در حال حاضر کاملاً صاف احساس می کنید؟ ممکن است دوستی های “ضعیف کراوات” را از دست بدهید

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون دریافت کنیم.

  • به نظر می رسد ، اتصال گاه به گاه مهم است. اجازه دهید دو متخصص به شما کمک کنند تا آن را در دنیای COVID پیمایش کنید

    یک سال عقب بروید. شما در حال رفتن به محل کار خود هستید ، به لطف کارت کلید بی جا (دیگری) کمی دیر در حال اجرا هستید فقط زمان کافی برای توقف در کافه گوشه ای و گرفتن یک سفید صاف از باریستای مورد علاقه خود را دارید. شما نه اسم آنها را می دانید و نه دوستی شما تا این حد چهار دیوار را گسترش خواهد داد.

    و هنوز، تبادل خوشحال شما را شاد می کند.

    به نظر آشنا و همچنین نوعی نوستالژیک است؟ این اتفاق خواهد افتاد ، زیرا در این دنیای جدید COVID ، آن دوستی های کوچک و زودگذر همه از بین رفته اند. یک صبح بخیر دوستانه برای راننده اتوبوس شما اکنون توسط یک ماسک مسدود شده است. گفتگوی غیرمعمول در آشپزخانه دفتر با یکی از همکاران شما که نام آن را به خاطر نمی آورید دیگر نمی تواند اتفاق بیفتد. و اینکه بعد از چند نوشیدن در یک شب بیرون رفتن با یک غریبه کاملا آشنا می شوید؟ فراموشش کن.

    به نوعی ، زوم آن را کاملاً کوتاه نکرده و این تعاملات روزمره خود به خود به آرامی از بین می روند.

    شاید فکر نکنید مهم است ، اما عدم ارتباط گاه به گاه می تواند بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد همانطور که مارک گرانووتر ، استاد جامعه شناسی در دانشگاه استنفورد ، در مقاله خود در سال 1974 یافت قدرت روابط ضعیف. این مقاله یکی از تأثیرگذارترین مقالات جامعه شناسی است ، زیرا استدلال می کند که مقدار تعامل انسانی – یعنی تعداد افرادی که در روز با آنها تعامل دارید – به همان اندازه کیفیت مهم است.

    دوستی ضعیف و چگونگی شناسایی آنها

    چهل سال بعد ، جیلیان ساندستروم ، محقق روانشناسی اجتماعی کانادایی دریافت که مردم در روزهایی که به یک همکار خود در راهرو سلام می گویند یا با یک همسایه در فروشگاه مواد غذایی گفتگو می کنند ، خوشحال ترند.

    ناامید نشو ما اراده بازگشت به حالت عادی ، و تعامل اجتماعی همانطور که می دانیم از سر گرفته خواهد شد. اما تا آن زمان ، برای تهیه نقشه راه ایجاد ارتباطات گاه به گاه در دنیای COVID ، به مطالعه ادامه دهید.

    دوستی های ضعیف کراوات را از دست داده اید؟ دو متخصص نظر خود را به اشتراک می گذارند

    دوستی ضعیف کراوات چیست؟

    اولین چیزها ابتدا قبل از شروع کار است – در واقع چه است دوستی ضعیف کراوات؟ به گفته روانشناس و درمانگر (MFT) سیرین آتچکن ، یک دوستی گاه به گاه شامل این رابطه می شود: یک رابطه غیررسمی و دوستانه. “به شخصی که می شناسید فکر کنید با او سلام کنید و در مورد هوا با او گپ بزنید. ممکن است شما نام آنها را نشناسید یا آنها را به عنوان یک آشنا بنامید ، اما آنها را روزانه یا حداقل به طور منظم می بینید. “

    آتچکن ادامه می دهد که ، برای اکثر افراد ، این ارتباطات گاه به گاه ممکن است فقط روز شما را روشن کند ، حتی اگر فقط برای یک لحظه باشد. وی می افزاید: “آنها مبادله هایی کوتاه و گذرا هستند که می توانند کمی احساس انسانیت کنند.”

    مدیرعامل City Socializer و Shello Sanchita Saha موافق هستند و اضافه می کنند که آنها معمولاً با افرادی ارتباط برقرار می کنند که شما زود گذر آنها را می بینید:

    چگونه می توان دوستی های ضعیف خود را گره زد

    چه چیزی مانع از دوستی ضعیف کراوات در حال حاضر است؟

    برای بیان موارد واضح ، قطعاً قفل کردن یک مانع بزرگ است. سها به اشتراک می گذارد: “فعل و انفعالات ضعف و کراوات وقتی بیرون از خانه هستیم اتفاق می افتد ، به ویژه وقتی که در یک نوع فعالیت شرکت می کنیم.” قرار نیست کار کنید ، سالن بدن سازی ، کافی شاپ محلی یا میخانه و شما هر روز صدها مکالمه ، ارتباط و تبادل گاه به گاه را از دست می دهید.

    به علاوه او اشاره می کند ، وقتی ما در حال حاضر مکالمه گاه به گاه انجام می دهیم ، تقریباً کاملاً روی COVID متمرکز است. وی توضیح می دهد: “این بدان معنی است که ما اعتبار یا انرژی یکسانی را از آنها دریافت نمی کنیم و در نتیجه یاد می گیریم که ناخودآگاه از آنها اجتناب کنیم.”

    چرا به عنوان یک انسان ، از دوستی های ضعیف کراوات رشد می کنیم؟

    به طور خلاصه ، زیرا ما برای آنها ساخته شده ایم. ساها توضیح می دهد: “انسان ها برای اتصال سخت گیر هستند.” “تجربه شناخت متقابل و به اشتراک گذاشتن مکالمه با دیگران ، مهم نیست که چقدر تصادفی باشد ، احساس ارتباط و تعلق را ایجاد می کند. همچنین تنوع اجتماعی را فراهم می کند ، همه اینها بر سلامت عمومی ما تأثیر می گذارد. “

    آتچکن موافقت می کند و می افزاید که آنچه ممکن است شما به عنوان یک قسمت ناچیز از روزمره خود بدانید کاملاً ضروری است. “دوستی های خرد باعث می شود که ما انسان باشیم. آنها تجربه ما را انسانی می کنند. ما به عنوان موجودات اجتماعی ، برای سلامتی و خوشبختی به ارتباطاتی – بزرگ و کوچک – نیاز داریم. “

    یک واقعیت جالب: آیا می دانید ایجاد ارتباط با افراد می تواند عملکرد مغز شما را بهبود بخشد؟ این روانشناس توضیح می دهد: “تعاملات کوچک و بزرگ ، دائماً مغز شما را درگیر می کند.” “آنها می توانند به اندازه تکمیل یک معمای مغزی در ایجاد مهارت های شناختی و ارتباطی ، تقویت حافظه و ترشح اندورفین های خوب موثر باشند.”

    چه کسی می دانست؟

    روابط دوستانه ضعیف در حین قفل

    چرا ما از دوستی های ضعیف کراوات محروم می شویم؟

    لاک داون چیزهای زیادی به ما آموخته است ، اما یکی از آنها این است که انسان ها – به طور کلی – موجوداتی اجتماعی هستند.

    آتچکن می گوید: “تعاملات اجتماعی آنقدر فواید دارد که انسانها در واقع از نظر ذهنی عقب می مانند ، وقتی به آنها دسترسی نداریم.”

    “شما برای زنده ماندن به آنها احتیاج دارید و خوشبختی و نگرش مثبت ذهنی شما به آن بستگی دارد. وقتی به تعامل یا تعامل جدید دسترسی ندارید ، می توانید افسردگی ، اضطراب ، تنهایی و غم را تجربه کنید. فوق العاده مهم است که ما همچنان به ایجاد ارتباطات و تعاملات جدید ادامه می دهیم. “

    5 راه آسان برای ایجاد ارتباطات گاه به گاه در دنیای COVID

    سلب مسئولیت: ما شما را تشویق نمی کنیم که دستورالعمل های فعلی قفل را که بیان می کند فقط در خارج از خانه خود با یک شخص دیگر ورزش می کنید ، بشکنید. (یک نوع تمرین شخصی نیست؟ این تمرینات بدون تجهیزات در خانه نیز عالی هستند).

    نمی دانید چگونه می توان در دنیای COVID ارتباطات گاه به گاه برقرار کرد؟ بگذارید پیشنهادات متخصص کمک کند.

    1. سلام به پستچی خود. همیشه سعی کنید با پسر تحویل آمازون خود ارتباط برقرار کنید. قدردانی خود را نشان دهید.
    2. از طریق رسانه های اجتماعی درگیر شوید. اگر در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر یا یک سیستم عامل اجتماعی دیگر هستید ، چرا یک پست کوتاه را به اشتراک نمی گذارید یا به یک نظر پاسخ نمی دهید؟ ممکن است روز کسی را بسازید.
    3. دوستان را از طریق پیام کوتاه بررسی کنید. مطمئناً ، شما مخاطبین خود را می دانید ، اما این تعاملات باعث تقویت روحیه شما می شود.
    4. گفتگوی سبک انجام دهید. چرا سعی نمی کنید در پایان تماس های خود با مردم مانند بانک ها ، شرکت های تلفنی یا شرکت گاز با مردم تعامل کنید؟ آنها در حال کار برای کمک به شما هستند ، بنابراین یک بررسی دوستانه احتمالاً معنی زیادی خواهد داشت.
    5. لبخند بزن ، لبخند بزن ، لبخند بزن ساده به نظر می رسد ، کمک زیادی می کند. لبخند زدن به همسایگان ، اعضای جامعه محلی یا فقط غریبه های داخل پارک را امتحان کنید. مهم نیست که آنها به دلیل ماسک شما نمی توانند ببینند. این باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید.

    “من عاشق قفل شدن هستم – جدا از از دست دادن کامل دوستی های گاه به گاه.”

    ناتالی تریس ، یک مربی و مربی ، در واقع قفل کردن را خیلی دشوار ندانسته است. چیزی که او به سختی پیدا کرده از دست دادن دوستی های روزمره و روحیه جامعه است.

    “من به عنوان یک درونگرا که اعتراف می کنم ، واقعاً عاشق قفل کردن یک ، دو و سه بوده ام. من واقعاً خوش شانس هستم که در دوون کنار دریا زندگی می کنم و تجارت شخصی خودم را با دفتر در خانه دارم ، بنابراین از این نظر خوش شانس بوده ایم. لازم نیست ماهانه چند بار سوار قطار به لندن شوید ، یا اینکه اجرای مدرسه سعادت است. “

    “با گذشت زمان ، چیزی که بیشتر از همه دلم برایم تنگ شده این است که لپ تاپم را به یک کافه کنار ساحل ببرم و با صدای دستگاه قهوه کار کنم و با کارمندان و مشتریان تعامل داشته باشم. با گذشت سالها ، آنها دوست من شدند. وقتی پنج سال پیش به دوون نقل مکان کردم ، کافه Clipper بخشی جدایی ناپذیر از حرکت ما بود و من خیلی دلم برای آن مکان تنگ شده است. “

    “بله ، ما می توانیم قهوه و کیک آماده تهیه کنیم ، اما این همان چیزی نیست که داخل میز خود بنشینید و کارکنان منتظر قبل از سفارش بدانید که چه می خواهید. می دانید ، احساس می کنید بخشی از تار و پود آن مکان هستید. خیلی برایش دلم تنگ شده. من می دانم که بیشتر منتظر بازگشت به میخانه هستند ، اما تمام چیزی که من می خواهم این است که به کافه مورد علاقه خود – The Clipper – برگردم تا رفقای قهوه ام را ببینم و کتاب بعدی خود را در جایی بنویسم که احساس می کنم خانه است. “

    اگر مرتبا احساس تنهایی می کنید ، منابع موجود در وب سایت ذهن را بخوانید و به یاد داشته باشید – شما تنها نیستید.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>