بی بی سی با گذشت 25 سال از مصاحبه با دیانا عذرخواهی می کند

[ad_1]

این ادعاها سال گذشته پس از یک کار طولانی مدت توسط آقای اسپنسر و پخش یک مستند از ITV ، که در آن آقای ویسلر ادعا کرد از طرف صداوسیما به او یک گوسفند قربانی ساخته شده ، بار دیگر مطرح شد.

بی بی سی ، که تحقیق مستقل را در ماه نوامبر انجام داد ، با پاسخ متقابل ، اذعان کرد که “روند تأمین مصاحبه بسیار کمتر از انتظار مخاطبان است.”

تیم دیوی ، مدیر کل فعلی ، گفت: “بی بی سی باید تلاش بیشتری می کرد تا به آنچه در آن زمان اتفاق افتاده بود برسد و در مورد آنچه می دانست شفاف تر باشد.” “در حالی که بی بی سی نمی تواند ساعت را پس از یک ربع قرن برگرداند ، اما می توانیم یک عذرخواهی کامل و بدون قید و شرط انجام دهیم.”

این گزارش واکنش تلخ دو پسر دیانا ، شاهزاده ویلیام و پرنس هری را به همراه داشت ، آنها گفتند که مصاحبه باعث مسمومیت رابطه او با پدرشان شد و حتی زمینه ساز مرگ او در یک تصادف اتومبیل در پاریس دو سال بعد ، به دنبال یک بالا سرعت پیگیری توسط عکاسان

ویلیام کارمندان بی بی سی را به ادعای “دروغ و دروغین در مورد خانواده سلطنتی متهم کرد ، که بر ترس او تأثیر می گذاشت و باعث پارانویا می شد.” هری ، با اشاره به “فرهنگ استثمار و اقدامات غیراخلاقی” توسط رسانه های خبری ، گفت: “مادر ما به همین دلیل جان خود را از دست داد و هیچ تغییری نکرده است.”

بی بی سی در سال گذشته به دلیل پوشش اپیدمی خود موفق به دریافت لوح تقدیر شد ، اما همچنان هدف مداوم دولت جانسون است. این کشور خود را در میانه اختلافات مربوط به جنگ-جنگ بر سر خصومت ادعایی با Brexit ، احترام نهادن نسبت به اتحادیه جک و امتناع از پخش متن ترانه های میهن پرستانه مانند “Rule Britannia” ، پیدا کرده است.

میرا سلوا ، مدیر برنامه همیاری روزنامه نگاری رویترز در دانشگاه آکسفورد گفت: “این لحظه برای BBC بی نظیر است.” “تردید بسیار کمی وجود دارد که این امر در زمانی که واقعاً نیاز به طرح علنی تعالی روزنامه نگاری خود دارد ، علیه موسسه مسلح شود.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>