به من نیرو بده: 100 تمرین آلیس لایوینگ در یک برنامه

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • بخوانید که PT در مورد سمیت رسانه های اجتماعی ، ترک IG ، و افکار وی در مورد روکش تأثیرگذار براق ، به علاوه اطلاعات مربوط به برنامه جدیدی که امروز راه اندازی می شود ، باز می شود.

    آلیس لایوینگ به دلیل رویکرد همه جانبه و مبتنی بر شواهد در زمینه سلامتی و تناسب اندام شناخته شده است. در طول سه قفل انسداد انگلیس ، او مثبت بودن روزانه ، انگیزه ورزش غیر مغرضانه و تمرینات رایگان را با پیروان 701 هزار نفری خود به اشتراک گذاشت. وصیت نامه های طرفداران همه چیز را می گوید ، با یک سادگی به اشتراک گذاشتن: “شما سال گذشته با تمرینات و لبخند خود زندگی من را نجات دادید. متشکرم.”

    او از زمانی که برای اولین بار وبلاگ نویسی تحت عنوان تمیز غذا خوردن آلیس را در سال 2014 آغاز کرد و صادقانه راه طولانی را طی کرد؟ تماشای سفر شاداب بوده است.

    وقتی ما گپ می زنیم ، او سال گذشته صریحاً در مورد آموزش بیش از حد ، سمیت در شبکه های اجتماعی و تقریباً ترک اینستاگرام – بستری که باعث شناخته شدن وی شد – صحبت می کند. او زمینی است ، در زمینه سلامتی و تناسب اندام بسیار تحصیل کرده و از تعطیلات استقبال می کند زیرا ترس ندارد از حرف های خودش و داستانش بگوید.

    امروز ، ده ماه از زمانی که او برای اولین بار شروع به برنامه ریزی کرد ، او اولین برنامه تناسب اندام خود را به من بدهید ، به من نیرو بده. این فقط تمرینات از قبل برنامه ریزی شده نیست ، بلکه برنامه های آموزشی ، دستور العمل ها ، وبلاگ های متخصص ، جلسات عرق درخواستی و محتوای آموزشی همه در یک مکان است.

    آلیس تأکید می کند که هزاران برنامه در بازار وجود دارد و گرچه ادعا نمی کند برنامه های آن بالاتر و فراتر از بقیه است ، این یک چیز است: برنامه های آن ، و برای طرفداران طرفدارش ، حساب می کنیم که برای آنها کافی است برای بارگیری آن

    به من نیرو بده: 100 تمرین آلیس لایوینگ در یک مکان

    با توجه به توضیحات برنامه ، Give Me Strength “یک برنامه تناسب اندام است که برای کمک به شما در به نظر رسیدن و احساس قوی تر بودن به تمام معنی کلمه طراحی شده است.”

    به برنامه های 12 هفته ای ، تمرینات درخواستی ، 100+ دستور العمل خوشمزه ، ردیابی غذا و موارد دیگر فکر کنید. حتی یک بخش آموزش وجود دارد که دارای پست هایی از متخصصان برجسته صنعت است که آماده آموزش دادن به شما در مورد همه چیز ، از خواب ، بهبودی ، چرخه قاعدگی و موارد دیگر هستند.

    رتبه اول 5 ستاره از 5 است ، با این کاربر که می گوید: “من سالهاست که آلیس را در اینستاگرام دنبال می کنم ، تمرینات عاشقانه او در هنگام قفل کردن یک نجات واقعی بود و من نمی توانم صبر کنم تا او را از این طریق با خودم به ورزشگاه بیاورم. برنامه !! بنابراین ارزش انتظار را دارد! “

    خوب ، حالا چرا؟

    طبق گفته PT ، به دو دلیل. وی توضیح می دهد: “اولا ، من همیشه می خواستم یک محصول دائمی در فضای تناسب اندام ایجاد کنم.” “بسیاری از تردیدهای من در این واقعیت بود که من اعتقاد داشتم به تجربه بیشتری احتیاج دارم و کار خود را به عنوان PT انجام می دهم. شما باید در آن فضا تجربه کسب کنید تا اعتبار و صدا را ارتقا دهید و فقط یاد بگیرید که چگونه افراد را به درستی آموزش دهید. مهارت های زیادی وجود دارد که به مربیگری تبدیل می شود ، “او تأکید می کند.

    با گذراندن هفت سال گذشته ، آلیس سرانجام احساس کرد که وقت آن رسیده است که از همه این دانش و یادگیری به خوبی استفاده کند. “کاتالیزور برای من COVID بود. تدریس در کلاسهای آنلاین به من اعتماد به نفس می داد که مثل این باشم ، خوب مردم واقعاً به من به عنوان یک مربی اعتماد می کنند ، “او ادامه می دهد. “من از آن زمان به گذشته نگاه نکردم.”

    ترک شبکه های اجتماعی

    همانطور که صحبت کردیم ، PT صریحاً در مورد مبارزات خود با سمیت در شبکه های اجتماعی در چند سال گذشته صحبت کرده است. وی می گوید: “رسانه های اجتماعی از بسیاری جهات عالی هستند – برای دادن صدا به مردم و دسترسی بیشتر به وسایل نسبت به گذشته – اما نقاط ضعف خود را نیز دارد.”

    “قبل از COVID ، من واقعاً فکر می کردم که قصد ترک رسانه های اجتماعی را دارم. احساس می کردم دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم و این لذت زیادی را برای من ایجاد نمی کند. “

    “من دیگر نمی دانستم کجا در فضا نشسته ام و احساس می کردم دیگر از بین رفته است بنابراین به دور از آنچه فکر کردم بود و می خواستم با آن انجام دهم. ” “من واقعاً مشکل دیدم.”

    بنابراین ، چگونه او یک رسانه شاد پیدا کرده است؟ و اگر متوجه شدید که استفاده از شبکه های اجتماعی منفی تر از مثبت است ، نکات مهم او برای شما چیست؟

    “آن چنان سخت. در طول سال گذشته ، ما احتمالاً بیش از هر زمان دیگری به شبکه های اجتماعی اعتماد کرده ایم. این یکی از مواردی است که ما یاد گرفته ایم از آن به عنوان مکانیزم مقابله استفاده کنیم. ” وی ادامه می دهد: “برای دوره های قفل که در آن احساس تنهایی یا خصوصاً انزوا می کردم ، شبکه های اجتماعی برای من یک اتصال و نجات واقعی بودند تا بتوانم با دوستان ، خانواده ، پیروانم ارتباط برقرار کنم و فقط بتوانم از آن سطح ارتباط برخوردار شوم.” .

    وی ادامه می دهد: “ما باید به این واقعیت احترام بگذاریم كه وقت زیادی را صرف وقت دیگران می كنیم ، او به اشتراک می گذارد: “دیدن مداوم آنچه دیگران انجام می دهیم اغلب باعث می شود که ناگهان شروع به سال کردن نحوه زندگی خود کنیم.” “حتی قوی ترین افراد می توانند تصمیم آگاهانه خود را زیر سوال ببرند یا تضعیف کنند.”

    تمرینات مرا به قدرت آلیس زنده بده

    4 نکته برای نظارت بر میزان استفاده از شبکه های اجتماعی

    1. سعی کنید و توجه داشته باشید که روزانه چقدر وقت خود را صرف امور اجتماعی می کنید

    به یاد داشته باشید: “ما هنوز هم با تصاویر کمال بمباران شده ایم ، و دیدن بسیاری از تصاویر بی نقص و ویرایش شده از افرادی که در بهترین حالت خود هستند بسیار دشوار است” ، PT را به اشتراک می گذارد.

    این را امتحان کنید: مراقب باشید که روزانه چه مقدار از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانید. گفتن آن راحت تر از کار است ، اما به احتمال زیاد هرچه وقت کمتری را در اینترنت می گذرانید ، وقت بیشتری را برای لذت بردن از شرکت مردم IRL صرف خواهید کرد.

    2. با احساسی که دارید احساس کنید

    آلیس به اشتراک می گذارد که در روزهایی که واقعاً مشغول کار است بنابراین نمی تواند به شبکه های اجتماعی برود یا به تلفنش نگاه کند ، تفاوت چشمگیری در میزان اضطراب خود می بیند. “من فقط روی کار خودم و کارهایی که انجام می دهم تمرکز کرده ام: من هستم مسیر کمتر حواسم را پرت می کند و نسبت به نوع نگاهم آگاهی کمتری دارد. ” “این تفاوت بزرگی ایجاد می کند.”

    این را امتحان کنید: یک روز تعطیل ، یک روز با برنامه های رسانه های اجتماعی خود امتحان کنید و اگر تفاوتی در سطح خلق و خوی خود مشاهده کردید ، توجه داشته باشید.

    3. از حالت هواپیما خود استفاده کنید

    اگر آلیس مشغول است یا می خواهد سرش را پایین بیاورد و کار کند ، تلفن خود را روی حالت هواپیما قرار می دهد. او به اشتراک می گذارد: “از این طریق مطمئن هستم که کارهایی مانند کارهای محکم را انجام خواهم داد. وی توضیح می دهد: “من همچنین کاملاً از زمان ادامه کار و چند بار استفاده از آن آگاه هستم ، زیرا این دامنه لغزنده است.”

    “این می تواند واقعاً نوعی خطرناک باشد – شما نوعی شروع به استفاده از آن می کنید و سپس کمی بیشتر از آن استفاده می کنید و قبل از اینکه بدانید می توانستید ساعتها را در یک سوراخ پیمایشی بگذرانید ، سپس با اینها می خوابید افکار در ذهن شما که می تواند باعث خواب بد شبانه شود ، “او تأکید می کند.

    4. خوراک خود را تصفیه کنید

    و در آخر ، اطمینان حاصل کنید که هر حسابی که باعث احساس خوب شما نمی شود ، فالو را دنبال کنید.

    آلیس تأکید می کند: “تنظیم خوراک خود به گونه ای که افرادی که شما آنها را دنبال می کنید باعث شوند احساس خوبی داشته باشید.” “من بعضی اوقات فراموش می کنم که نسبت به افرادی که پیروی می کنیم خودمختاری داریم. اطمینان حاصل کنید که افرادی که شما آنها را دنبال می کنید احساس خوبی دارند. ” بشنو ، بشنو

    Give Me Strength با پرداخت 16.99 پوند در ماه از فروشگاه برنامه در حال بارگیری است.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>