چگونه آن را بدست آوریم و شغل خود را فوق العاده شارژ کنیم

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • چه از اینکه دوباره در کنار مردم هستید هیجان زده باشید و چه از آن وحشت دارید ، در اینجا نحوه تکنیک های اعتماد به نفس کلامی می توانند تفاوت ایجاد کنند

    همانطور که سرعت خود را تا 21 ژوئن و باز کردن قفل بزرگ آغاز می کنیم ، احتمال اینکه دوباره در اطراف مردم باشیم ، واقعی می شود بسیار واقعی است و ممکن است برخی از شما واقعیت را به طرز عجیبی دلهره آور پیدا کنند. وقتی به دفتر / محل کار برگشتیم با یکدیگر چه خواهیم گفت؟ ما خیلی عادت کرده ایم که در حباب کوچک خود زندگی کنیم ، به طور متناوب ، اغلب به صورت دیجیتال ، با یک حلقه کوچک از دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنیم … بنابراین ناگزیر یک مقدار اضطراب اجتماعی وجود دارد.

    آیا ما صدات می زنیم؟ یا ناسازگاری زمزمه کردن؟ آیا از نظر آنچه می گوییم فیلتر نخواهیم شد یا بیش از حد فیلتر می شویم؟ چگونه می توانیم با دائمی روشن بودن کنار بیاییم؟ آیا بعد از نیم ساعت در معاشرت با افراد دیگر احساس خستگی خواهیم کرد و می خواهیم دوباره به ایمنی خانه برگردیم؟

    شما تنها نیستید ، زندگی در دفتر می تواند دلهره آور باشد

    اگر به زودی شغل یا تحصیلات شما درگیر شدن در کنار افراد دیگر باشد ، ممکن است احساسات متفاوتی داشته باشید. تحقیقات مایکروسافت می گوید تقریباً دو سوم بیش از 31000 کارگر تمام وقت شاغل یا خود اشتغالی که در نظرسنجی شرکت کرده اند گفته اند که آنها با تیم های خود وقت شخصی بیشتری دارند (بله ، ولع دارند). با این حال شور و اشتیاق با دلهره کاهش می یابد. شرمینا ربی ، گفتاردرمانگر ، شاهد افزایش در بزرگسالانی است که می خواهند در ایجاد اعتماد به نفس کلامی خود کمک کنند ، بنابراین آنها می توانند با تقاضای حضور در تمام روزهای IRL در کنار مردم کنار بیایند. چالش انجام جلسات تیمی ، مسابقات و سخنرانی ها می تواند خصوصاً دلهره آور باشد.

    اعتماد به نفس کلامی

    باز کردن قفل زبان شارمینا خاخام

    خاخام می گوید: “علاوه بر دلهره در مورد رفت و آمد و مجبور شدن به صحبت با مردم در طول روز که عادت کرده ایم تنها باشیم ، همچنین نگرانی در مورد تقاضای ارتباطی کار وجود دارد.” “اما واقعیت این است که اینها به سادگی مهارت های اجتماعی هستند که ما در سنین صفر تا هفت سالگی رشد می دهیم ، بنابراین آنها ذاتی هستند. شما نمی توانید آنها را از دست دهید. این اعتماد به نفس در استفاده مناسب از آنها است که تحت تأثیر قرار می گیرد و در برخی موارد این امر به اضطراب اجتماعی تبدیل شده و مهارت های کلامی افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. “

    در اینجا شرمینا راهنمایی می کند که چگونه می توانیم اعتماد کلامی خود را پس بگیریم و احساس راحتی کنیم چه در حال رسیدن به همکاران هستیم ، چه جلسه ای را برگزار می کنیم یا یک سخنرانی را انجام می دهیم.

    1. افکت بزرگنمایی

    بحث در مورد بزرگنمایی طبیعی نیست و همین امر باعث شده است که جریان گفتار ما از هم گسیخته شود. “مکالمات زیادی هنگام مکالمه روی صفحه وجود دارد و شما مجبورید آن را به نوبت انجام دهید تا به گونه ای صحبت کنید که طبیعت گرایانه نباشد ، بنابراین ممکن است به کمی زمان نیاز داشته باشید تا خود را با جریان طبیعی چهره واقعی زندگی سازگار کنید تا با چهره ارتباط برقرار کنید. ” این بدان معناست که شما ممکن است بخواهید مکالمه با همکاران خود را کوتاه نگه دارید – یا حتی ممکن است سر و صدا کنید. متناوباً ممکن است خیلی سریع و غیر منسجم صحبت کنید در حالی که به تبادل مکالمه عادی عادت کرده اید. “فقط به آن زمان بدهید ، خود را با سرعت پیش ببرید و این به زودی دوباره احساس طبیعی می شود.”

    2. خودانگیختگی

    هنگامی که ما بصورت آنلاین ارتباط برقرار می کنیم ، وقت آماده سازی داریم ، زیرا می دانیم برای چه چیزی ملاقات می کنیم. اما اگر در حال ملاقات با مدیر یا همکاران خود در دفتر هستید ، این مکالمات خودجوش ممکن است در ابتدا کمی فشار داشته باشد. “ما در طی ماه های گذشته خیلی بیشتر در سرمان زندگی کرده ایم ، بنابراین ناگهان مجبور به فکر کردن روی پاها و پاسخ خود به خود ممکن است احساس فشار بیش از حد شود ، که می تواند منجر به رفتارهای لکنت مانند ، تکرار صدا و کلمات شود ، عدم وضوح و از دست دادن تسلط. نفس خود را هنگام صحبت آرام نگه دارید تا هوای کافی برای بیرون آوردن کلمات داشته باشید ، که سرعت شما را کند کرده و به بیان بهتر کمک می کند. “

    3. نفس خود را بگیرید

    تقویت خروجی کلامی شما به معنای سرعت فکر کردن است – که به معنای تنفس صحیح است. خاخام توصیه می کند: “از تنفس دیافراگم استفاده کنید تا بتوانید با سرعت خوب و قابل درک مکالمه کنید ، بدون اینکه عجله کنید و حرف هایتان را لغزانید.” وی می افزاید: “و هنگام مکالمه از مکث های استراتژیک استفاده کنید تا بتوانید به آنچه می گویید فکر کنید و از استفاده از” کلمات پرکننده “مانند ام و اشتباه استفاده نکنید.

    4. گرم شدن و گرم شدن

    امروزه ممکن است تارهای صوتی شما برای جلسات سه ساعته استفاده نشود ، بنابراین برای کمک به شما در پخش صدای خود در طول روز ، برخی از گرم کننده های صوتی را انجام دهید. برای مرطوب نگه داشتن گلو ، مقدار زیادی آب بنوشید و پس از بازگشت به خانه استراحت کافی به خود بدهید. شرمینا می گوید: ”اگر در هفته های اول خیلی خسته شدید تعجب نکنید. مردم در حال حاضر یافتن یک معاشرت طاقت فرسا را ​​دارند – حتی سفر به میخانه با چند نفر از دوستان پس از ماه ها همکاری می تواند کمی طاقت فرسا باشد – بنابراین کار را به این ترکیب اضافه کنید و به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. “

    * درباره گفتار درمانگر Sharmeena Rabbi در Unlocking Language اطلاعات بیشتری کسب کنید

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>