چگونه در مورد بهداشت روان صحبت کنیم: 10+ نکته مفید برای دستیابی به اطلاعات

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • در این ماه آگاهی از سلامت روان ، ما از متخصصان خواسته ایم که چگونه درباره سلامت روان شما در محل کار ، با دوستان و خانواده و همچنین با پزشک عمومی مشورت کنند.

    طی دهه گذشته ، نحوه صحبت در مورد بهداشت روان به طور گسترده تغییر یافته است. صحبت در مورد سلامت روان شما اکنون به طور فعال تشویق می شود ، افراد مشهوری مانند مگان مارکل و میشل اوباما در مورد همه چیز ، از افکار خودکشی ، اضطراب از ورود مجدد ، تا افسردگی پایین ، صحبت می کنند.

    این ننگ اگرچه کاملاً از بین نرفته است اما به آرامی در حال کاهش است.

    و با این حال ، برای هر شخصی که احساس می کند می تواند در مورد بهداشت روانی خود باز شود ، دیگری وجود دارد که این کار را نمی کندنمی دانم از کجا شروع کنم در حالی که می دانید گفتن به یک دوست ، صحبت با پزشک عمومی یا اطلاع رئیس خود احتمالاً به شرایط کمک می کند ، اما برای خیلی ها گفتن این کار بسیار آسان تر از انجام آن است.

    این ماه ماه آگاهی از سلامت روان ، یک ماه کامل است اختصاص داده شده به تشویق مردم به باز کردن در مورد سلامت روان خود. ایده این است که طبیعی تر است که چت در مورد چگونگی ما چتاحساس دوباره ، کمتر احتمال دارد کسی در سکوت رنج ببرد.

    یکی از موارد اصلی این است که چگونه مردم را تشویق کنیم که در این مورد صحبت کنند؟ ” می گوید جو لوگران ، مدیر زمان تغییر است. “خواه با پزشک عمومی ، بهترین دوستشان باشد ، زن و شوهر، یا همکار

    ما راهنمایی برای درمان آنلاین ، شرایط غیرمعمول بهداشت روان و شناسایی آسیب ها برای شما خریداری کرده ایم. مورد بعدی: چگونه در مورد بهداشت روان صحبت کنیم. مطمئناً ممکن است وحشتناک باشد ، اما ما توصیه های تخصصی لازم را برای کمی آسان تر کردن آن داریم.

    چگونه در مورد بهداشت روان صحبت کنیم

    … با پزشک عمومی

    اگر سلامت روان شما نیستعالی است ، مراجعه به پزشک اولین قدم مهم در دریافت کمک مورد نیاز شماست اما حتی اگر بدانیم که این کار درستی است ، فکر این است که بخواهیم همه چیز را بیان کنیممی توانید در یک قرار ملاقات پنج دقیقه ای به یک پزشک پر کار احساس کنید بودن چشم انداز دلهره آور

    برای سهولت کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید. اولا ، اگر شمانگران این هستید که باید چطور عجله کنیداحساس دوباره ، شما می توانید یک قرار ملاقات دو برابر درخواست کنید. “این می تواند به شما کمک کند تا فشار را از شما و پزشک عمومی بردارید. “ لوگران اگر شمااحساس می کنید پزشک برنامه ریزی شده شما فرد مناسبی برای گفتگو است – شاید شماترجیح می دهم به یک دکتر زن اعتماد کنم ، شما هستید حق درخواست دیگری را دارد. برخی از جراحی ها یک پزشک اختصاصی دارند که در زمینه بهداشت روان تخصص دارد ، بنابراین ارزش بررسی مجدد را دارد.

    آی تیلوگران می گوید که آماده بودن نیز مفید است. “زمانی که مادوباره احساس عصبی بودن ، ما ذهن می توان خالی برو اگر نگران هستید که به آنجا برسید و نمی دانید چه باید بگویید برخی موارد را بنویسید پایین. آنچه شما سعی می کنید انجام دهید این است که به زندگی احساسی برسید. علائم چیست و چه مدت است که از این طریق احساس می کنید. مهم است که سعی کنید تا جایی که می توانید باز و صادق باشید. “

    او همچنین توصیه می کند که Kleenex را بسته بندی کنید. “وقتی برای اولین بار با پزشک عمومی ام در این باره صحبت کردم ، فقط با دستمال کاغذی رفتم و گریه کردم. این باز کننده بود و ما از آن نقطه شروع کردیم. “

    چگونه در مورد بهداشت روان صحبت کنیم: زنی با پزشک عمومی در مورد بهداشت روان گپ می زند

    گتی ایماژ

    … با دوستان و خانواده خود

    گشودن با کسی که در مورد سلامت روان خود اعتماد دارید می تواند کاری فوق العاده قدرتمند باشد. “مثل اینکه این وزنه عظیم از روی شانه های شما باشد وقتی بتوانید واقعاً صریح و صادقانه به کسی بگویید: منمن در حال حاضر واقعاً در تلاش هستم ،“” توضیح می دهد لوگران

    او می گوید با دقت فکر کن که به کی اعتماد داری؟ “برای من ، همه چیز این است که احساس می کنید به کسی می توانید به چیزی اعتماد کنید که یک قسمت اساسی از آنچه شما هستید و آنچه را تجربه می کنید ، باشد؟ چه کسی نشان داده است که آنها آزادانه در مورد بحث در مورد بهداشت روان هستند و با آنچه شما به آنها می گویید با احترام رفتار می کنند؟ “

    داناحساس می کنید باید آن را به یک مکالمه شدید نشستن تبدیل کنید. وقتی می توانید صحبت کنید راحت تر استدوباره در کنار هم ، به جای چهره به چهره – مثل وقتی که تودوباره در ترافیک گیر کرده یا قدم بزنید. “ما با جوانان در مورد اینکه چه زمانی احتمالاً در مورد سلامت روان صحبت می کنند و یک فعالیت حواس پرتی ، هنگامی که کارهای روزمره انجام می دهید ، تحقیق کردیم ، هم برای شخصی که صحبت می کند و هم برای شنونده مفید است.

    افسانه دیگر این است که شما باید ساعتها گپ بزنید. “بعضی اوقات کافی است که فقط موضوع را وارد کنید ، و سپس می توانید به آن بازگردید. ” می گوید لوگران. “هنگامی که در را ترک کردید ، فشار دادن آن هنگام باز کردن بسیار راحت تر استهر دو آماده گفتگو هستیم. ”

    وقتی سلامت روان در اخبار یا فرهنگ عامه پسند قرار می گیرد ، این می تواند فرصت خوبی برای شروع صحبت باشد. “می توانی بگویی: می دونی ، من هم یه همچین حسی شده ام“”

    افرادی که به شما اهمیت می دهند می خواهند کمک کنند – اما نگذارنترس از گفتن تولوقران توصیه می کند که به مشاوره نیاز داشته باشید. “با گفتن ،”فقط شنیدن و گوش دادن به شما بسیار مفید است‘، شمادوباره تمرکز مکالمه را راهنمایی کنید. “

    چگونه در مورد بهداشت روان صحبت کنیم: زنی که با یک دوست در مورد بهداشت روان چت می کند

    گتی ایماژ

    … در محل کار یا با مدیر خود

    بهداشت روان یکی از دلایل اصلی عدم بیماری است و کارفرمایان به طور فزاینده ای در حال جمع آوری اقدامات خود هستند و در زمینه چگونگی کمک به مقابله با آن فعال هستند. این خصوصاً ترسناک است که باز کردن در مورد چگونگی خود ترسناک باشددوباره احساس کار می کنم اما اگر به مرحله ای برسد که شما باشیدواقعاً تلاش می کنید یا عملکرد شما تحت تأثیر قرار می گیرد بهتر است که کارفرمای شما آنجا را بدانددلیل خوبی برای آن است. کارفرمای شما دارای وظیفه مراقبت، به این معنی که آنها باید تمام توان خود را برای حمایت از سلامتی و سلامتی شما انجام دهند.

    بهترین شخصی که در ابتدا با او صحبت می کنید مدیر خط شماست. ” می گوید پروفسور کری کوپر ، نویسنده کتاب سلامتی در محل کار و استاد سازمانی روانشناسی در دانشکده بازرگانی آلیانس منچستر. “با این حال ، آن رئیس باید شخصی باشد که احساس کنید می توانید با او صحبت کنید. اگر رئیس شما شنونده خوبی نیست ، یا شما می دانید که او فرد بسیار تحملی نیست و به حرف شما گوش نمی دهد سپس به جای آن به فکر HR باشید. “

    هر مکالمه ای با HR طبق قانون محرمانه است – اما اگر شمادر عوض با مدیر خط خود صحبت کنید ، سپس اگر این کار را نمی کنید روشن کنیدنمی خواهم کسی دیگر بداند. آی تیبه شما بستگی دارد که جزئیات مورد نظر را به همان اندازه که می خواهید یا هرچه کمتری ارائه دهید – آنجاهیچ تعهدی برای آشکار کردن بیش از شما نیستدوباره راحت با با این حال ، دکتر کوپر می گوید که صداقت و صراحت می تواند مفید باشد. “من فکر می کنم بسیار ارزشمند است که به آنها بگویید در زندگی شما چه می گذرد. فکر کنید چه چیزی در زمینه کار به شما کمک می کند ، “می گوید کوپر.

    اوقات خوبی پیدا کنید دانسعی کنید رئیس خود را وقتی که او را گوشه ای کردبا عجله به یک جلسه مهم بروید یا با یک مهلت مخالفت کنید. و با ایده اینکه به چه پشتیبانی نیاز دارید وارد گفتگو شوید – چه وقت تعطیل برای قرار ملاقات مشاوره ، ساعت انعطاف پذیرتر یا مذاکره در یک روز کار در خانه باشد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد حقوق خود را در محل کار در MIND بخوانید سایت اینترنتی.

    چگونه در مورد بهداشت روان صحبت کنیم: زنی با همکارانش در مورد بهداشت روان گپ می زند

    گتی ایماژ

    اگر با مشکلات روحی روبرو هستید یا به پشتیبانی فوری نیاز دارید ، این را بدانید: مکانهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها مراجعه کنید.

    * سامری ها (samaritans.org): پشتیبانی عاطفی محرمانه و بدون قضاوت برای افرادی که احساس پریشانی یا ناامیدی دارند ، از جمله مواردی که می توانند منجر به خودکشی شوند ، فراهم می کند. می توانید با تلفن ، ایمیل ، نامه نوشتن یا در بیشتر موارد با کسی رو در رو صحبت کنید. با تلفن 116 123 (24 ساعت شبانه روز ، تماس رایگان) یا ایمیل: [email protected]

    * SHOUT (giveusashout.org): فریاد اولین سرویس نوشتاری 24/7 روزانه در انگلستان است که به صورت رایگان در همه شبکه های بزرگ تلفن همراه برای هر کس در هر زمان و هر مکان در بحران قرار دارد. اگر برای کنار آمدن با مشکل روبرو هستید و به کمک فوری نیاز دارید ، مکانی برای رفتن است. متن: 85258

    * Mind Infoline: (mind.org.uk): Infoline اطلاعات محرمانه ای درباره انواع مشکلات بهداشت روان ، از کجا برای کمک ، درمان های دارویی ، درمان های جایگزین و وکالت ارائه می دهد. مایند با مشارکت حدود 140 ذهن محلی که خدمات محلی بهداشت روان ارائه می دهند ، کار می کند. با شماره 0300 123 3393 (ساعت 9 صبح تا 6 عصر دوشنبه تا جمعه) تماس بگیرید یا 86463 پیامک کنید. ایمیل: [email protected]

    کلمات کلر تورپ

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>