رژیم کمبریج: نیاز شما به دانستن (+ اینکه آیا کار می کند)

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کارمزد دریافت کنیم.

  • این ادعا می کند که به شما کمک می کند تا سریع ، لاغر شوید – اما آیا پایدار است؟

    متأسفانه ، مانند هر فصل تابستان ، افزایش برنامه های کاهش وزن ، مانند رژیم کمبریج ، رژیم دوکان و رژیم غذایی سوپ کلم – هک ، حتی رژیم Sirtfood – در حال افزایش است.

    سلب مسئولیت مهم در اینجا: شما نباید برای کاهش وزن برای تابستان تحت فشار باشید. هر جسمی متفاوت است ، متفاوت به نظر می رسد و نقطه تنظیم متفاوتی خواهد داشت.

    اما ، اگر می خواهید چند پوند وزن کم کنید و مشتاق مطالعه رژیم کمبریج هستید ، می خواهیم قبل از هر چیز جدیدی ، به مشاوره تخصصی مسلح باشید.

    بیایید در اینجا روشن باشیم: رژیم کمبریج – اکنون به رژیم 1: 1 تغییر نام داده است – یک برنامه کاهش وزن شدید است و به گفته لورن وینداس ، متخصص تغذیه ، بیش از حد محدود کننده است. او به اشتراک می گذارد: “شما بدن خود را در بسیاری از برنامه ها با کمبود کالری بسیار کم قرار داده و وارد حالت گرسنگی می شوید.”

    با توجه به محدوده ای از میله ها ، سوپ ها و شیک ها ، این برنامه غذایی ظاهرا ارزان تر از Weight Watchers و سریعتر از رژیم غذایی کنترل شده با کالری متوسط ​​است. اما آیا یک متخصص آن را توصیه می کند؟

    در اینجا همه چیزهایی است که شما باید بدانید

    رژیم کمبریج چیست؟

    به گفته وینداس ، علی رغم نام ، این رژیم هیچ ارتباطی با دوشس کمبریج ، کیت میدلتون ندارد. او گفت: “رژیم کمبریج در دهه 1960 توسط آلن هوارد ، متخصص تغذیه در دانشگاه کمبریج اختراع شد.” “وی که در بخش پزشکی کار می کرد ، با یک مشاور در یک بیمارستان محلی همکاری کرد ، جایی که آنها رژیم کم کالری را برای بیماران چاق طراحی کردند. آنها بعداً این طرح را در دهه 1980 برای عموم منتشر کردند. “

    رژیم کمبریج تصریح کرده است که مصرف منظم شیک های کم کالری ، سوپ ها و میله های میان وعده. این ادعاها به طور خاص برای برنامه طراحی شده اند تا تمام نیازهای تغذیه ای روزانه شما را تحت دستورالعمل های دقیق کالری برآورده کنند و بعلاوه ، می توانند منجر به کاهش وزن فوری شوند.

    برنامه رژیم کمبریج شش تغییر دارد. این مراحل از مرحله 1 یا “Sole Source” (یک رژیم غذایی بسیار کم کالری که در آن فقط محدوده محصولات ارائه شده را می خورید) تا مرحله 6 یا “تعمیر و نگهداری” (که در آن رژیم غذایی سالمی را می خورید که در صورت لزوم با جایگزین های وعده های غذایی مصرف می شود) بسته به در مقیاس زمانی خود و کاهش وزن هدف قرار دهید. اما قرار نیست این رژیم به آرامی انجام شود.

    یک مشاور رژیم کمبریج پیشرفت شما را در کل دنبال می کند ، شروع آن تغییر با شروع و حتی برخی مراحل نیاز به رضایت کتبی پزشک دارد.

    رژیم کمبریج چگونه کار می کند؟

    مشابه رژیم کتو ، رژیم کمبریج با مجبور کردن بدن به حالت “کتوز” کار می کند.

    این زمانی اتفاق می افتد که بدن تمام کالری مورد نیاز برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند و بنابراین مجبور می شود تا به فروشگاه های چربی خود ادامه دهد.

    جوانب مثبت رژیم کمبریج چیست؟

    به گفته این متخصص تغذیه ، در کوتاه مدت می تواند از نظر کاهش وزن سریع نتیجه بگیرد.

    به علاوه ، بدون سر و صدا و راحت است. وی افزود: “یكی از مشاوران شما را راهنمایی می كند ، تفكر و برنامه ریزی را از شما می گیرد بنابراین اجرای آن در برنامه روزمره آسان است. همچنین برای کسانی که از نظر زمانی ضعیف هستند و یا با کنترل قسمت رنج می برند مناسب است. “

    آیا رژیم کمبریج بی خطر است؟

    در ابتدا ، هنگامی که رژیم غذایی در دهه 1980 آغاز شد ، تعداد کالری روزانه شامل 330 کیلوکالری به طور خطرناکی کم در روز بود ، وینداس مشترک است. وی به اشتراک می گذارد: “در سال های اخیر ، این میزان به 600 کیلوکالری در روز رسیده است و در برخی از مراحل برنامه می تواند به 1500 کالری برسد.”

    با این وجود ، شما هنوز بدن خود را در کمبود کالری بسیار کم قرار می دهید و وارد حالت گرسنگی می شوید ، او تأکید می کند.

    وی تأکید می کند: “مهم است که بدانید روش های بسیار سالم تری برای دستیابی به هدف کاهش وزن وجود دارد.”

    بعلاوه ، به دلیل اینکه این یک رژیم غذایی کوتاه مدت است ، بسیاری از افراد ممکن است برای جلوگیری از وزن طولانی مدت تلاش کنند. “این می تواند نتایج سریع ارائه دهد. با این حال ، وقتی این طرح به پایان رسید شما چه می کنید ؟، “او می پرسد.

    “این بسیار پایدار نیست و به شما نمی آموزد و ابزار لازم را برای ایجاد تغییر در عادت سالم در حالی که یک رابطه سالم با غذا دارید حفظ کنید.”

    نیازی به گفتن نیست که محدود کننده است. “در حالی که این طرح نه تنها کم کالری است ، بلکه شامل مصرف محصولات خاص جایگزین وعده های غذایی آنها است که شامل شیک ، اسموتی و سوپ است. از آنجا که دامنه کاملاً محدود است ، کسانی که این طرح را دنبال می کنند به راحتی خسته شده و از غذاهای مورد علاقه خود محروم می شوند. “

    عوارض جانبی گزارش شده در رژیم غذایی عبارتند از بوی بد دهان ، کم پشت شدن مو (در این صورت یکی از این شامپوها را برای ریزش مو امتحان کنید) ، حالت تهوع ، سرگیجه و اسهال.

    آیا رژیم کمبریج کار می کند؟

    این سوالی است که مردم بیشتر از همه به آن پاسخ می دهند ، بنابراین لازم به یادآوری است که هر بدن متفاوت است و بنابراین رژیم ها بر روی هر بدن متفاوت عمل می کنند. به علاوه ، شما به راحتی نمی توانید این برنامه رژیم غذایی را در خانه ایجاد کنید. اگر تصمیم خود را انتخاب کنید ، متخصصان این برند بر اهمیت انجام هر کاری توسط کتاب تأکید می کنند.

    شش نوع وجود دارد که می توانید از جمله برنامه های وزنی که بررسی می کنید:

      • منبع تنها: هر روز 3-4 وعده غذایی رژیم کمبریج بخورید (مصرف 415-554 کال ، حداقل 1 هفته و حداکثر 12 هفته)
      • منبع تنها +: هر روز 3 وعده غذایی رژیم کمبریج و 200 میلی لیتر شیر بدون چربی بخورید (مصرف 615 کالری در روز ، حداقل 1 هفته و حداکثر 12 هفته).
      • گام 2: 2 وعده غذایی رژیمی کمبریج بعلاوه غذاهای غنی از پروتئین ، شیر بدون چربی و برخی از سبزیجات (با مصرف 810 کالری در روز ، حداقل 1 هفته) بخورید.
      • مرحله 3: 2 وعده غذایی رژیم کمبریج به اضافه شیر بدون چربی ، صبحانه و سالادها را به عنوان ناهار و شام بخورید (1000 کالری به مدت 2 هفته مصرف کنید).
      • مرحله 4: 2 وعده غذایی رژیم کمبریج به اضافه شیر بدون چربی ، صبحانه ، ناهار و شام بخورید (به مدت 2 هفته ادامه دهید).
      • مرحله 5: 1 محصول رژیم غذایی کمبریج به اضافه شیر بدون چربی ، صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده بخورید (به مدت 2 هفته ادامه دهید).
      • نگهداری: یک رژیم غذایی سالم به اضافه انتخاب محصولات رژیم کمبریج داشته باشید (تا بی نهایت ادامه دهید).

    حکم یک متخصص تغذیه؟

    نکته آخر: رژیم های کم کالری مانند رژیم کمبریج پایدار نیستند. وینداس در این باره می گوید: “آنها بسیار در دسته مدهای غذایی قرار می گیرند و اگر هدف نهایی شما كاهش وزن باشد ، كاهش وزن بسیار سالم تر از پیروی از این رژیم است.”

    توصیه او؟ با یک متخصص تغذیه کار کنید و کمبود کالری قابل قبولی را در نظر بگیرید ، در حالی که مطمئن شوید صفحاتی متعادل و پر از مواد مغذی (پروتئین ، کربوهیدرات و چربی های سالم) درست می کنید. وی به اشتراک می گذارد: “این به شما توصیه های غذایی بی طرفانه ، متناسب و سفارشی برای دستیابی به اهداف بهداشت شخصی خود می دهد و شما می توانید نه تنها در ترکیب بدن ، بلکه در ذهن و سلامت عمومی نیز به یک تغییر طولانی مدت و سالم برسید.”

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>