چرا ITV عناوین روزنامه ها را از مصاحبه اپرا با هری و مگان حذف کرده است

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کارمزد دریافت کنیم.

  • میلیون ها نفر در سراسر کره زمین مصاحبه پرنس هری و مگان مارکل با اپرا را تماشا کردند. در طی ویژه برنامه CBS ، دوک و دوشس ساسکس فاش کردند که آنها در تابستان در انتظار یک دختر بچه هستند و به میزبان گفتند که آنها از زمان ترک انگلستان سال گذشته “در حال رشد” هستند.

    این زوج همچنین در مورد مشکلاتی که پس از عروسی در سال 2018 با آنها روبرو شده اند ، با مگان با شجاعت درباره مبارزات بهداشت روان خود صحبت کردند و هری در مورد مادرش ، شاهزاده خانم دایانا فقید ، در مورد ترس خود از “تاریخ تکرار خواهد شد” صحبت کرد.

    ساسکس ها که اندکی پس از اعلام ظاهراً ناگهانی دوری از زندگی سلطنتی به کالیفرنیا نقل مکان کردند ، همچنین به میزبان گفتند که در معرض هجوم عناوین منفی روزنامه های انگلیسی قرار گرفتند و اظهار داشتند که به اعتقاد آنها این پوشش توسط نژاد پرستی.

    در طی این بخش ، بینندگان تعدادی از عناوین روزنامه ها را مشاهده کردند ، برخی از آنها مگان را با سایر اعضای خانواده سلطنتی ، به ویژه کیت میدلتون مقایسه می کردند. مگان در پاسخ به این ادعا که دوشس کمبریج نیز با انتقاد مطبوعات روبرو شد ، گفت: “اگر اعضای خانواده اش بگویند:” خوب ، این برای همه ما اتفاق افتاده است “، یا اگر آنها بتوانند تجربه من را مقایسه کنند از طریق همان چیزی بود که با ما به اشتراک گذاشته شده بود – کیت “Waity Katie” نامیده می شد و منتظر ازدواج با ویلیام بود.

    “در حالی که تصور می کنم این واقعاً سخت بوده و هستم ، اما نمی توانم تصور کنم که چه حسی دارد. این یکی نیست. و اگر یکی از اعضای این خانواده به راحتی بگوید ، “همه ما مجبور شدیم با کارهای بی ادبانه کنار بیاییم.” بی ادب و نژادپرست یکسان نیستند.

    با این حال ، شکایات روزنامه های آسوشیتد – که منتشر می کنند نامه روز یکشنبه، ایمیل روزانه و نامه آنلاین – به CBS فرستاده شدند و در نتیجه ITV ، که مصاحبه را در انگلیس پخش کرد ، پس از ادعای “گمراه کردن” عناوین نشان داده شده ، مصاحبه را ویرایش کرده است.

    لیز هارتلی ، مدیر حقوقی تحریریه روزنامه های آسوشیتد ، گفت: “بسیاری از عناوین یا از متن خارج شده اند یا عمدا ویرایش شده و به عنوان مدرکی اثبات کننده ادعای برنامه مبنی بر اینکه دوشس ساسکس تحت پوشش نژادپرستانه انگلیس قرار گرفته است ، نمایش داده می شود. مطبوعات.

    “این ویرایش برای بینندگان مشخص نبود و در نتیجه ، این بخش از برنامه کاملاً نادرست و گمراه کننده است.”

    این شامل قطعه هایی از پست روز یکشنبه و تلگراف، که ادعا می کنند عنوان ها به طور کامل نشان داده نشده و ویرایش شده اند ، منجر به ویرایش ITV فیلم هایی می شود که هم اکنون در مرکز ITV موجود است. ITV سه مورد را تأیید کرد ایمیل روزانه، نامه آنلاین و پست روز یکشنبه عناوین حذف خواهند شد.

    شرکت اپرا ، شرکت هارپو پروداکشنس ، به این خبر واکنش نشان داد و گفت: “ما کاملاً در کنار پخش هستیم.”

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>