سر و کار داشتن با تنهایی: “چرا سخت است بپذیرم که احساس تنهایی می کنم؟”

[ad_1]

یک سوم زنان انگلیس در حین قفل شدن با تنهایی دست و پنجه نرم می کنند – همه گیری یک بیماری همه گیر ساکت و اساسی را تشدید کرده است. کیت ویلز بررسی می کند که چرا زنان مجرد جوان در سکوت رنج می برند

مقابله با تنهایی در بهترین شرایط ممکن است دشوار باشد ، اما پس از یک سال صرف انزوا و قفل شدن ، انگلستان با یک اپیدمی تنهایی روبرو است.

یک سوم زنان بریتانیایی اعتراف کرده اند که در دوران قرنطینه با تنهایی دست و پنجه نرم می کنند و بسیاری از آنها نیز دچار اضطراب از ورود مجدد هستند. همه گیری یک بیماری همه گیر ساکت و زمینه ای را تشدید کرده است – و علی رغم کاهش محدودیت های قفل ، به این زودی ها به جایی نمی رسد.

این هفته آگاهی از تنهایی ، و به دنبال سالی که ، برای بعضی ها ، بیش از هر زمان دیگری تنها بوده است ، ما می پرسیم: چرا زنان جوان در سکوت رنج می برند؟

ما راهنماهایی برای بهترین برنامه های بهداشت روان ، افسردگی پایین و حرکت ذهن آگاهانه برای شما خریداری کرده ایم. مورد بعدی: همچنان که کیت ویلس اپیدمی تنهایی را بررسی می کند ، به پیمایش ادامه دهید ، به علاوه روانشناس میشل لیم و روان درمانگر هیلدا بورک نکات و ترفندهای تخصصی را برای کمک به شما در جهت یابی از تنهایی به اتصال نیز ارائه می دهند.

برخورد با تنهایی: “من اولین بار درد عمیق را در 33 سالگی تجربه کردم”

“به عنوان کسی که به طور معمول از خانه کار می کند ، و مخفیانه چیزی بهتر از یک شب برنامه های لغو شده را که می توانم روی مبل بنشینم ، دوست ندارد ، فکر کردم که” فاصله اجتماعی “را به خوبی انجام می دهم. “این در کیف است!” با خونسردی به خودم گفتم. اما من عمیقا آن را تنها احساس کردم.

دلم برای خندیدن با دوستانم ، اطمینان خواهرم و آغوش خواهرزاده و برادرزاده ام تنگ شده بود. بله ، Zoom و HouseParty برای مدتی عالی بودند ، اما نکته ای در رابطه با تعامل IRL وجود دارد که نمی تواند دوباره ایجاد شود. من در مورد تأثیراتی که این دوره طولانی انزوا از خود بر جای گذاشته است ، تعجب می کنم.

زمانی که تازه در 33 سالگی مجرد بودم و از خانه کار می کردم ، اولین بار احساس درد عمیق در تنهایی کردم. این یک نوع اضطراب معده در گره نیست ، یا اینکه نمی خواهید از بستر افسردگی خارج شوید. اما با این وجود ناامید کننده بود.

اگرچه ما تنهایی را با افراد مسن در خانه های نگهداری یا نوجوانانی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و تنها ساعاتی در اتاق خواب خود تنها با درخشش تلفن هایشان برای شرکت می گذرانند ، مرتبط می دانیم ، اما تنهایی در واقع بزرگترین نگرانی در میان هزاره ها است و انزوای نفس فقط این مسئله را تشدید کرده است.

مطالعه ای از دانشگاه گرینویچ نشان داد که 86٪ از افراد 25 تا 35 ساله احساس تنهایی می کنند و یک مطالعه بیشتر در سال 2014 توسط بنیاد بهداشت روان نشان داد که جوانان 18-24 ساله چهار برابر احساس تنهایی می کنند همه وقت به عنوان افراد 70 ساله و بالاتر. و این قبل از بحران ویروس کرونا بود. ما نسل تنها هستیم و طبق آمار ONS ، زنان جوان از همه تنهاترند.

سر و کار داشتن با تنهایی: زنی تنها در پیاده روی

گذشته از شرمساری کلمه L (در اصل احساس می شود اعتراف می کنید که شما یک گونی غمگین دوستانه هستید) ، تنها بودن نیز برای سلامتی شما مضر است. در حالی که شواهد را ارائه می دهم خود را تقویت کنید تنهایی ، زندگی در تنهایی و روابط اجتماعی ضعیف برای شما به اندازه مصرف 15 نخ سیگار در روز و بدتر از چاقی مضر است (هولت-لونستاد ، 2010). افراد تنها بیشتر دچار زوال عقل ، بیماری قلبی و افسردگی می شوند. (والتورتا و همکاران ، 2016) (جیمز و همکاران ، 2011) (Cacioppo و همکاران ، 2006). احتمال دارد تنهایی 29٪ خطر مرگ شما را افزایش دهد (هولت-لونستاد ، 2015). خوب است بدانید که تنها احساس وحشتناک نیست ، بلکه برای شما وحشتناک است.

تصور بر این است که عوامل مختلفی در زندگی مدرن مقصر هستند ، از افزایش زمان نمایش ، تا کاهش جامعه ، کلیساهای مذهبی و باشگاه های ورزشی ، همراه با تعداد بیشتری از ما که مجرد هستیم و / یا تنها زندگی می کنیم. مبارزه با هویت شما همچنین می تواند تنهایی را تقویت کند ، به همین دلیل در جامعه + LGBTQIA بسیار رایج است.

تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه کمبریج نشان داد که تنهایی در سه زمان اصلی زندگی – اواخر دهه 20 ، اواسط دهه 50 و اواخر دهه 80 – اوج می گیرد – اوج هایی که همزمان با چالش ها و استرس های خاص ، مانند جابجایی شغل یا شهر ، طلاق و جدید است. مادر بودن

کنار آمدن با تنهایی: زنی غمگین روی مبل خود نشسته و افسرده به نظر می رسد

برای میشل لوید ، 33 ساله ، مدیر منابع انسانی که در وبلاگ شما افسرده به نظر نمی آیید ، با انتقال از منچستر به لندن ، احساس تنهایی کرد. او می گوید: “اگر افراد خوبی در اطراف خود نداشته باشید ، لندن می تواند یکی از تنهایی ترین مکانها باشد.” “همه به دنبال زندگی خود هستند و این بسیار سریع است. در دفتر کار ، مکالمه یکسان با چند نفر آسان است و هرگز احساس نمی کنید در سطح عمیق تری ارتباط برقرار می کنید. این همه بحث کوچک است. تمام روز من همینطور است و بعد به خانه می روم و تمام. این احساس تنهایی است که انگار من در سطح انسانی با افراد واقعی ارتباط واقعی ندارم. ‘

تنها بودن همیشه به نظر شما نمی رسد. لورا ، 28 ساله ، از بریستول ، کار رویایی خود را در روابط عمومی ، چهار هم خانه و تعداد زیادی از دوستانش انجام داده بود ، اما می گوید که هنوز با دوره های تنهایی دست و پنجه نرم می کند. او می گوید: “من از جمعه شب می ترسم که به خانه بروم ، زیرا احساس می کردم تمام آخر هفته مانند یک شکاف خالی پیش روی من خمیازه می کشد.” اگر من برنامه ریزی می کردم و کسی لغو می شد ، من بسیار خراب می شدم و نمی خواهم هفته ها چیز دیگری ترتیب دهم. احساس می کردم همه دوستانم اوقات بهتری از من دارند. وقتی مردم به من گفتند که باید از برنامه های دوستیابی استفاده کنی ، واقعاً کمکی نمی کند زیرا ایستاده های یک شب فقط احساس خالی تر بودن را در من ایجاد می کند.

سر و کار داشتن با تنهایی: زنی به یک زمینه خیره می شود

در رمان گیل هانیمن ، Eleanor Oliphant کاملا خوب است، شخصیت اصلی ، تنهایی را به عنوان سرطان جدید توصیف می کند ، “یک چیز شرم آور ، شرم آور است که به طریقی مبهم بر سر خود آورده اید. یک چیز ترسناک ، لاعلاج ، آنقدر وحشتناک که جرات نمی کنید آن را ذکر کنید. من احساس مشابهی داشتم داشتن عذاب تنهایی شدید احساس یک راز شرم آور داشت که شکست واقعی من را فاش کرد. بعلاوه ، این یک گفتگوی کاملاً سکسی در یک قرار ملاقات Tinder نیست که بپذیرید آنجا هستید زیرا نمی توانید یک شب دیگر را تنها در خانه تحمل کنید.

اما توجه به این نکته مهم است که تنهایی همان تنها ماندن نیست ، به همین دلیل است که گاهی اوقات می توانیم احساس رضایت از خودمان کنیم (فقط با یک ماسک ملحفه ای و یک جعبه عالی همراه است) و همچنین در یک مهمانی پر از افراد احساس تنهایی کنیم . احساس تنهایی می تواند بر سلامت روان ما تأثیر منفی بگذارد و اضطراب و افسردگی را تغذیه کند. در عصری که تحت سلطه رسانه های اجتماعی است ، ارتباط چهره به چهره با افرادی که می توانند روابط معنی دار و حمایتی را ایجاد کنند هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است.

شکاف بین زندگی هایی که فکر می کنیم باید زندگی کنیم – زندگی هایی که در شبکه های اجتماعی ارائه می دهیم و آنچه واقعاً در جریان است نیز می تواند باعث شود ما از هم جدا و تنها باشیم. تعجب آور نیست که تحقیقات پیوند استفاده از رسانه های اجتماعی را به احساس انزوای اجتماعی بیشتر می رساند. اگر بخواهید در تنهاترین دوره اینستاگرام من نگاه کنید ، دریایی از عکسهای خندان و آفتابی از من را می دیدید. واقعیت این بود که من طی روزها با شخص دیگری غیر از راننده Deliveroo صحبت نکرده ام.

وقتی به آنها اعتماد کردم ، اکثر دوستانم از اینکه من احساس تنهایی کرده ام بسیار شوکه شده بودند و اعتراف کردند که آنها نیز احساس تنهایی می کنند. جستجوی سریع در اینستاگرام 7.4 میلیون پست با # تنها را نشان می دهد. فقط باز کردن مکالمه در مورد تنهایی می تواند باعث کاهش لکه ننگ شود ، و بلافاصله باعث می شود احساس تنهایی کنیم. “

سر و کار داشتن با تنهایی: زنی در یک مهمانی می خندد

سر و کار داشتن با تنهایی: 3 روش تخصصی برای احساس تنهائی کمتر

1. متصل شوید

روانشناس میشل لیم می گوید: “هنگامی که تنها هستید ، زبان بدن شما به افراد سیگنال های ناخودآگاه می دهد تا با هم ارتباط برقرار نکنند.” وقتی احساس اضطراب اجتماعی می کنیم ، نگاه کردن به تلفن هایمان آسان است. اما در عوض ، صحبت با غریبه ها را تمرین کنید ، تماس چشمی بیشتری برقرار کنید ، شانه ها را باز کنید و لبخند بزنید.

نکته برتر لیم: برای یک سرگرمی جدید ثبت نام کنید ، کارهای داوطلبانه انجام دهید یا برای دیدن دوستان برنامه ریزی کنید.

2. چیزها را رزرو کنید

این روانشناس توصیه می کند: “یک نوشیدنی خوب بخورید و قرار ملاقات با دوستانتان در Zoom یا سایر برنامه های تماس ویدیویی را ترتیب دهید.” اگرچه در ابتدا احساس عجیب است ، اما دیدن چهره ای دوستانه بسیار بهتر از به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری WhatsApp است.

3. برنامه داشته باشید

هیلدا بورک ، روان درمانگر می گوید: “وقتی دوره های طولانی را در خانه به تنهایی سپری می کنید ، واقعاً به ذهن کمک می کند که روال عادی داشته باشد.”

نکته برتر بورک: برای طبخ یک دستورالعمل خانگی ، پیاده روی در پارک یا مدت زمانی برنامه ریزی کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>