تغذیه پایدار: 10 نکته اصلی برای سازگاری با رژیم غذایی

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کارمزد دریافت کنیم.

  • وقتی می گوییم به ما اعتماد کنید ، این نکات به شما کمک می کند زباله ها را کاهش دهید ، از سیاره ما محافظت کنید و پس انداز کنید. برنده ، برنده

    خواه آتش سوزی ویرانگر جنگل در استرالیا در آغاز سال گذشته یا عکس سواحل بهشت ​​مانند که مملو از کوههای پلاستیکی است. واضح است که ما باید مراقب آینده و سیاره خود باشیم. همه ما می توانیم با آموزش دادن به خود درمورد خوردن پایدار و اینکه آنچه می خوریم روی کره زمین تأثیر می گذارد ، تغییر ایجاد کنیم.

    با داشتن بسیاری از اطلاعات برای استفاده ، می توان احساس کرد که نمی دانیم از کجا با پایداری شروع می کنیم. آیا وگان می روید؟ آیا به هر حال گزینه های گیاهی فوق العاده فرآوری شده برای این سیاره بدتر هستند؟ آیا خوردن گوشت ارگانیک در واقع رویکرد واقع بینانه تری از قطع کامل آن است؟

    این همان جایی است که تیم MOB Kitchen وارد عمل می شوند. سرآشپزها مأموریت دارند به ما کمک کنند تا با فروشگاه های مواد غذایی ، نگهداری و پخت و پز تصمیمات آگاهانه تری از محیط زیست بگیریم. این کاملاً ساده است: فصلی قهرمانی ، در صورت امکان ، بدون پلاستیک را در اولویت قرار دهید و تمام تلاش خود را در هدف گیری هرچه كمتر زباله انجام دهید.

    برای دریافت نکات بیشتر ، به مطالعه ادامه دهید. آنها آنها را پوشانده اند ده هک برتر (و ساده) هک برای خوردن پایدار هر روز.

    غذا خوردن پایدار: خانمی در آشپزخانه خود با ظرف روی آشپزخانه آشپزی می کند

    10 نکته ساده برای تغذیه پایدار

    1. به صورت فصلی بیشتر غذا بخورید

    به زبان ساده ، تمام تلاش خود را بکنید تا غذایی را که کشت و برداشت می شود بخورید. این به معنای تلاش برای خرید مارچوبه در زمستان یا جعفری در تابستان نیست. کافی است یک Google سریع و یک پیمایش باشد و در کمترین زمان خواهید فهمید که میوه و سبزیجات چه فصلی است.

    چرا غذا خوردن فصلی مهم است؟ خوب ، این نه تنها از اقتصاد محلی شما پشتیبانی می کند ، بلکه مایل های غذایی را کاهش می دهد و به این معنی است که غذای شما تازه و خوشمزه تر نیز خواهد شد.

    2. عادت های غذایی خود را تغییر دهید

    در MOB Kitchen ، آنها تلاش می کنند گوشت کمتری بخورند. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که در صورت خرید ، بهترین کیفیتی را که می توانند خریداری کنند ، خریداری می کنند.

    چرا خودتان امتحان نمی کنید؟ یکی از راه های آسان این است که با یک روز گیاه خواری (یا حتی گیاهخواری) خود را در این سبک غذا خوردن راحت کنید. در حالی که اینجا هستید ، تمام موارد مثبت و منفی آزمایش رژیم وگان برای کاهش وزن را بخوانید.

    Earth MOB: توسط Mob Kitchen ضایعات را کاهش دهید ، کمتر هزینه کنید ، پایدار باشید ، 7.99 پوند

    مشاهده معامله

    3. خرید مسئولانه منبع

    هنگام خرید مواد غذایی ، به دنبال تمبرهای پایداری مانند RSPO (میزگرد روغن پالم پایدار) ، Fairtrade و MSC (شورای نگهداری دریایی) باشید.

    حقیقت خنده دار: وجود این تمبرها در رادار شما بسیار مهم است زیرا استانداردهای بالای رفاهی و عملی را تضمین می کند. اگر یکی از تمبرهای بالا را مشاهده کنید ، هنگام تولید محصول با کارگران منصفانه رفتار شده است و تولیدکنندگان در طول تولید از هیچ حلقه مشکوکی پرش نکرده اند.

    4- مبادله های پایدار انجام دهید

    آیا می دانید؟ بعضی اوقات تغییرات ساده ای مانند تعویض مواد کافی است تا بتوانید تأثیرات محیطی خود را تغییر دهید.

    مبادله برتر: گوشت گاو را برای مرغ عوض کنید. چرا؟ برای تولید گوشت گاو به طور متوسط ​​28 برابر زمین ، 11 برابر آب و 6 برابر کود بیشتر از مرغ نیاز است. حتی بهتر؟ گوشت را به عنوان گزینه ای گیاهی مبادله کنید. سرآشپزهای اوباش عاشق توفو و نخود هستند.

    5. منظم شوید

    با زمان قفل اضافی در حال حاضر روی دستان شما ، این یکی از فعالیت های سرگرم کننده یک هفته می تواند باشد. سعی کنید هر قلع ، وان ، کیف و جعبه را از کمد و یخچال بیرون بیاورید. سپس ، پس از تمیزکاری خوب قدیمی ، برای استفاده از وسایل خود چالشی ایجاد کنید و ببینید با چه خلقت خوشمزه ای می توانید آشپزی کنید.

    به همین ترتیب ، این برنامه های زباله های غذایی در هنگام شلاق زدن غذاهایی که در غیر اینصورت با کسری از قیمت در سطل آشغال قرار می گیرند ، به شما اطلاع می دهند. ببینید ، خوردن پایدار نیازی به کسل کننده نیست.

    6. پخت و پز کنید

    در مورد مطلب بالا ، اگر شما تمایل به خوردن پایدار دارید اما احساس اعتماد به نفس کافی ندارید ، ما سه کلمه برای شما داریم: تمرین ، تمرین ، تمرین. غذاهای پخته شده در خانه همیشه سازگار با محیط زیست نسبت به فروشگاه های خریداری شده خواهد بود و بنابراین تبدیل شدن به یک آشپز با اعتماد به نفس بیشتر فوراً اعتبار اقتصادی شما را افزایش می دهد.

    به علاوه ، مصرف انبوه بسته بندی را کاهش داده و به شما در کاهش ضایعات غذا نیز کمک می کند.

    7. فریزر دوست شماست

    در مورد توقف اتلاف مواد غذایی ، به یاد داشته باشید: فریزر ناجی شما است.

    صرفه جویی در صرف بخشی از چیزی که قبلاً پخته اید یا نجات مواد از بین رفتن آن ، می تواند کمک کند. تقریباً همه مواد را می توان منجمد کرد ، از جمله هوموس.

    مورد علاقه MOB این است که نان را از قبل برش دهید ، منجمد کنید ، سپس مستقیم از یخ زده تست کنید. بدون هدر دادن نان در اینجا (که در واقع بیشترین مواد غذایی هدر رفته در انگلستان است).

    8- به پلاستیک یکبار مصرف نه بگویید

    کاهش مصرف شما یک شبه اتفاق نخواهد افتاد ، بنابراین سعی کنید آن را به عنوان یک سفر در نظر بگیرید. شما می توانید به مرور نحوه تغذیه پایدار برای شما به وجود بیاید – نیازی نیست که یکجا باشد.

    تغییرات آسان شامل خرید مواد تشکیل دهنده در شیشه از پلاستیک ، و خندق کردن فیلم بسته به منظور استفاده از ظروف قابل استفاده مجدد است.

    ست شیشه و قاشق صبحانه Kilner Glass ، 350 میلی لیتر ، جان لوئیس ، 7.00 پوند

    مشاهده معامله

    بسته بندی ساندویچ قابل استفاده مجدد لانه زنبوری Bee’s Wrap، 19.99 پوند

    مشاهده معامله

    9. به چیزی زندگی دومی بدهید

    پس انداز پول و سازگار با محیط زیست؟ فروخته شد. نکته برتر: به شیشه های شیشه ای استفاده شده خود یک شستشوی مناسب با آب جوش بدهید. سپس ، پس از تمیز کردن ، برای تهیه پانسمان ، ترشی سریع و حتی جو دو سر شبانه استفاده کنید.

    10. به درستی بازیافت کنید

    آیا می دانید باقیمانده مواد غذایی از بازیافت همه مواد جلوگیری می کند؟ بسته بندی را قبل از قرار دادن در سطل بازیافت بشویید و خشک کنید و برچسب های بسته بندی را بخوانید تا ببینید دقیقاً چه چیزی قابل بازیافت است. غالباً ابتدا باید بیت های غیر قابل بازیافت و قابل بازیافت را جدا کنید.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>