هوس هوای تازه و ماجراجویی می کنید؟ راهنمای شما برای پیاده روی به عنوان یک مبتدی ، به علاوه 9 مسیر پیاده روی در انگلستان که در طول زندگی خود امتحان می کنید

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون دریافت کنیم.

  • با آسان شدن قفل کردن ، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که در کجای انگلیس پیاده روی کنید ، به علاوه اینکه چگونه بستن چربی می تواند سلامت روان شما را نیز بهبود بخشد.

    بنابراین ، شما علاقه مند به پیاده روی هستید. اطلاعیه خدمات عمومی: شما هستید قطعاً نه به تنهایی.

    جستجوی Google در اطراف پیاده روی در حال حاضر درحال شکستن است ، با پرس و جو در مورد بهترین مسیرها ، کیت (شلوار چسبان تمرین ، ما به شما نگاه می کنیم) و تجهیزات از مارس به طور مداوم در حال افزایش است. و جای تعجب نیست – بعد از نه یک ، دو و سه قفل در انگلیس ، همه در آرزوی تعطیلات تابستانی در ساحل ، هوای تازه و مناظر دیدنی هستند.

    با توجه به اینکه بعید به نظر می رسد تعطیلات در خارج از کشور ، زمان استفاده از بهترین پیشنهادات انگلیس است. خواندن راهنمای ما برای پیاده روی در انگلستان را ادامه دهید – و راهنماهای ما را برای شنای وحشی ، دویدن و بهترین Air B n B موجود در انگلیس بخوانید ، در حالی که اینجا هستید.

    پس چرا پیاده روی؟

    خوب ، به زبان ساده ، این برنامه رایگان ، سرگرم کننده و برای همه قابل دسترسی است. شما به پول یا تجهیزات گران قیمت احتیاج ندارید ، فقط یک ایده از مسیر ، یک جفت کفش محکم (راهنمای ما برای بهترین کفش های دویدن ممکن است کمک کند ، یا چکمه های مخصوص کوهنوردی ترفندهایی برای شما هستند) و حس جهت گیری.

    تفاوت پیاده روی و پیاده روی چیست؟ به گفته کارشناسان Trail and Summit ، “با پیاده روی ، در مسیری روان و بدون مانع حرکت می کنید. پیاده روی بیشتر از پیاده روی به تلاش احتیاج دارد زیرا مسیر پیچیده تر است. این بدان معنی است که شما از یک مکان پایین تر به یک مکان بالاتر یا در ارتفاع در حال حرکت هستید. “

    طبق وب سایت NHS ، پیاده روی ساده است و “یکی از ساده ترین راه ها برای تحرک ، کاهش وزن و سالم تر” است. مشخص شده است که انجام مراحل منظم به سلامت قلب ، فشار خون و سطح کلسترول کمک می کند. بعداً در این باره بیشتر توضیح دهید.

    FYI: در حالی که اکثر افراد موافقند که پیاده روی از لحاظ قدم زدن متفاوت است

    آ. چالش برانگیز
    ب مجموعه در طبیعت و
    ج شامل ارتفاع است

    تعریف دیکشنری انگلیسی آکسفورد از پیاده روی به سادگی “یک تور طولانی پیاده روی یا پیاده روی” است. اگر از پیاده روی مسافتی که به نظر می رسد یک میلیون مایل است دلهره دارید ، این کار را نکنید. این در مورد شروع مراحل ، مقابله با چند شیب و خیساندن برخی از طبیعت و هوای تازه است.

    موارد ضروری پیاده روی برای خرید اکنون:

    • یک جفت کفش پیاده روی یا چکمه پیاده روی ، 130 پوند ، چهره شمالی
    • یک بطری آب قابل تعویض ، 12.95 پوند ، آمازون
    • برخی از میان وعده های بازیابی انرژی ، مانند میله های Clif ، هر کدام 1.60 پوند ، آمازون
    • نقشه ، 6.99 پوند و قطب نما ، 11.97 پوند ، هر دو آمازون (یا تلفنتان ، با شارژ زیاد).

    چکمه های پیاده روی زنان SALOMON CROSSHIKE GORE-TEX
    4. 164.99 ، کفش ورزشی

    مشاهده معامله

    آیا پیاده روی فواید سلامتی دارد؟

    شما می دانید که انجام 10 هزار قدم در روز توصیه می شود – وب سایت NHS فعالانه آن را تشویق می کند و آن را به عنوان بخشی از 150 دقیقه ورزش سریع در هفته توصیه می کند.

    اما در مورد فواید پیاده روی برای سلامتی چطور؟ خوب ، طبق گفته دکتر النا تورونی ، روانشناس مشاور و بنیانگذار کلینیک روانشناسی چلسی ، بزرگی وجود دارد.

    وی توضیح می دهد: “هنگامی که ما ورزش می کنیم ، بدن هورمون های خوب اندورفین و سروتونین آزاد می کند که به ما انرژی طبیعی می بخشند و احساسات مثبتی را در بدن ایجاد می کنند.” وی اظهار داشت که در نتیجه بدن شما در کنترل سطح کورتیزول (یعنی هورمون استرس) نیز بهتر می شود.

    دیوید وینر ، متخصص آموزش فریلتیکس ، موافقت می کند و پیاده روی را یک “تمرین شگفت انگیز کاردیو تمام بدن” می داند. “این عضلات بزرگتر بدن شما را تقویت می کند ، در درجه اول عضلات چهار سر ران ، گلوت ، همسترینگ ، ساق پا و عضلات شکم شما کار می کند. واقعیت جالب: سراشیبی در واقع بیشترین پاداش را می برد “، او به اشتراک می گذارد.

    چرا؟ خوب ، “کواد و گلوت شما باید حرکات آهسته و کنترل شده را حفظ کنند تا به شما در تثبیت زانو و پهلو کمک کند. نیازی به ذکر نیست که عضلات شکم ، مورب و عضلات کمر نیز به طور مداوم درگیر هستند تا بدن شما را در طول سال ثابت و قائم نگه دارد. “

    ما در

    در مورد مزایای بهداشت روان چطور؟

    النا می گوید: “پیاده روی بسیار عالی است ، زیرا مزایای سلامت جسمی و روانی ورزش را در كنار وجود در طبیعت تركیب می كند ، كه تحقیقات نشان داده می تواند فواید قابل توجهی برای سلامت روانی ما به همراه داشته باشد”

    آیا شما آرامش ، آرامش خاطر و آرامشی محض را که در محاصره طبیعت به وجود می آید ، دور از هیاهوی 9 تا 5 ساله خود می دانید؟ به سختی می توانید فعالیتی بهتر از پیاده روی برای تهیه آن را پیدا کنید.

    واقعیت جالب: طبق تحقیقات النا ، تحقیقات نشان می دهد كه فقط یك تماس كوتاه و روزانه با طبیعت ، تا 7 ساعت باعث تقویت طبیعی روان ما می شود. بنابراین ورزش در بیرون – در حالی که خود را در طبیعت غوطه ور می کنیم – یکی از بهترین راه های تغذیه ذهن و بدن ما است.

    مزایای پیاده روی و بهترین مسیرهای پیاده روی در انگلستان

    پیاده روی را به عنوان یک مبتدی شروع می کنید؟ 5 نکته برتر

    اگر ما بازوی شما را پیچانده ایم و شما را در آرزوی چند ساعت صرف کاوش در خارج از خانه قرار داده ایم ، ابتدا این مطلب را بخوانید. جنا ریگبی ، متخصص تناسب اندام ، از استودیوهای GlamFIT ، دقیقاً نحوه آماده شدن برای پیاده روی را توضیح می دهد. این موارد به خصوص اگر قبلاً هرگز پیاده روی نکرده باشید بسیار مفید خواهند بود.

    1. واقع بین باشید

    وسوسه انگیز است که ابتدا با چالش برانگیزترین پیاده روی مقابله کنید – گاهی اوقات خودباوری می تواند شما را بهتر کند. در مورد بهترین مسیرهای نزدیک به خود تحقیق کنید و هفته ای از نظر زمان و زمین برای خود یک افزایش تدریجی تعیین کنید.

    2. آماده باشید

    قبل از حرکت مطمئن شوید که همه موارد ضروری را در اختیار دارید. هوا را در روز پیاده روی خود بررسی کنید و در صورت احتمال بارندگی ضد آب را بسته بندی کنید. کفش مناسب پیاده روی بپوشید زیرا معمولاً کفش های روزمره آن را برش نمی دهند. در زمین های طبیعی آسیب دیدگی مچ پا زیاد است ، بنابراین داشتن کفش و جوراب مناسب بسیار مهم است. جوراب های مناسب باعث می شود تا پا بخصوص در هوای گرم نفس بکشد.

    از دیگر ملزومات می توان به ضد آفتاب ، جعبه کمک های اولیه و اسپری اشکال اشاره کرد.

    3. مایعات و میان وعده های مناسب را مصرف کنید

    اطمینان از داشتن آب فراوان برای جلوگیری از کمبود آب در بدن قابل بحث نیست. مطمئناً ، کوله پشتی شما در ابتدا احساس سنگینی می کند ، اما بعداً در صورت نیاز سپاسگزار خواهید بود. آجیل و میوه بهترین میان وعده هستند زیرا کربوهیدرات های ضروری و تعادل خوبی از چربی ها و پروتئین ها را برای ادامه کار در طول روز فراهم می کنند. میان وعده های قندی معمولاً ضد تولید هستند ، بنابراین به فکر تأمین سوخت بدن خود برای آنچه می خواهید تحمل کند ، باشید.

    4- از یک برنامه پیاده روی استفاده کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید

    اگر تازه وارد پیاده روی شده اید و این احتمال وجود دارد که به حالت کاوشگر بروید ، از یک برنامه برای پیگیری مراحل خود استفاده کنید. به این ترتیب گم نمی شوید (این اتفاق برای بهترین های ما می افتد). برنامه هایی مانند EasyTrails و FitBit دارای این موارد داخلی هستند و به شما امکان می دهند نه تنها مراحل خود را ردیابی کنید بلکه پس از اتمام راه رفتن ، نتایج خود را نیز مرور کنید. با دانستن اینکه چقدر راه رفته اید ، پله ها شمرده شده و تپه ها بالا رفته اند ، ردیابی بسیار خوبی برای پیشرفت شما در هفته به هفته ایجاد می کند.

    5. هدف ارتفاع باشید

    از دید یک مبتدی ، هدف رسیدن به یک نقطه خاص و سپس بازگشت به پایه ، یک پیاده روی کامل است.

    اگر از یک کوهنوردی شیب دار یا بسیاری از پله ها پایین می روید: قدم خود را کوتاه کرده و در صورت امکان مراقب باشید که با زانوی خمیده روی توپ های پاهای خود قرار بگیرید. اگر هزاران مرحله بر روی پاشنه خود فرود آمده باشید ، می تواند زانوها و مفاصل شما را ویران کند زیرا هیچ گونه ضربه ای در بدن وجود ندارد.

    6. به خدمه پیاده روی بپیوندید

    موارد بسیاری وجود دارد – از کتاب زندگی پیاده روی رز پورسل گرفته تا پیاده روی دختران سیاه، خدمه ای در انتظار استقبال از همه و نشان دادن طناب ها هستند.

    9 مورد از بهترین مسیرهای پیاده روی در انگلستان

    بنابراین ، شما مشتاق بستن بند و حرکت در بیرون در هوای تازه هستید ، اما ، خوب ، واقعاً نمی دانید کجا بروید؟

    ما هشت مورد از بهترین مسیرهای پیاده روی از سراسر انگلستان را در اختیار شما قرار داده ایم. اگر ترجیح می دهید مسیرهای بیشتری را انتخاب کنید ، نمی توانید با راهنمایی و ترفندهای پیاده روی و مسیرهای پیاده روی با National Trust Website اشتباه کنید.

    مسیرهای پیاده روی برای کل مبتدیان

    1. پیاده روی مدور Mam Tor

    دشواری: آسان است

    طول: 3 مایل

    جایی که؟ پارک ملی Peak District – با ماشین فاصله منچستر

    بهترین برای؟ نگاهی اجمالی به سنگهای کربونیفر مام تور (قدمت آنها 320 میلیون سال است)

    2. Burnham Beaches

    دشواری: آسان است

    طول: 4.5 مایل

    جایی که؟ Slough – 30 دقیقه قطار به علاوه 30 دقیقه اتوبوس از لندن

    بهترین برای؟ قدم زدن در یکی از زیباترین جنگل های جنگلی انگلستان

    3. لامبرهورست ، کیلنداون و قلعه اسکاتنی

    دشواری: آسان است

    طول: 5 مایل

    جایی که؟ کنت – 45 دقیقه قطار به اضافه 15 دقیقه اتوبوس از لندن

    بهترین برای؟ چای بعد از ظهر در قلعه معلق در میانه راه

    پیاده روی در انگلیس برای مبتدیان نزدیک به لندن

    مسیرهای پیاده روی برای راهپیمایان میانی

    4. اسکافل پایک

    دشواری: متوسط

    طول: بین 6 تا 8 مایل

    جایی که؟ منطقه دریاچه ، کامبریا

    بهترین برای؟ برای صعود به بلندترین کوه انگلیس و گرفتن یادبود جنگ در بالای آن.

    5. Snowdonia

    دشواری: متوسط

    طول: 7 تا 10 مایل

    جایی که؟ ولز

    بهترین برای؟ فتح یکی از آسانترین قله های انگلیس.

    منظره کوهنوردان از Snowdonia

    مسیرهای پیاده روی برای کوهنوردان پیشرفته

    6. مسیر ساحلی جنوب غربی

    دشواری: سخت (بسته به بیتی که پیاده روی می کنید)

    طول: به شرطی که دوست داشته باشید

    جایی که؟ از دوون تا کورن وال

    بهترین برای؟ مناظر فراموش نشدنی از خط ساحلی انگلیس

    7. ساحل به ساحل ، کامبریا به شمال یورکشایر

    دشواری: سخت (مانند بالا)

    طول: تا زمانی که دوست دارید (کار کامل 192 مایل است ، اگرچه بیشتر فقط چند مورد طول می کشد)

    جایی که؟ مجموعه ای کامل از مکان های انگلیسی ، از دریای ایرلند تا دریای شمال.

    بهترین برای؟ عبور از سه پارک ملی در یک مسیر پیاده روی – اگر همه کارها را انجام دهید ، یعنی.

    مسیر ساحلی جنوب غربی

    8. راه Highland Way

    دشواری: سخت

    طول: 96 مایل

    جایی که؟ اسکاتلند

    بهترین برای؟ نگاهی اجمالی به زیبایی ارتفاعات اسکاتلند.

    9. بن نویس

    دشواری: سخت

    طول: 10.5 مایل

    جایی که؟ اسکاتلند

    بهترین برای؟ چشم انداز اسکاتلندی نفس گیر و تجربه بالاترین نقطه در انگلیس با 1345 متر.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>