نظر | آن اضطرابی که احساس می کنید؟ این عادتی است که می توانید یاد بگیرید.

[ad_1]

این یک سال بد برای افراد مضطرب در بین ما بوده است – من خودم نیز بسیار زیاد. همه گیری از نظر عینی وحشتناک بود. و بسیاری از ما در داخل حبس بودیم ، و هیچ کاری از عهده ما بر نمی آمد ، از ارتباط اجتماعی و زندگی روزمره جدا شده بود ، و وقت زیادی برای غصه خوردن داشت.

اما این تقریباً همانطور که تجربه می کنم به اضطراب اعتبار زیادی می دهد. به هر حال امسال مضطرب بودن منطقی بود. خیلی اوقات اینطور نیست. ذهن شما قدرت و ظرفیت بسیار زیادی دارد و مشکلات واقعی بسیاری وجود دارد که باید حل کنید یا شگفتی هایی را می توان در نظر گرفت ، و در عوض شما با وسواس نسبت به اتفاقی که سه سال پیش افتاده است یا ممکن است سه سال دیگر اتفاق بیفتد ، نشخوار می کنید.

بنابراین ، اضطراب چیست؟ چگونه می توانیم آن را به عنوان یک رفتار یاد بگیریم؟ و نکته دیگر ، چگونه آن را یاد بگیریم؟

جود برور دانشیار روانپزشکی در دانشگاه براون است ، جایی که وی مدیر تحقیقات و نوآوری در مرکز ذهن آگاهی است. من سالها کار او در زمینه مراقبه و اعتیاد را دنبال کردم ، و کتاب جدید او ، “رفع اضطراب: علم جدید نشان می دهد چگونه می توان چرخه نگرانی و ترس را برای بهبود ذهن خود شکست” این تحقیقات را در مورد اضطراب اعمال می کند ، نوعی اعتیاد و دقیقاً مانند هر نوع اعتیاد ، باید پاداش های آن را درک کنید تا بتوانید به آن بپردازید.

این یک چارچوب قدرتمند است و یکی از آن ها را در زندگی خودم مفید دانسته ام. نمی گویم کتاب وی یا این مکالمه اضطراب مرا درمان کرد. اما به من کمک کرد تا آن را بهتر درک کنم. امیدوارم که این کار نیز برای شما انجام دهد.

(متن کامل قسمت از اواسط روز سه شنبه در دسترس خواهد بود.)

“نمایش Ezra Klein Show” توسط Roge Karma و Jeff Geld تهیه شده است. بررسی واقعیت توسط میشل هریس ؛ موسیقی اصلی توسط آیزاک جونز؛ میکس توسط جف گلد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>