میشل اوباما با افسردگی در درجه پایین دست و پنجه نرم می کند – در اینجا راهنمای شما برای چگونگی آن است

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کمیسیون دریافت کنیم.

  • به علاوه چگونه می توان علائم را در خود شناسایی کرد

    شما از ابر تیره کننده افسردگی ناتوان کننده و از خواب بیرون آورنده آگاه هستید – تحقیقات نشان می دهد حداقل 1 از 3 نفر در انگلیس در هر برهه ای از آن رنج برده اند – اما آیا می توانید شناسایی کنید علائم کمتر واضح است؟

    یک سال است که به لطف همه گیری ویروس کرونا چالش برانگیز است. آنچه به نظر می رسد تفاوت های روزمره کوچکی در زندگی شماست – می دانید ، مدرسه در خانه ، کار در خانه و معاشرت با بزرگنمایی – واقعاً می تواند تأثیرات آن بر سلامت روان شما باشد. به علاوه ، انگلیس که تایید می کند اکنون بالاترین میزان مرگ و میر در اروپا را دارد قطعا کمکی نمی کند

    بدانید که تنها نیستید: حتی ستاره هایی مانند میشل اوباما در گذشته در مورد مبارزات خود گشوده اند. سال گذشته او در مورد “افسردگی پایین” خود صحبت کرد که توسط چندین چیز آغاز شده است ، از همه گیری ، به بی عدالتی نژادی ، تا “ریاکاری” دولت ترامپ.

    او با مقابله با اوج و فرودهای عاطفی و مشکل در خواب ، گفت: “من نیمه شب بیدار می شوم زیرا نگران چیزی هستم یا سنگینی وجود دارد.”

    خانم اوباما گفت: “اینها نیستند ، از نظر معنوی اوقات مناسبی نیستند.” “من می دانم که با نوعی افسردگی درجه پایین دست و پنجه نرم می کنم. [I feel a] وزنی که مدتی است در زندگی احساس نکرده ام. “

    یک چیز به او کمک کرده است؟ چسبیدن به یک روال عادی. وی گفت: “برنامه مهم است”.

    نمی دانید که افسردگی در درجه پایین چیست ، چگونه علائم را در خود یا یکی از عزیزان خود تشخیص دهید و اگر فکر می کنید ممکن است بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد چگونه رفتار کنید؟

    اجازه دهید تیم متخصص ما شما را راهنمایی کند.

    افسردگی در سطح پایین: نیاز شما به دانستن است

    افسردگی درجه پایین چیست؟

    به طور خلاصه ، به گفته دکتر آراگونا جوزپه ، پزشک عمومی و مشاور پزشکی برای پزشک تجویز ، نوعی افسردگی که زندگی روزمره شما را بیش از نیمی از هفته تحت تأثیر قرار می دهد اما به قدری ظریف است که ممکن است متوجه آن شوید. “افراد مبتلا به چنین نوع افسردگی خفیف ممکن است حتی درک نکنند که افسرده هستند زیرا احساس غم و اندوه یا روحیه پایین مدت زیادی است که وجود دارد و آنها فکر می کنند طبیعی است که چنین احساسی داشته باشند”.

    دکتر علی شاکر از مرکز بهداشت خیابان هارلی معتقد است که افسردگی حتی ممکن است با گذشت زمان در یک فرد متفاوت باشد و به همین دلیل اغلب از آن استفاده می شود. “بسیاری از افراد با افسردگی مزمن در درجه ضعیف یا خفیف روبرو هستند که به دلیل دیگری کنار گذاشته می شود.”

    آشنا بنظر رسیدن؟ در حالی که گاهی اوقات احساس خلق و خوی پایین کاملاً طبیعی است ، جوزپه تأکید می کند که در یک حالت ثابت و غمگین در سطح پایین قرار ندارد و نباید برطرف شود. حساب کنید – آیا بیش از احساس خوشحالی غمگین هستید؟ در این صورت ، ممکن است وقت آن فرا رسیده باشد که از پزشک کمک بگیرید.

    علائم افسردگی در درجه پایین چیست؟

    دکتر شاکر ، تمایز بین افسردگی بالینی و هرگونه غمگینی موقتی یا ضعف روحی مهم است. “اگر از شدت شدید به افسردگی مبتلا هستید ، علائم شما معمولاً متوسط ​​یا طولانی مدت است و در فعالیتهای روزمره شما تداخل ایجاد می کند”.

    مجموعه ای از علائم وجود دارد که می تواند با هر نوع افسردگی همراه باشد ، از جمله:

    • تحریک پذیری و عصبانیت – حتی بیش از موارد جزئی که به طور معمول شما را آزار نمی دهد
    • ناامیدی – احساس ناامیدی عمومی ، ناتوانی در تجسم آینده یا عدم اشتیاق برای استفاده از فرصت ها
    • خستگی ، خواب آلودگی مداوم یا بی حالی
    • بیخوابی
    • احساس گناه و حسرت – به طور ناخواسته در گذشته زندگی می کنید ، تصمیمات قبلی را می گیرید ، احساس گناه می کنید که “به اندازه کافی” کار نمی کنید یا احساس بی فایده بودن می کنید ،
    • انتقادی بودن – از خود و دیگران
    • مشکل در تمرکز – در محل کار یا تحصیل
    • زیاد یا کم خوردن – برخی از افراد “مه خوردن” منظم را گزارش می دهند ، جایی که شما واقعاً از خوردن غذا آگاهی ندارید یا هنگام غذا خوردن “از منطقه خارج شده اید”. از آنجا که افسردگی باعث قطع ارتباط با بدن شما می شود ، اشتهای شما از بین می رود ، ممکن است وعده های غذایی خود را از دست دهید بدون اینکه متوجه شوید یا چیزهایی بخورید که می دانید برای شما مقوی نیستند یا مفید نیستند زیرا احساس ناامیدی یا گناه می کنید
    • کناره گیری اجتماعی – ممکن است از ملاقات با افرادی که دوست دارید یا انجام کارهایی که معمولاً از آنها هیجان زده می شوید خودداری کنید
    • دردها و دردهایی بدون دلیل مستقیم – به دلیل التهاب ناشی از وجود مزمن هورمون های استرس و در نتیجه عوامل منفی سبک زندگی از عدم مراقبت از خود.

    اگر در حال حاضر وزن جهان را احساس می کنید ، ما مجموعه ای کامل از منابع سلامت روان داریم که امیدواریم بتوانند از ایده های خودمراقبتی ، تکنیک های کنترل استرس ، راهنمای کاملی برای درمان آنلاین ، تا راهنمای ما کمک کنند. راهنمای غم و اندوه.

    تفاوت افسردگی در درجه پایین و شدید چیست؟

    متأسفانه ، گاهی اوقات گفتن آن فوق العاده سخت است. از هر مقیاس افسردگی که رنج می برید ، تشخیص علائم شما تقریباً غیرممکن است زیرا باعث قضاوت شما می شود.

    “افسردگی درجه بالا معمولا به عنوان افرادی تشخیص داده می شود که به طور معمول احساس خوبی دارند. ممکن است در طی یک دوره زمانی ، احساس غم و اندوه کمتری به وجود آورند. برخی ممکن است احساس خودکشی کنند یا نتوانند از رختخواب بلند شوند. در واقع یک تغییر واضح وجود دارد که این امر آسان تر قابل تشخیص و درمان است. “

    از طرف دیگر ، شناسایی درجه پایین روی حیله و تزویر است. وی اضافه می کند: “به خصوص اگر مردم سالها چنین احساسی داشته باشند – ممکن است آنها فقط پذیرفته باشند که این احساسی است که احساس می کنند یا شخصیت آنهاست.”

    5 نکته تخصصی برای اینکه آیا از افسردگی درجه پایین رنج می برید

    1. احساسات خود را ارزیابی کنید

    وقت بگذارید تا واقعاً احساسات خود را ارزیابی کنید و مشخص کنید چه نوع علائمی را تجربه می کنید. “آیا آنها خفیف هستند یا شدید؟ چه مدت شما این احساس را دارید؟ “، دکتر جوزپه می پرسد.

    سعی کنید به آخرین باری که در چیزی احساس خوشبختی می کنید یا خوشحال هستید فکر کنید. اعتراف به احساس دائمی پایین و پایین اولین قدم برای کمک گرفتن و درمان مشکل است.

    2. کمک بگیرید

    “منتظر نمانید تا اوضاع واقعاً خراب شود و به دنبال پشتیبانی و کمک باشید. دکتر شاکر توصیه می کند هرچه زودتر اقدام کنید ، بهتر است. ” هرچه سریعتر به عزیزان خود بگویید که چه چیزی را پشت سر می گذارید ، زودتر می توانند به عنوان یک شبکه پشتیبانی شخصی جمع شوند.

    دکتر جوزپه نیز موافق است و به شما توصیه می کند ، هر چقدر علائم شما خفیف باشد ، به دنبال نوعی کمک باشید. “حتی اگر فقط یک دوست یا یکی از اعضای خانواده باشد ، بهتر است درباره احساس خود صحبت کنید.”

    اگر کسی ندارید که بتواند پشتیبانی را ارائه دهد ، گروه های پشتیبانی آنلاین می توانند یک گزینه عالی باشند.

    3. از خود مراقبت کنید

    گاهی اوقات چیزی به سادگی تغییر سبک زندگی می تواند تفاوت ایجاد کند.

    دکتر جوزپه می گوید: “سعی کنید یک رژیم متعادل بخورید ، مقدار زیادی آب بنوشید و هر روز کمی ورزش کنید.” “آنها فقط به تقویت روحیه و انگیزه شما کمک می کنند.”

    4- همان کاری را انجام دهید که می دانید احساس بهتری در شما ایجاد می کند

    یک قدیمی ، اما یک چیز خوب – سعی کنید یک کار را انجام دهید که هر روز شما را خوشحال کند. این می تواند تمیز کردن فضای شما ، تهیه یک قهوه کف یا قدم زدن باشد ، اما هرچه هست این کار را برای خود انجام دهید.

    “آیا چیزی وجود دارد که شما مدتهاست آن را به تعویق می اندازید؟ چه یک چیز باعث می شود شما نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید؟ وقت خود را برای آشپزی اختصاص داده اید؟ ناخن هایت را تمام می کنی؟ ” از دکتر شاکر می پرسد. هرچه باشد ، او شما را تشویق می کند تا آن را شناسایی کنید و آن را انجام دهید.

    5. راحت باشید

    هر دو پزشک هشدار می دهند که فراز و نشیب هایی مانند هر سفر سلامت روان به سمت بهبودی وجود خواهد داشت. تنها کاری که می توانید انجام دهید بهترین کار است.

    “سعی کنید الگوی” شکست “را متوقف کنید و سپس خود را کتک بزنید. درعوض ، اهداف بزرگتر زندگی خود را به جزئی تقسیم کنید ، وظایف کوچک را بر عهده بگیرید و هر بار بر روی یکی تمرکز کنید. افسردگی تقصیر شما نیست و تولید ابزارهایی برای کنار آمدن با آن زمان می برد. “، دکتر شاکر اشتراک می گذارد.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>