چگونه با تقلب کنار بیاییم: 12 نکته تخصصی

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • در حالی که رسوایی مت هانکوک همچنان خبرساز است

    اعلامیه خدمات عمومی: روابط می تواند باشد سخت.

    این که آیا بحث در مورد چیزهای کوچک ، مانند آنچه در تلویزیون قرار می گیرد یا تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی باید بازیافت را بیرون بکشد ، یا سر و کله زدن در مورد مسائل بزرگتر ، جایی که اختلاف نظرهای واقعی به منصه ظهور می رسد ، هر زوج تکه های خشن خود را دارند .

    بیشتر آنها ، اگر نه همه ، روابط با موانع و چالش های خاص خود روبرو خواهند شد. غلبه بر چالش های گفته شده ، تا حدی ، چیزی است که در آن داشتن یک رابطه سالم است: احترام متقابل ، گوش دادن به یکدیگر و حل موانع گفته شده با هم ، به عنوان یک تیم.

    اما اگر در اینترنت به دنبال چگونگی کنار آمدن با فریب خوردن هستید ، متأسفانه حدس می زنیم که شریک زندگی شما خیانت نکرده است. تو تنها نیستی. به طرز حیرت انگیزی ، تقریبا نیمی از (45٪) مردان انگلیسی اعتراف می کنند که در طول زندگی خود حداقل یک بار همسر خود را فریب داده اند. به همین ترتیب ، یک پنجم (21٪) زنان در انگلیس دارای این بیماری هستند.

    هیچ نوع “تقلبی” وجود ندارد – بلکه چندین مورد وجود دارد. یک تقلب احساسی وجود دارد ، که معمولاً شریک زندگی شما در برقراری ارتباط عاشقانه یا عاشقانه پشت سر شما با شخص دیگری ارتباط برقرار می کند. تشخیص خطوط بین گپ بی گناه ، دوستانه و تقلب احساسی دشوار است ، و این باعث می شود که تشخیص اینکه چه زمانی باید کنار بروید دشوار باشد.

    از طرف دیگر ، تقلب فیزیکی – بله ، حدس زدید – فیزیکی است ، یعنی جایی که شریک زندگی شما با شخص دیگری جسمی است. این می تواند از بوسه ، تا رابطه جنسی با شخص دیگر باشد.

    نمی دانید چگونه با فریب خوردن کنار بیایید؟ در حالی که در آن زمان می تواند احساس فرسایش و طاقت فرسایی کند ، شما حرکت خواهید کرد و شخصی را پیدا خواهید کرد که با احترامی که شایسته شماست با شما رفتار کند.

    در زیر ، ما با یک متخصص روابط و یک روانشناس گپ می زنیم تا نکات مهم آنها را برای کنار آمدن از نظر جسمی و عاطفی ، در صورتی که فهمیدید همسرتان شما را فریب داده است هرگز آسان نیست ، اما امیدواریم این توصیه مفید و کاربردی کارها را به همین راحتی انجام دهد.

    چگونه با فریب خوردن کنار بیاییم

    شریک زندگی ام نسبت به من بی وفا بوده است. چه احساسی باید داشته باشم؟

    واقعیت این است که وقتی “شریک زندگی” شما را تقلب می کند ، هیچ راهی “عادی” برای احساس وجود ندارد. این کاملاً به شرایط و رابطه شما بستگی دارد. “مهم است که درک کنیم احساسات می توانند بیایند و از بین بروند ، و مراحل مختلف را طی خواهید کرد. کیت مویل ، کارشناس روابط و روابط جنسی برای LELO می گوید: برخی ممکن است کاملاً متناقض باشند ، به عنوان مثال تسکین در کنار عصبانیت و ناامیدی از نحوه رفتار با شما.

    وی ادامه می دهد: “مهم است که به احساسات خود فضای کافی بدهید و همچنین خود شفقت و پذیرش را نیز در اولویت قرار دهید. نباید زیاد به خود سخت گیر باشید – اغلب ما خودمان را به عنوان بدترین منتقد معرفی می کنیم. “

    کنار آمدن با فریب خوردن: 7 مرحله

    در معالجه ، کیت می گوید که گاهی اوقات افراد درمورد روابط خاتمه یافته با یک زندگی یا شکایت صحبت می کنند. وقتی کسی به شما خیانت می کند ، شما باید به یک “حالت عادی جدید” بروید ، این بدان معناست که زندگی شما از الگوی های مشابه منحنی تغییر یا غم و اندوه پیروی می کند.

    ما اغلب در مورد حرکت در مراحل مانند:

    • شوکه شدن
    • انکار
    • عصبانیت
    • سرزنش
    • چانه زنی
    • افسردگی
    • پذیرش – پذیرفته شدن.

    دکتر مارتین پاگلیا ، روانشناس و بنیانگذار کلینیک روانشناسی بین المللی ، دکتر “Martine Paglia” می گوید: “در مرحله ابتدایی جدایی – یعنی غم و اندوه – واقعاً در غم از دست دادن یک همسر سابق خود سوگوار خواهید شد.”

    “شما در مورد زمانی که با هم گذرانده اید ، چیزهایی که انجام داده اید ، تجربیاتی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته اید و غیره فکر خواهید کرد. شما به احتمال زیاد شروع به زیر سال بردن عملکردهای خود خواهید کرد و احساس می کنید بسیار کم است – این طبیعی است. شما در حال غم و اندوه هستید ، “او اضافه می کند.

    بحث زن و شوهر

    چگونه با فریب خوردن کنار بیاییم: 13 نکته تخصصی

    1. با غم و اندوه خود کنار بیایید

    “سعی کنید با بروز احساسات خود را مدیریت کنید. تصور نکنید که همه شرکای آینده یکسان خواهند بود ”، می گوید کیت. “بنابراین اغلب ، ما تجربه ها یا وزن روابط و تجربیات قبلی را با خود حمل می کنیم ، اما نه همیشه به روش مثبت”. اگر احساس می کنید شاید می توانید شکایات را به جلو حمل کنید ، این را در خود و اقدامات خود یادداشت کنید.

    2. آن را صحبت کنید

    صحبت کردن در چشمان کیت درمان است. “همه اینها را نگه ندارید. با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده قابل اعتماد صحبت کنید ، یا اگر احساس می کنید به شما نیز نیاز دارید ، به یک مشاور یا درمانگر مراجعه کنید. به این ترتیب ، می توانید مقداری فضای تمرکز بر روی خود و تجربه خود داشته باشید ، به علاوه در درک خود از آنچه اتفاق افتاده کار کنید. “

    3. تعادل مثبت و منفی را برقرار کنید

    نکته خوب این است که تا آنجا که می توانید سعی کنید تعادل خود را در هر دو جنبه مثبت و منفی همسر سابق و رابطه متعادل کنید ، مارتینا را به اشتراک می گذارد.

    “از خود بپرسید ،” آیا واقعاً مثل الان بود که به آن فکر می کنم؟ آیا من مثبت را اغراق می کنم و منفی را تخفیف می دهم؟ چه چیزی را در رابطه دوست نداشتم؟ چه چیزی مرا به راه انداخت؟ و غیره در واقع ، هیچ چیز کامل نیست. در هر رابطه ای فراز و نشیب وجود دارد. احتمالاً ، با یک شریک زندگی که فریب خورده است ، افت بیش از فراز و نشیب بوده است ، در غیر این صورت شما بچه ها هنوز با هم خواهید بود. “

    4. آسیب دیدگی را بپذیرید

    تصدیق اینکه اکنون دردناک خواهد بود ، اما نه برای همیشه ، مهم است. “سعی کنید رفتار همسر سابق خود را به معنای همه چیز در مورد خود تلقی نکنید. خیانت می تواند اعتماد به نفس و اعتماد به نفس کسی را کاملاً از بین ببرد ، اما در مورد رفتار او چیزی بیش از آنچه در مورد رفتار شما می گوید ، است. ” بشنو ، بشنو

    5- تصویر بزرگتر را امتحان کنید و ببینید

    ضربه می تواند واکنش های چشمگیر و چشمگیری را تحریک کند – به عنوان مثال ، مغز شما شروع به بررسی بهترین و بدترین سناریوها می کند. مارتینا به اشتراک می گذارد: “برای کمک به تعادل در تفکر ، نوشتن لیستی از مثلاً 5 خاطره خوب و 5 خاطره بد از این رابطه مفید خواهد بود”.

    چرا؟ “این به شما کمک می کند تا تصویر بزرگتر را ببینید. بعد ، خاطرات خوب و خاطرات بد را با احساسی که در آن زمان داشتید پیوند دهید. از خود این س Askال را بپرسید: «من از بودن در آنجا چه حسی داشتم؟ آیا می خواهم دوباره آن احساس را داشته باشم؟ آیا این احساسی است که می خواهم با شریک بعدی ام داشته باشم؟ “. این به شما کمک می کند تا از رابطه قبلی خود درس بگیرید و دفعه دیگر از اشتباهات مشابه خودداری کنید. “

    6. خود را با افرادی که لبخند می زنند محاصره کنید

    این مهم است “خود را با افرادی که دوستت دارند محاصره کن. با افرادی که دوست دارید ، وقت بگذارید و آنها را می شناسید و آنها را به خاطر آنچه هستید می پذیرند. به آنها اجازه دهید روحیه شما را تقویت کنند و به آنها گوش فرا دهید. “

    7. مراقبت از خود را در اولویت قرار دهید

    اگرچه ممکن است احساس نکنید که می توانید وقت زیادی برای خودتان بسازید در حالی که احساس اینقدر کم احساس می کنید ، چیزهای کوچک به مقادیر زیادی کمک می کند. به شستن مو یا رنگ آمیزی ناخن فکر کنید. کیت به اشتراک می گذارد: “کاری برای خودت انجام بده.” “خود را در اولویت قرار دهید و بر فعالیتهای خوب تمرکز کنید. این بار را به عنوان فرصتی برای تقویت خود ، خواه در انجام یک تمرین در خانه ، گوش دادن به پادکست جدید ، بارگیری برنامه ای که به حفاظت از سلامت روان شما کمک می کند یا تماشای یک سری جدید ، دوباره بخواهید. کاری که شما می خواهید انجام دهید و این فقط برای شماست. “

    8. بیرون بروید

    واقعیت سرگرم کننده: نشان داده شده است که پیاده روی در بیرون باعث بهبود سلامت روان می شود. “حتی اگر فقط یک پیاده روی کوتاه باشد ، به شما این فرصت را می دهد تا شرایط روز خود را تغییر دهید. بعلاوه ، با افزایش اکسیژن دریافتی ، انرژی بیشتری خواهید یافت. “

    9. مشغول باشید

    به نظر واضح است ، هنگامی که با افسردگی درجه پایین دست و پنجه نرم می کنید ، خیلی ساده نیست. مارتینا به اشتراک می گذارد: “اطمینان از اینکه مشغول هستید ، درجه ای از راحتی و آرامش خود را برای روزهای شما به ارمغان می آورد”. “اطمینان حاصل کنید که در حال انجام کارهایی هستید که از انجام آنها لذت می برید و باعث خوشحالی شما می شوند و بیش از حد شما را تحمل نمی کنند. برخی از نمونه های رفتارهای مراقبتی که به تلاش ، وقت و هزینه کمی نیاز دارند ، نوشیدن یک قهوه در مکان مورد علاقه خود یا مطالعه کتاب جدید نویسنده خود هستید. “

    10. ارتباط برقرار کنید

    این زمان می برد ، اما هنگامی که دوباره برای قرار ملاقات آماده شدید ، تعیین مرزهای مشخص بسیار مهم است. “تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما قابل قبول است و نه. اگر شریک جدید آنها را دوست ندارد ، پس شریک مناسبی برای شما نیستند. “

    11. خود را با دیگران مقایسه نکنید

    وقت بگذارید و پیشرفت خود را بر اساس افراد دیگر قضاوت نکنید. هر رابطه ای و هر جدایی متفاوت است. اگر شما روی عملکرد دیگران تمرکز کنید ، شما به خود فرصتی عادلانه نمی دهید تا به خوبی خود تمرکز کنید. جدول زمانی هر شخص متفاوت است “، جزئیات کیت.

    12. برنامه ریزی ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی

    این ممکن است برای همه مناسب نباشد ، اما مارتینا توضیح می دهد که برای برخی ، اطمینان از اینکه آنها برنامه هایی را برای هفته تهیه کرده اند برای حفاظت از سلامت روان آنها ضروری است. وی توضیح می دهد: “برنامه ریزی تعهدات هفتگی خود از قبل بسیار مهم است تا بتوانید دفتر خاطرات خود را تجسم كرده و خلا the خود را پر كنید.”

    وی افزود: “من معمولاً به مشتریانی كه با جدایی روبرو هستند پیشنهاد می كنم كه بعد از ظهر یكشنبه وقت بگذارند تا تقویم خود را بررسی كنند و آنچه را كه هفته آینده در صورت داشتن هرگونه وقت آزاد انجام می دهند ، سازماندهی كنند. مرحله آخر بررسی خاطرات شما است – شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که بیش از حد نسبت به خودتان اقدام نمی کنید. سپس فقط این کار را انجام دهید ، به تعهدات خود پایبند باشید و متوجه شوید که چگونه مراقبت از خود و انجام کاری که دوست دارید احساس شما را احساس می کند. ” حواس پرتی و یادآوری به خود که در زندگی چیزهای بیشتری وجود دارد ، گاهی اوقات فقط درمان می شود.

    13. و … خودارضایی

    بله شما آنرا درست خواندید. کیت به اشتراک می گذارد: “به یاد داشته باشید: برای داشتن زندگی جنسی به شریک زندگی احتیاج ندارید.” “اختصاص دادن زمان برای کشف بدن خود ، با سرعت خود و زمان خود ، مهم است”. می توانید تکنیک های مختلف خودارضایی یا اسباب بازی های جنسی را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که لذت چیزی است که می توانید به خودتان هدیه دهید.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>