با پایان یافتن قفل کردن ، آگاهی از سلامت روان باید در اولویت قرار گیرد

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • در حالی که بسیاری از افراد هیجان زده می توانند زندگی را تا پایان سال کاملاً عادی کنند ، اما دبی وایکس ، نویسنده Wunderman Thompson ، چالش های ارائه شده در 21 ژوئن و چهار استراتژی را که می تواند کمک کند ، تحلیل می کند.

    در طول این هفته آگاهی از سلامت روان و فراتر از آن ، مهم است که توجه داشته باشیم که همه ما پایان پایان قفل شدن را جشن نمی گیریم. برای افرادی که دارای مشکلات بهداشت روانی هستند ، بازگشت به چگونگی اوضاع قبل از بروز همه گیری ممکن است به همان سختی قفل اولیه باشد ، اگر سخت تر نباشد.

    با توجه به اینکه 46٪ از مردم معتقدند که در طی همه گیر شدن طبق روال نمایه YouGov ، سلامت روانی آنها بدتر شده است و با طولانی شدن و طولانی شدن زمان انتظار برای مشاوره NHS ، باید توجه داشته باشیم که بسیاری از افراد ممکن است بیش از آنچه که به نظر می رسد در تلاش هستند. محدودیت ها بیشتر می شوند و جهان ما به تدریج باز می شود.

    جای بحث دارد که درک و صراحت در مورد سلامت روان هرگز مهمتر از این هفته آگاهی از سلامت روان نبوده است.

    دبی ویکز ، مدیر بینش و اثربخشی در Wunderman Thompson می خواست چالش های این بازگشت به شرایط عادی را بهتر درک کند. وی دریافت که این اضطراب به ویژه یک پنجم زنان در انگلیس را تحت تأثیر قرار می دهد ، که با مشکلات بهداشت روان مانند افسردگی یا اضطراب تشخیص داده شده اند (طبق آخرین آمار اضطراب انگلستان) در اینجا آنچه دبی در مورد این موضوع مهم بیان می کند و بینش ها و استراتژی هایی که تحقیقات تخصصی آنها روشن کرده است ، آورده شده است.

    اضطراب ما چقدر گسترده است؟

    در ژانویه 2021 ، در اوج قفل سوم تحمیل شده ، 500٪ افزایش در جستجوی آنلاین در مورد افسردگی و 550٪ افزایش در جستجو برای علائم جسمی اضطراب به طور خاص وجود دارد. با نگاهی به بیش از 50،000 جستجو در گوگل ، مشارکت های جریانی و مکالمه های مربوط به سلامت روان در توییتر و اینستاگرام انگلیس ، به نظر می رسد احتمال پایان قفل شدن اکنون اوضاع را بدتر کرده است ، نه بهتر.

    طی سه ماه گذشته ، جستجو برای علائم اضطراب ، علائم اضطراب اجتماعی ، دارو برای اضطراب و اضطراب با عملکرد بالا 3،100٪ افزایش یافته است. در شبکه های اجتماعی ، متوجه شدیم که 33٪ از مردم مایل به پایان یافتن قفل هستند.

    افراد دارای مشکلات بهداشتی ، ذهنی یا غیره ، توضیح می دادند که چرا این شرایط اضطراب آنها را از بازگشت به حالت عادی افزایش می دهد ، که به ویژه در میان افراد مبتلا به اوتیسم یا ناتوانی های جسمی دیده می شود. در حالی که بسیاری نگران بازگشت به دفتر ، ایمنی و معاشرت هستند. اکثر مکالمات پیرامون ماهیت مخل تغییر معمول در هنگام زندگی با مشکلات بهداشت روان است که ممکن است بسیاری از افراد عصبی درک نکنند.

    بیشتر افرادی که با آنها صحبت کردم به نوعی از بازگشت به حالت عادی مضطرب هستند ، اما مهم است که تشخیص دهیم برای بعضی ها تأثیر آنها نسبت به دیگران شدیدتر است.

    چرا ترس ترس واکنشی منطقی است – بالاخره ما هنوز در همه گیر هستیم

    هنگام صحبت با برخی از 13٪ از جمعیت مبتلا به اضطراب – آماری که توسط پروفایل های YouGov ایجاد شده است – در مورد نگرانی آنها در مورد پایان قفل ، برخی از آنها احساس وحشتناک ترس را توصیف می کنند – بعد از همه ، ما هنوز در همه گیر هستیم . بسیاری به نگرانی اعتراف کردند که اضطراب آنها باعث می شود هنگام خاموش شدن قفل ، مشکلات دیگری مانند تغییر در خواب و کارهای روزمره ایجاد شود.

    یک پاسخ دهنده زن در این مطالعه نشان داد که برای او دشوار است که دلیلش را برای همکارانش توضیح دهد. “من نگران هستم که وقتی صبح روز جدید من روزیمن را ناراحت می کند و من برای کار دیر شده ام ، همکارانم فکر می کنند من تنبل هستم ، “او می گوید.

    یک زن دیگر اعتراف کرد: “من نگرانم که مردم فکر کنند من ضد اجتماعی یا حتی بی ادب هستم زیرا موقعیت های اجتماعی را سخت می دانم. به نظرم بحث کوچک بسیار دردناک است و همیشه روشن بودن آن طاقت فرسا است. بنابراین ، در حالی که بقیه برای جبران مهمانی و مهمانی در حال مرگ هستند ، من از تلاش های لازم برای مکالمه وحشت دارم. ”

    اضطراب چه حسی دارد

    برای کسانی که دارای اختلال اضطراب هستند ، علائم جسمی بسیار واقعی وجود دارد. علائمی مانند حملات هراس می توانند بسیار شدید باشند و اغلب با حملات قلبی اشتباه گرفته می شوند. بسیاری از آنها احساس مداوم بدن خود را در حالت جنگ یا پرواز توصیف می کنند. یا این احساس را به “گیر افتادن در زیر آب” ، “همزمان نشستن در یخ و آتش” ، “کوچکتر شدن و تاریک شدن جهان” یا “آژیر بازی در تمام طول روز” تشبیه کنید. دیگران در مورد فرسودگی مطلق و عدم توانایی در تمرکز ذهن بر روی چیز دیگری غیر از اضطراب صحبت می کنند. برای کسانی که هرگز این علائم را تجربه نکرده اند ، تصور آنها دشوار است.

    آنچه مبتلایان به اضطراب برای کاهش محدودیت از دیگران می خواهند

    ما با مبتلایان به اضطراب صحبت کردیم تا ببینیم در صورت خارج شدن از محدودیت ها چه کاری می توانیم برای کمک به آنها انجام دهیم. البته ، اضطراب برای همه متفاوت است – هیچ راه حل واحدی برای چگونگی کمک به افرادی که در حال مبارزه هستند وجود ندارد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به آنچه مردم نیاز دارند بپرسید و گوش دهید و احترام بگذارید …

    “بعضی اوقات من به فضا احتیاج دارم – نه فقط جسمی ، بلکه روحی نیز. پنهان شدن در پشت تماس های ویدئویی واقعاً به من کمک کرده است که در صورت نیاز فضای لازم را ایجاد کنم. هنگامی که من شروع به دیدن مردم در زندگی واقعی می کنم امیدوارم که آنها قبل از نزدیک شدن به فضای جسمی من و یا نزدیک شدن به من با وظایفی که ممکن است انرژی ذهنی لازم برای بحث در مورد آنها را نداشته باشم ، بررسی کنند.

    وی افزود: “بهترین كمكی كه دوستانم از طریق همه گیری ارائه كرده اند لغو طرح بدون گناه است. حتی در روز ، آنها بررسی می کنند که من هنوز هم خوب نیستم که با آنها ملاقات کنم یا با آنها تماس بگیرم و غیره. آنها اکنون می فهمند که حتی اگر چیزی که بیشتر از همه در دنیا می خواهم دیدن آنها باشد ، امروز شاید نتوانم مدیریت کنم. این برای من معنای جهان است. “

    وی گفت: “کاهش اضطرابی که در معده من قرار دارد ، دوست دارد که با کمی ورزش درمان شود. اگر پشت میز کار خود نباشم ، احتمالاً خودم را برای مقدار کمی عشق به خود گرفته ام. دوست دارم به خودم یادآوری کنم که همه چیز خوب است و اضطراب من تعریف نمی کند. هر کسی حق دارد در طول روز ، زمانی که ما در دفتر WFH هستیم ، به پیاده روی یا “قدم زدن” برود. “

    “اضطراب من به من می گوید که اگر در مورد آنچه نگران کننده من است یا فقط در زندگی من می گذرد صحبت کنم ، خودم را هوس می کنم و خودم را وسواس می کنم. اگر دوستان به من بگویند که این مورد نیست ، مخصوصاً وقتی با هم ملاقات می کنیم ، همه تفاوت ایجاد می کند. “

    آگاهی از سلامت روان

    دبی ویکز مدیر بینش و اثربخشی در است ووندرمن تامپسون

    چهار راه که می توانیم در مورد آگاهی از سلامت روان توجه داشته باشیم

    داستان خود را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید
    به اشتراک گذاشتن تجربیات باعث می شود مردم از سلامت روان آگاهی بیشتری کسب کنند. از زمان شروع قفل کردن ، شاهد 31٪ افزایش مکالمات اجتماعی در این باره بوده ایم. بیایید این را به صورت عادی جدید درآوریم و به مردم احساس راحتی کنیم که تجربیات خود را به اشتراک می گذارند.

    از افراد اطراف خود بازدید کنید
    عبارت “حال شما چطور است؟” به این معنی است که اکنون بیش از هر زمان دیگری ، بنابراین مراقب باشید که چگونه و وقتی این سوال را می پرسید. هنگام ورود به سیستم از شخصی ، س questionsالات شخصی بیشتری را امتحان کنید مانند “حال شما چطور است؟” یا “روز شما چگونه می گذرد” که پاسخ دادن به آنها برای مردم آسان تر است.

    صبور باشید زیرا مردم باید وقت خود را بگیرند
    گوش خود را به زمین نگه دارید حتی وقتی احساس می کنید همه چیز به حالت عادی برگشته است. تنظیم دیگران ممکن است بیشتر طول بکشد. به مردم فرصت ، مکان و پشتیبانی مورد نیاز خود را بدهید و اگر شک دارید فقط از آنها س justال کنید.

    از همه مهمتر ، مراقب خود باشید
    حتی اگر علائم شما به اندازه برخی از مواردی که در اینجا بحث شد شدید نیست ، بازهم بررسی با خود مهم است ، به خصوص اگر از دیگران با مشکلات روانی مراقبت می کنید. همانطور که در هواپیما می گویند ، “قبل از کمک به دیگران ابتدا ماسک خود را ایمن کنید”.

    بنابراین حتی اگر فردی مأیوس هستید که به دفتر یا میخانه بازگردد ، این هفته آگاهی از سلامت روان ، فقط بخاطر داشته باشید ، ممکن است دوستان یا همکاران شما از 33٪ کسانی باشند که مایل به پایان دادن به قفل هستند. همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم تا به حالت عادی برگردیم – با هم.

    * اگر با مشکلات بهداشت روان روبرو هستید یا به پشتیبانی فوری نیاز دارید ، مکانهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها مراجعه کنید

    * سامری ها (samaritans.org): پشتیبانی عاطفی محرمانه و بدون قضاوت برای افرادی که احساس پریشانی یا ناامیدی دارند ، از جمله مواردی که می توانند منجر به خودکشی شوند ، فراهم می کند. می توانید با تلفن ، ایمیل ، نامه نوشتن یا در بیشتر موارد با کسی رو در رو صحبت کنید. تلفن 116 123 (24 ساعت شبانه روز ، تماس رایگان) و یا ایمیل: [email protected]

    * SHOUT (giveusashout.org)
    : فریاد اولین سرویس نوشتاری 24/7 روزانه در انگلستان است که به صورت رایگان در همه شبکه های بزرگ تلفن همراه برای هر کس در هر زمان و هر مکان در بحران قرار دارد. اگر برای کنار آمدن با مشکل روبرو هستید و به کمک فوری نیاز دارید ، مکانی برای رفتن است. متن: 85258

    * Mind Infoline: (mind.org.uk): Infoline اطلاعات محرمانه ای در مورد انواع مشکلات بهداشت روان ، از کجا برای کمک ، درمان های دارویی ، روش های درمانی جایگزین و حمایت از آنها ارائه می دهد. مایند با مشارکت حدود 140 ذهن محلی ارائه خدمات محلی بهداشت روان کار می کند. با شماره 0300 123 3393 (ساعت 9 صبح تا 6 عصر دوشنبه تا جمعه) تماس بگیرید یا 86463 پیامک کنید. ایمیل: [email protected]

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>