تهوع صبحگاهی: 13 علت ، به علاوه راه حل های تأیید شده توسط دکتر

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • FYI ، تهوع صبحگاهی چیزی نیست که فقط زنان باردار را تحت تأثیر قرار دهد.

    اگر از خواب بیدار می شوید ، تنها نیستید: تحقیقات جدید منتشر شده در BMJ سال گذشته دریافت که حدود 1 تا 2٪ از زنان در انگلیس از بیماری صبحگاهی رنج می برند.

    متأسفانه احساس مریضی بعد از رابطه جنسی نیز امری مهم است و ما نیز درمورد نحوه مقابله با آن با یک پزشک صحبت کرده ایم. اما در حالی که اینجا هستید ، به جستجوی نکات مهم در زمینه مقابله با علائم صبحگاهی بپردازید ، بعلاوه برخی از داروهای صبحگاهی مورد تایید پزشک نیز

    بنابراین ، تهوع صبحگاهی چیست؟

    طبق وب سایت NHS ، تهوع صبحگاهی نوعی “حالت تهوع و استفراغ است که در اوایل بارداری رایج است.” اما اگر صبح ها بیمار باشید و چندین آزمایش منفی انجام دهید و تأیید کنید که انتظار ندارید ، چه می کنید؟

    طبق گفته دکتر لوک مک کیب ، بیماری صبحگاهی مربوط به دوران بارداری بدون ارتباط با بارداری ارتباط مستقیمی با اختلال در ریتم شبانه روزی شما دارد.

    او به اشتراک می گذارد: “بهداشت نامناسب خواب ، خواب مختل یا بی خوابی را فکر کنید.” “اینها همه بیشتر دچار بیماری صبحگاهی می شوند. هرچه این دانش نشان دهد که خواب چقدر برای سلامت کلی ما و امید به زندگی مهم است ، بیشتر معتقدم که به ما در درک سایر مواردی که ممکن است به دلیل کیفیت پایین خواب رخ دهد ، کمک خواهد کرد.

    مک کیب ادامه می دهد:پزشكي زمان شناسي و پيشرفت هاي تحقيقات نشان مي دهد كه ما ساعت هاي شبانه روزي در بسياري از اندام هاي خود از جمله معده و دستگاه گوارش داريم

    تهوع صبحگاهی: زنی که روی مبل دراز کشیده احساس حالت تهوع می کند

    چرا صبح ها مرتب احساس بیماری می کنم؟

    بیماری صبحگاهی شما می تواند به دلیل موارد بالا باعث اختلال در ریتم شبانه روزی شما شود. وی توضیح می دهد: “این می تواند مسائل خواب ، سطح قند خون پایین یا حتی ریفلاکس اسید باشد.”

    نکته برتر: مک کیب اظهار داشت که خوردن یک میان وعده یا صبحانه کوچک اغلب می تواند علائم را به خوبی کاهش دهد.

    13 دلیل اصلی بیماری صبحگاهی مربوط به عدم بارداری

    • بهداشت نامناسب خواب
    • خواب مختل
    • بیخوابی
    • سطح قند خون پایین
    • رفلکس اسید
    • گرفتگی بینی
    • قطره پس از زایمان
    • UTI
    • فشار
    • میگرن
    • دردهای عضلانی
    • کمبود آب بدن
    • اضطراب

    بهترین درمان های بیماری صبحگاهی کدامند؟

    مک کیب حساب می کند که یک راه حل وجود ندارد ، اما چند راه حل وجود دارد.

    او به اشتراک می گذارد: “توصیه من این است که خواب ، تغذیه ، سبک زندگی و سلامت عمومی خود را ارزیابی کنید.” دکتر می گوید: “اغلب ، با پرداختن به این موارد می توانید آن را به خوبی پاک کنید.” علاوه بر این ، موارد زیر را امتحان کنید:

    1. مقدار زیادی آب بنوشید

    این یکی بزرگ ، مشترک مک کیب است. وی می گوید: “افزودن الکترولیت به آب می تواند به جذب سلول کمک کند.”

    2. استراحت کنید

    ساده ، اما آسان تر از انجام گفتن است. دکتر همچنین برای “مطمئن شوید که به دنبال راه هایی برای کاهش استرس خود هستید.” راهنمای ما برای تکنیک های کنترل استرس می تواند کمک کند.

    3 یک وعده غذایی کوچک بخورید

    همانطور که در بالا گفته شد ، پزشک حساب می کند که خوردن یک وعده غذایی متعادل کوچک از کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین در صبح می تواند کمک کند. وی اظهار داشت: “به یک کاسه جو دوسر با دانه ها و آجیل فکر کنید.”

    4- برخی از ورزش ها را امتحان کنید

    این یکی برای همه مناسب نیست ، اما برای بعضی ها می تواند کمک کند. او می گوید: “حرکات آهسته و ترمیمی که بدن شما را به سختی تحت فشار قرار نمی دهند یا شما را بیش از حد بالا و پایین نمی پرند.”

    چه موقع به پزشک متخصص مراجعه می کنم؟

    در صورت ادامه علائم ، حتماً با پزشک عمومی یا 111 خود تماس بگیرید.

    اگر بیش از 24 ساعت نتوانستید غذا یا آب را پایین نگه دارید ، هنگام ایستادن احساس ضعف یا سرگیجه کنید و درد شکم ، درجه حرارت بالا ، خون در استفراغ یا ادرار تیره دارید ، باید همیشه با پزشک تماس بگیرید. ، “او هشدار می دهد.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>