تمرین در ماه رمضان: 6 درس ارزشمندی که آموختم

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • 80٪ جوانان مسلمان از کار کردن در روزه داری دلهره داشتند.

    یک نظرسنجی اخیر Sports Direct نشان داد که 80٪ جوانان مسلمان نسبت به کار در ماه رمضان دلهره دارند.

    یک چهارم گزارش کرده است که میزان ورزش خود را در مقایسه با میزان طبیعی کاهش می دهد ، و 29 said گفتند که اطلاعات کافی در مورد جزئیات نکاتی برای تمرین ایمن وجود ندارد.

    ماه رمضان ماه نهم در تقویم اسلامی و یکی از پنج ستون اسلام است – اصولی که مسلمانان آن را اعمال اجباری دستور داده شده توسط خداوند می دانند. تصور می شود که یکی از مقدس ترین ماه های اسلامی است و با روزه و عبادت مشخص می شود.

    روزه داری این هفته با جشن گرفتن هر مسلمان در یک جشن به پایان رسید. بنابراین ، با اتمام یک ماه کامل روزه داری ، دو ورزشکار از 30 روز تمرین و روزه گرفتن چه آموخته اند؟ برای توصیه های لازم برای آموزش و ورزش ایمن در ماه رمضان ، به خواندن ادامه دهید.

    تمرین در ماه رمضان: 6 درس ارزشمند

    1. انعطاف پذیر بودن کلیدی است

    به گفته Saffiyah Syeed ، بوکسور منچستر و سفیر Sports Direct Fast & Slow ، انعطاف پذیری یکی از بهترین ارزش ها برای تمرکز روی تمرین در ماه رمضان است.

    او توضیح می دهد: “در ابتدا ، من یک ساعت قبل از باز کردن روزه یا بعد از آن برنامه ریزی کردم که تمرین کنم.” “بعضی از روزها این کار جواب داد و بعضی روزها نه ، بنابراین من یاد گرفتم که چیزهای مختلف و برنامه های حرکتی خود را امتحان کنم.”

    وی ادامه می دهد: “مهم بود که منعطف باشم و بسته به احساس خود روتین را تغییر دهم.” نکته پایانی: وقتی مدت طولانی روزه می گیرید ، گوش دادن به بدن مهم است.

    2. هر تمرین مهم است

    حرکت آگاهانه نکته کلیدی است ، زیرا به یاد داشته باشید: ورزش یک ورزش است ، خواه شدت آن کم باشد ، مانند راه رفتن ، یا یک جلسه تمرین با قدرت بیشتر.

    ساید به اشتراک می گذارد: “تمرین در ماه رمضان به این معنی است که هر تمرین جلسات عرقی کامل نخواهد بود – و این اشکالی ندارد”. “هر تمرین مهم است. سبک نگه داشتن یا آهسته کشیدن آن همچنان بدن شما را به حرکت وا می دارد. “

    بشنو ، بشنو

    3. کاهش سرعت زمان برای تصفیه را فراهم می کند

    به این روش فکر کنید: هدایت انرژی برای به کمال رساندن فرم خود در واقع می تواند شما را برای بقیه سال در موقعیت خوبی قرار دهد.

    سید گفت: “در طول ماه رمضان ، من روی اوزان کار کرده ام و تکنیک خود را به کمال رسانده ام.” “در نتیجه در چنین مدت کوتاهی بسیار رشد کردم – من و مربی ام واقعاً می توانیم تفاوت بین یک ماه قبل را ببینیم.

    درس؟ کند کردن آن در هنگام روزه داری به این معنی بود که او وقت داشت تا بر پیشرفت عملکرد من تمرکز کند و قسمتهای خاصی از تمرین من را اصلاح کند.

    4. مثبت بمانید و آنچه را که برای شما مناسب است انجام دهید

    نفیسا احمد ، فوتبالیست آزاد از لندن و سفیر Sports Direct Fast & Slow ، معتقد است که مثبت ماندن یکی از بهترین کارهایی است که وی هنگام تمرین در ماه رمضان انجام داده است.

    وی توضیح می دهد: “آموزش روزه داری فوق العاده سخت بود و گاهی اوقات مانند نبرد احساس می شد.” “یک طرز فکر و نگرش مثبت واقعاً به من کمک کرد.”

    توصیه او این است که به بدن خود گوش فرا دهید – “او به اشتراک می گذارد” هنگام ورزش و روزه داری ، مهم است که با بدن کار کنید و آنچه را که برای شما مناسب است انجام دهید.

    5. مرتب استراحت کنید

    احمد می گوید: “من در ماه رمضان چند مسابقه فوتبال داشتم که شامل 90 دقیقه دویدن و پایین رفتن از زمین بود.” “بعد از مسابقه ، احساس خستگی کردم و می خواستم آب بنوشم ، اما وقتی به خانه برگشتم یک استراحت طولانی مدت واقعاً به من کمک کرد تا انرژی ام را پس بگیرم.”

    به گفته احمد ، یادگیری از این امر این است که مطمئن شوید هنگام روزه داری مرتب استراحت می کنید تا سطح انرژی خود را بازیابی کنید. وی ادامه می دهد: “این امر همچنین به حفظ بدن شما در طول روز کمک خواهد کرد.”

    6. به بدن خود گوش دهید

    نکته آخر اینکه هنگام تمرین در ماه رمضان ، این یکی مهم است. احمد می گوید: “هیچ راهی برای آموزش در ماه رمضان وجود ندارد – شما فقط باید به بدن خود گوش دهید و آنچه را که برای شما مناسب است انجام دهید.”

    او می دانست که ورزش در صبح برای او کار می کند ، همانطور که مجبور شد بیشتر انرژی صرف کند. “با این حال ، اگر بدن شما به من گفت که کمی استراحت کنم و بخوابم ، پس می خواهم.”

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>