چالش های کاری – چگونه می توان 5 موقعیت معمول را آس کرد

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • آیا در حال شروع کار یا انگیزه ای هستید که از دست رفته است؟ الین کارنگی ، بنیانگذار مشاور سلامتی در محل کار Being Works ، قطعاً این موضوع را دریافت کرده است

    اگر در مورد ایده چالش های جدید کاری و بازگشت زندگی به نوعی عادی احساس کمی عجیب می کنید ، دست ها را بالا می برید؟ بخاطر عدم اشتیاق بخشیده می شوید. در حالی که برخی از ما نمی توانیم صبر كنیم كه دوباره در كنار همكاران خود باشیم ، اما بسیاری دیگر متوجه شده اند كه یك سال زندگی با تأثیر همه گیری سلامتی باعث شده است كه نسبت به همه چیز احساس “م’ه” كنیم. بر اساس نیویورک تایمز آن احساس رکود و پوچی در حالی که در روزهایمان غرق می شویم ، “خسته کننده” نامیده می شود و می توانیم با یکدیگر رابطه برقرار کنیم.

    این می تواند حداقل تا حدی به دلیل از کار افتادگی باشد که پس از ماه ها کار در خانه احساس می کنیم. طبق تحقیقات مایکروسافت ، ژنرال زیرس گزارش کرده است که به دلیل این مسئله احساس اشتیاق یا هیجان در کار وجود دارد.

    به هر حال ، اگر دوباره به محل کار خود برمی گردید – یا برای اولین بار وارد آن می شوید – باید خود را در فضای مناسب قرار دهید تا از پس احساسات ناشی از احساسات برآیید. ایلین کارنگی ، بنیانگذار مشاور سلامتی در مورد کار در حال کار ، می گوید. “اضطراب ورود مجدد یک چیز است! این ترس از عدم توانایی سازگاری با روال های قبلی است. بنابراین خوب است که هر آنچه را که الان احساس می کنید احساس کنید. در اینجا توصیه ایلین برای عبور از چند هفته اول عجیب و غریب وجود دارد.

    چالش های کاری

    ایلین کارنگی بنیانگذار Works بود

    1. اگر به طور مجازی از آن استفاده می کنید

    استخدام شدن در هنگام قفل کردن باعث می شود که IRL رو به روی همکاران خود یک چالش منحصر به فرد باشد. کارنگی می گوید: “اعصاب روز اول به تعویق می افتد و از برخی جهات کاملاً افزایش می یابد.” اگرچه ممکن است احساس کرده باشید که “خارجی” هستید زیرا با همکاران خود رو در رو ملاقات نکرده اید ، اما تصور نکنید که دیگران ارتباطات محکم خود را در طول همه گیر حفظ کرده اند. وی افزود: “در بسیاری از محل های كار برنامه هایی برای حمایت از افرادی كه بطور فعلی استفاده می شوند ، برنامه ریزی شده است. آنچه برای احساس امنیت و امنیت بیشتر نیاز دارید را تشخیص دهید و آن را بخواهید. با مدیر خود صادق باشید و در صورت نیاز از او کمک بگیرید و از پرسیدن س aboutال در مورد فرهنگ محیط کار نترسید ، “کارنگی می گوید.

    2. بعد از بچه دار شدن در قفل

    به نظر بسیاری آوردن یک نوزاد جدید به دنیا در طی همه گیری کاملاً چالش برانگیز ، حتی آسیب زا است که ممکن است بازگشت به کار را به ویژه سخت کند. “به هر حال از دست دادن اعتماد به نفس در مرخصی پس از زایمان امری رایج است ، بنابراین عامل ابتلا به بیماری همه گیر است و ممکن است اطمینان حاصل کنید که از ابتدا اعتماد به نفس شما بسیار پایین است. انتظارات خود را با دلسوزی به خود مدیریت کنید ، و زمانی را به تجدید حیات ارتباط خود با همکاران و نقش خود اختصاص دهید. “کارنگی می گوید. جنبه های عملی مانند مراقبت از کودک و اضطراب جدایی ممکن است با عادت به واقعیت جدید مخل شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که در هنگام بازگشت به کار با کارفرمای خود باز هستید. و دریابید که آیا یک الگوی کار ترکیبی ممکن است امکان پذیر باشد.

    3. اگر انگیزه خود را از دست داده اید

    جدا شدن از احساس احساس تعجب آور نیست. کارنگی می گوید: “جعل روابط ، ایجاد روابط مناسب و هدایت نشانه های اجتماعی از طریق صفحه نمایش کار ساده ای نیست” ، در حالی که کمبود اهداف یا انگیزه ممکن است باعث شود شما نسبت به پروژه هایی که باعث اخراج شما شده اند بی علاقه باشید. “بپذیرید که این وضعیت فعلی دوام نخواهد آورد – فقط با برقراری ارتباط مجدد با همکارانی که بهترین ها را در شما به وجود می آورند ، باید کمی در جهت درست حرکت کنید.” چیزی که واقعا انگیزه را افزایش می دهد دوپامین است که به خواب کافی ، رژیم غذایی مناسب (تماشای سطح قند) و کنترل استرس از طریق مراقبه و تنفس عمیق نیاز دارد. کارنگی می گوید: “به جای انکار ، احساس خود را شناسایی کنید ، خود را با افرادی که به شما انگیزه می دهند محاصره کنید و پیروزی های کوچک را با هم جشن بگیریم.”

    4- اگر اعتماد به نفس شما جلب شد

    یک نظرسنجی توسط Skin Proud نشان داده است که بیش از نیمی از ژنرال Z می گوید که اکنون احساس اعتماد به نفس کمتری در پوست خود دارند. هر روز ساعتها خیره شدن به خودمان روی زوم کمکی نکرده است. علاوه بر این ، از دست دادن اعتماد به نفس در توانایی انجام کار ما ، به دلیل تمام آن ماهها بدون نشانگرهای معمول موفقیت ، مانند اعتبار سنجی از مشتری ، تقویت چت با مدیران خط و نوشیدنی های تشکر آمیز با رئیس. کارنگی می گوید: “احساس خود را بپذیرید و با نقاط قوت خود دوباره ارتباط برقرار کنید ، در صورت لزوم دستاوردهای خود را ذکر کنید ، بنابراین دیگر از نقاط ضعف خود تمرکز نخواهید کرد.” با ساخت شبکه خود به صورت حرفه ای و شخصی پشتیبانی را دریافت کنید. وی پیشنهاد می کند: “آیا در شرکت شما برنامه راهنمایی وجود دارد؟”

    5- اگر دچار یک اضطراب اجتماعی شده اید

    “کاهش محدودیت ها برای بسیاری از ما طاقت فرسا خواهد بود و این بسیار طبیعی است. ما در طی یک سال گذشته یک آسیب جمعی را تجربه کرده ایم ، بنابراین مهم است که این را بپذیریم و اوضاع را به آرامی پیش ببریم. عزم و انعطاف پذیری ما قطعاً از بین خواهد رفت. ”کارنگی می گوید. بسیاری از افراد سرعت کندتر زندگی در حین قفل را آسان تر دانسته اند ، بنابراین طبیعی است که احساس ترس و نگرانی نسبت به آینده و زندگی بیش از حد سریع داشته باشید. “این تغییرات را با سرعت خود انجام دهید ، تا جایی که احساس راحتی می کنید افزایش دهید. و خود را در هنگام ملاقات یا بعد از ملاقات با دیگران قضاوت نکنید و خود را با آنها مقایسه نکنید. به احتمال زیاد احساسات زیادی نیز خواهند داشت ، حتی اگر این کار را نشان ندهند. همه ما سعی خواهیم کرد بر اضطراب های مختلف اجتماعی غلبه کنیم. فقط بخاطر بسپار این احساس برای همیشه دوام نخواهد داشت. “

    موفق باشید. شما آس خواهید شد!

    * ایلین کارنگی بنیانگذار مشاوره رفاه محیط کار در حال کار است

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>