نحوه تمرین در خانه: 9 نکته کریسی سلا برای یک آدم کش قاتل


  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • سوال: آیا شما واقعاً می دانید چگونه می توانید یک جلسه خوب از اتاق نشیمن خود بگیرید؟

    احتمالاً از شنیدن این موضوع متعجب نخواهید شد که طبق آماری که از مارک تجاری تغذیه ورزشی انجام شده است ، 71 درصد از شما با وجود بازگشایی سالن های ورزشی ، تمرینات خانگی را ترجیح می دهند. اما به این پاسخ دهید: آیا شما واقعاً می دانید چگونه در خانه تمرین کنید؟

    به نظر می رسد یک سوال واضح است ، مطمئناً ، و شما احتمالاً فکر می کنید بعد از یک سال تمام بدون ورزشگاه و تمرینات YouTube We Joe Wicks این کار را انجام می دهید. اما اگر مایلید کمی بیشتر ساختار را به جلسات عرق اتاق نشیمن خود اضافه کنید ، در جای مناسب قرار دارید.

    ما مغز مربی شخصی مشهور و بنیانگذار Tone and Sculpt Krissy Cela را در مورد چگونگی اطمینان از اینکه جلسه خوبی در آن برگزار می کنید انتخاب کرده ایم – بدون بیرون رفتن از خانه. همانطور که سال گذشته ثابت کرده است ، واقعاً هیچ مشکلی در انتخاب تمرینات در خانه وجود ندارد – آنها می توانند به همان اندازه موثر باشند.

    با این وجود ، چند نکته اساسی وجود دارد که مهم است مطمئن شوید که درست کار می کنید. به دنبال ترفندها ، نکات و نکات وی باشید – در واقع ، راهنمای کامل شما برای نحوه تمرین در خانه است.

    نحوه تمرین از خانه: راهنمای کامل شما

    اولین چیزهای اول: مردم هستند واقعاً با وجود این که سالن های ورزشی باز هستند ، تمرین در خانه را انتخاب می کنید؟ به گفته سلا ، بله.

    او توضیح می دهد: “من ترکیبی دیده ام.” “بسیاری از افراد منتظر بازگشت به ورزشگاه برای تغییر مناظر هستند ، اما بسیاری دیگر عاشق تمرینات خانگی و راهنماهای آموزشی خود هستند – آنها اکنون می دانند که تمرین در خانه هم می تواند موثر و هم راحت باشد.”

    پس چرا افراد در طول جلسات بدنسازی تمرینات خانگی را انتخاب می کنند؟ همانطور که در بالا ذکر شد ، زیرا این واقعا راحت است. وی توضیح می دهد: “اگر واقعاً شغل شلوغی دارید ، سالن ورزشی شما در نزدیكی نیست ، یا واقعاً مشغول تعهدات خانوادگی و شخصی هستید ، یك تمرین در خانه واقع بینانه تر از ورزش در ورزش است.”

    آیا ورزش در خانه می تواند به اندازه تمرینات بدنسازی م effectiveثر باشد؟

    طبق PT این به تمرین در منزل بستگی دارد. “سال گذشته برخی افسانه های مربوط به کار کردن در خانه را کاملاً نابود کرده است – دیگر به عنوان گزینه” آسان “دیده نمی شود. در واقع ، می تواند واقعاً م effectiveثر باشد. “

    اما او تأكید می كند كه نتایج شما البته به نوع تمرینی كه انتخاب می كنید ، وسایل بدنسازی در منزل و شدت آن بستگی دارد.

    وی توضیح می دهد: “به طور کلی ، یک تمرین در خانه می تواند به اندازه یک تمرین بدنسازی موثر باشد – آنها می توانند شما را قدرتمند و متحرک کنند و همچنین در سلامت روان شما نیز تفاوتی ایجاد کنند.”

    به همین ترتیب ، از نظر سلا ، سال گذشته موفقیت کمی و اغلب رویکرد را برجسته کرده است. او به اشتراک می گذارد: “نشان داده شده است که شما نیازی به ساعت ها دویدن روی تردمیل یا تعریق روی مربی کراس ندارید.”

    نحوه تمرین از خانه: 9 نکته برای یک جلسه بدون شکست

    1. در یک طناب پرش سرمایه گذاری کنید

    طبق PT ، آنها یک کیت ساده ، ارزان و موثر هستند و تمرینی را می توانید در باغ ، خانه یا هرجایی که فضای پرش در یک نقطه را دارید انجام دهید. وی توضیح می دهد: “پرش از بین رفتن ، قدرت و استقامت شما را آزمایش می کند.

    به عبارت دیگر ، آماده شوید تا آواز همستر و گلوتان را احساس کنید. توصیه او این است که چشم های خود را برای چالش های خاص پرش پوست کنده نگه دارید – در برنامه Tone & Sculpt ، آنها دارای چالش های پرش کامل هستند که برای بالا بردن ضربان قلب شما طراحی شده اند.

    TechRise Skipping Rope ، 6.58 پوند ، آمازون

    مشاهده معامله

    2. برنامه های تمرینی خود را برنامه ریزی کنید

    یکی دیگر از فوق العاده ساده اما فوق العاده موثر برای اطمینان از اینکه شما در خانه تمرینات خود را میخکوب می کنید ، در واقع اطمینان از انجام آنها است. وقتی فقط چند قدم از اتاق خواب تا اتاق نشیمن فاصله است ، وسوسه خواب چرت زدن به آن زنگ هشدار می تواند بسیار واقعی باشد.

    توصیه سلا؟ در جلسات خود برنامه ریزی کنید تا وسوسه جست و جو کمتر شود. او به اشتراک می گذارد: “واقعاً آسان است که تمرینات خانه خود را به تعویق بیندازید ، یا حتی فقط وقت خود را برای کار یا سایر تعهدات از دست دهید.” این را امتحان کنید: یک یادآوری یا هشدار تنظیم کنید – ترجیحاً هر روز در یک زمان مشخص باشد ، تا بدانید وقت آن است که کار خود را متوقف کنید و آن تمرین را انجام دهید.

    وی ادامه می دهد: “هرچه بیشتر برنامه ریزی کنید ، عادت آن بیشتر خواهد شد – به زودی طبیعت دوم خواهد شد.” انگیزه ورزش هرگز خیلی ساده به نظر نمی رسید.

    نحوه انجام تمرین در منزل: در نزدیکی زن جوان آسیایی اهل ورزش که در خانه یوگا تمرین می کند / ورزش می کند.  باز کردن تشک یوگا ، آماده شدن برای تمرین در یک صبح تازه و روشن

    3. یک برنامه تمرینی را انتخاب کنید تا دنبال کنید

    دوباره ، به نظر واضح است ، اما بسیاری از شما ممکن است روزانه تمرین خود را انتخاب کنید. این کاملا خوب است ، اما اگر می خواهید پیشرفت خود را ببینید یا انگیزه خود را حفظ کنید ، سلا می گوید داشتن برنامه ای برای پیگیری یکی از مهمترین موارد است.

    او گفت: “من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم.” “حتی به عنوان مربی ، هر زمان که تمرین می کنم ، مطمئن می شوم که برنامه ای داشته باشم. تلاش برای تمرین بدون یکی برنامه ریزی برای شکست است. شما ممکن است وقت خود را صرف پیمایش فقط در کنار دریا کنید. ” وی توضیح می دهد: “به همان اندازه که همه حرکات مهم است ، شما به یک برنامه نیاز دارید تا واقعاً زمان تمرین خود را به حداکثر برسانید.”

    بعداً از خود تشکر خواهید کرد

    4. قسمت تمرین خود را از قبل آماده نگه دارید

    شاید به این یکی فکر نکرده باشید و به طرز شگفت انگیزی م .ثر است. به ما اعتماد کنید

    PT توصیه می کند: “یک شب قبل حصیر خود را دراز کنید ، تجهیزات را آماده کنید یا یک بطری آب را کنار آن نگه دارید.” این لوکس نیست که همه توانایی خرید آن را داشته باشند ، اما اگر بتوانید فضایی را برای تمرینات خود در خانه تعیین کنید ، حتی بهتر ، او می گوید.

    وی توضیح می دهد: “شما در صورت آماده بودن و آماده بودن محل تمرین در خانه ، به احتمال زیاد شما واقعاً یک تمرین خواهید کرد و به یک برنامه تمرینی پایبند خواهید بود.”

    نحوه تمرین در خانه: از دید شانه زن جوان فعال با استفاده از برنامه ردیابی ورزش در تلفن هوشمند برای نظارت بر پیشرفت تمرینات وی پس از ورزش در خانه

    5. آن را مخلوط کنید

    تنوع ادویه زندگی و همه اینهاست. نکته برتر Cela برای جلوگیری از خستگی در خانه؟ اطمینان حاصل کنید که مرتباً چیزهای جدیدی را امتحان می کنید.

    وی می پرسد: “اگر شما عاشق تمرینات با وزن بدن هستید ، چرا یک جلسه HIIT یا فینیشر کوتاه را به صورت AMRAP (تا آنجا که ممکن است دور بیشتر) یا EMOM (هر دقیقه در دقیقه) امتحان نکنید؟”

    این نوع تمرینات به این معنی است که شما می توانید چند تمرین را انتخاب کنید (به عنوان مثال اسکات ، کفپوش و فشار بالا) و آنها را برای مدت زمان مشخصی در مدار قرار دهید. ببینید – ساده است.

    6. کیت بدنسازی خود را بیرون بگذارید

    یکی دیگر از موارد کاملاً ساده ، اما جواب می دهد. سلا توضیح می دهد: “به نظر من واقعاً مفید است که صبح صبح لباس ورزشی خود را بپوشم یا حتی یک سوتین ورزشی را سربلند نگه دارم.”

    چرا؟ وی به اشتراک می گذارد: “این بدان معناست که من بیشتر تمایل دارم که وقتی زمان آن فرا می رسد ، تمرین خود را انجام دهم ، به جای اینکه بیش از حد در مورد تغییر لباس عادی خود فکر کنم.” در حالی که اینجا هستید ، ساق های ورزشی ، سوتین های ورزشی و مربیان دویدن مورد علاقه بدنسازی و سلامت ما را بررسی کنید.

    نحوه تمرین در خانه: زن جوان در خانه در مقابل لپ تاپ ورزش کششی انجام می دهد

    7. باندهای مقاومت را در آغوش بگیرید

    بیت کیت مورد علاقه سلا؟ آره بله – و مخصوصاً برای تمرینات خانگی. وی توصیه می کند: “اما برخی از باندهای مقاومت.” “راستش ، من نمی توانم آنها را به اندازه کافی توصیه کنم. آنها بسیار متنوع هستند و می توانند برای تمرینات بالا ، پایین و بدن نیز مورد استفاده قرار گیرند. “

    مطمئن نیستید کدام یک را بخرید؟ کمی تحقیق کنید ، اما بدانید که آنها به طور معمول بسته بندی می شوند و مقاومت های مختلفی دارند ، بنابراین یک باند مقاومت برای همه و هر تمرین وجود دارد.

    باند مقاومت متوسط ​​، 15.00 پوند ، Gymnashark

    مشاهده معامله

    8. از گرم کردن و خنک شدن صرف نظر نکنید

    اگر هنگام تعریق در خانه به طور معمول عضلات خود را گرم نکنید – یا آنها را خنک نمی کنید ، دست ها را بالا ببرید؟ ما فکر کردیم که ممکن است اینطور باشد.

    هل هشدار می دهد که Cela هشدار می دهد که حتی 5 دقیقه یا بیشتر از اینها مطمئن شوید که احتمال آسیب دیدگی شما بسیار کم است ، و همچنین برای سلامت ماهیچه ها و مفاصل بسیار مهم است. فهمیدم؟

    9. تمریناتی را که بیشتر دوست دارید انجام دهید

    آخرین اما به هیچ وجه کمترین حالت ، در صورت انتخاب عملی که واقعاً از انجام آن لذت می برید ، جلسه عرق شما مطمئناً موثرتر خواهد بود.

    سلا توضیح می دهد: “همیشه بخاطر داشته باشید ، چه در خانه تمرین می کنید یا در سالن بدنسازی ، اگر این باعث می شود اعتماد به نفس ، ثبات داشته باشید و ترجیح شماست – این تمرین خوبی است.” او به اشتراک می گذارد: “شما می توانید از راحتی خانه خود تمرینات کاملاً موثری را تجربه کنید – من هر دو سبک را در رژیم تمرین خود ترکیب می کنم و هر دو را دوست دارم.”

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>