ماندگاری
    • چشم انداز
    • کم کردن سرعت
    • زمان خانواده
    • اهمیت جامعه
    • حق شناسی
    • در آغوش گرفتن ناشناخته ها
    • امتیاز خود را امری بدیهی ندانیم (به عنوان مثال سفر ، رویدادهای اجتماعی ، تحصیلات ، سلامتی).

    5. دست دراز کنید

    همانطور که در بالا گفتید ، اگر احساس منفی مداوم دارید ، این را بدانید: کمک در دسترس است و شما تنها نیستید. بن آری گفت: “این ممکن است برای شما مفید باشد که اگر به ویژه دچار استرس ، ضعف شدید یا برای کنار آمدن با آن دست و پنجه نرم می کنید ، با یک متخصص بهداشت روان یا پزشک عمومی مشورت کنید.”

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>