چگونه می توان در یک رابطه ، از یک متخصص زوج ، بحث و جدال را متوقف کرد

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کارمزد دریافت کنیم.

  • آمار جدید نشان می دهد قفل سه سال به روابط زوجین افزوده است

    هیچ رازی نیست که قفل کردن برای بهترین زوجین استرس زا بوده است.

    تحقیقات جدید از گروپون نشان داده است که دو پنجم زوج هایی که با هم زندگی می کنند اعتراف می کنند که ماه ها بیشتر با سالهای نیمه دیگر خود احساس شده اند. آنها با همکاری ریاضی دان و نامزد دکترای کمبریج ، بابی سیگول ، فرمولی را ایجاد کردند که با در نظر گرفتن تعداد “سالهای قفل” اضافه شده به روابط ، محاسبه می کند:

    • افزایش زمان حضور در خانه با هم
    • عدم معاشرت با دوستان
    • عامل کسالت گیر افتادن در همان مکان.

    احتمالاً از شنیدن نتایج تعجب نخواهید کرد – آن بیماری همه گیر سه سال به روابط زوجین افزوده است. زوج ها وقت بیشتری را با هم می گذرانند ، اما بیشتر بحث می کنند و چیزهای کوچک را نیز عرق می کنند.

    اگر این موضوع برای شما درست باشد ، راهنمای متخصص ما در مورد چگونگی جلوگیری از مشاجره فقط می تواند کمکی باشد که شما نیاز دارید. اگر راهنمایی از یک متخصص روابط ، به علاوه ساده ترین راه ها برای محافظت از روابط خود ، اگر قفل فشار اضافی است ، به خواندن ادامه دهید.

    بنابراین ، چرا زوجین بیشتر RN بحث می کنند؟

    به گفته سارا لوئیز رایان ، متخصص روابط ، به دلیل اینکه شما مجبور هستید از تغییرات گسترده عبور کنید و با چالش هایی روبرو شوید که قبلاً مجبور به مقابله نبوده اید. او توضیح می دهد: “این همه برای همه جدید است.” “این همچنین درست است که وقتی افراد دچار استرس می شوند ، شما اغلب چیزهایی را که نزدیکترین افراد به شما هستند بیرون می کشید. این کار را درست نمی کند ، اما غالباً مورد استفاده قرار می گیرد. “

    بعلاوه ، تردیدی نیست که مدت زمانی که با هم می گذرانید ، خرده های کوچکتر را نیز به سطح آب می آورد. رایان به اشتراک می گذارد: “هر رابطه ای آنها را دارد ، اما احتمالاً همه گیری آنها را افزایش داده است.” درباره کارها ، بی نظمی یا تقسیم وزن مسئولیت های داخلی به مسائل فکر کنید. اساساً ، شما و شریک زندگی خود بیشتر از آنچه معمولاً انجام می دهید ، “چیزهای ریزتر” را عرق می کنید. بدون وقت برای فرار یا دیدن افراد دیگر ، این احساس بسیار شدید است.

    چگونه بحث و جدال را در رابطه متوقف کنیم: یک زن و شوهر در وسط ردیف روی مبل خود می نشینند

    آیا الان بیشتر بحث کردن طبیعی است؟

    جواب کوتاه؟ آره. او توضیح می دهد: “واقعاً یک زمان سورئال است ، و ما فقط نمی دانیم چه چیزی از نظر روحی و روانی برای ما پیش خواهد آمد.” “بسیاری از آنها به دلیل عدم اطمینان از وضعیت فعلی ، دچار استرس ، اضطراب و شاید کمی فشار” شده اند. “

    او ادامه می دهد ، بحث و جدال اغلب در نتیجه احساساتی از این دست اتفاق می افتد. برخی ممکن است بعد از امسال احساس تروما کنند ، برخی حتی PTSD را تجربه می کنند. احساس استرس خوب است ، اما انتقال مداوم این بحث ها در طولانی مدت خوب نیست. رایان توصیه می کند: “سعی کنید یک راه حل متفاوت و سازنده تر از بحث و جدال پیدا کنید.” “این فقط انرژی بهتر است.”

    نکته برتر: همه ما گاهی اوقات با هم مشاجره می کنیم ، اما در صورت امکان سعی می کنیم همه چیز را دوستانه بیان کنیم یا کمی وقت بگذاریم تا در مورد چگونگی بحث و گفتگو با یکدیگر بهتر صحبت کنیم.

    چگونه بحث و جدال را در رابطه متوقف کنیم: 8 نکته از طرفدار روابط

    آیا تمایل به برقراری ارتباط و برقراری ارتباط بهتر دارید ، به علاوه گفتگوهای عمیق تر و معنی دارتری با شریک زندگی خود انجام می دهید؟ برای بهترین نکات رایان پیمایش کنید.

    1. به یاد داشته باشید که شریک زندگی شما بهترین دوست شما است

    رایان توصیه می کند: “بنابراین به دنبال رفتار با آنها باشید.” او توصیه می کند در مورد اینکه با دوستان دیگر چه کلماتی استفاده می کنید فکر کنید ، بر پایه های دوستی خود تمرکز کنید و از آنجا بروید. او به اشتراک می گذارد: “به این ترتیب ، می توانید به یاد بیاورید که هر دو در یک تیم هستید.”

    2. از دید پرندگان وضعیت را ببینید

    به یاد داشته باشید که شما با احساس خود تنها نیستید. ” در انتهای تونل نور وجود دارد ، بنابراین سعی کنید روی آن تمرکز کنید. “

    3. شروع به برنامه ریزی برای آینده کنید

    این یکی برای اینکه به شما هدیه مثبت بدهد تا بتوانید از آن برنامه ریزی کنید عالی است رایان به اشتراک می گذارد: “موارد موجود در لیست سطل خود را یادداشت کنید و برای زندگی پس از قفل کردن برنامه ریزی کنید تجربه های سرگرم کننده و هیجان انگیزی داشته باشید.” “این به شما کمک می کند بازی بازیگری به رابطه شما برگردد.”

    4. فاصله از هم ، زمانی است که به خوبی سپری شده است

    به یاد داشته باشید ، برای بسیاری ، شما بهترین قسمت سال گذشته را صرفاً در شرکت های دیگر گذرانده اید. رایان می گوید: “شروع كنید كه جدا بودن خود را وسیله ای برای اتصال مجدد بدانید.” او حساب می کند که کار جداگانه و برنامه ریزی کارهایی که برای خود پس از همه گیری باید انجام دهید ، می تواند به شعله ور شدن اشتیاق و دسیسه با یکدیگر کمک کند.

    5. برنامه ریزی شبانه های خرما ماهانه

    گیر ایده های شب خرما هستید؟ دیگر نگاه نکنید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. این متخصص توصیه می کند: “برخی از کارهای کوچک را که دوست داشتید انجام دهید برنامه ریزی کنید و سپس از آنها به عنوان فرصتی برای لباس پوشیدن و احساس خوب استفاده کنید.”

    6. زبان های عشق خود را یاد بگیرید

    دانستن اینکه شما چگونه عشق و مراقبت خود را از یکدیگر برقرار می کنید برای درک روابط شما بسیار مهم است. “این می تواند اقدامات مهربانی ، هدیه دادن ، اظهارات تأیید ، لمس بودن یا حتی صرف صرف وقت با کیفیت با هم باشد.”

    7. درگیری و تناقض با سبک های ارتباطی خود کنار بیایید

    سوال مهم ، اگر دائماً با هم بحث می کنید و هیچ یک از موارد بالا به شما کمک نکرده است. آیا شما هر دو هستید واقعاً مایلید اشتباه کنید تا اطمینان حاصل کنید که رابطه شما در مسیر درست قرار دارد؟

    8- روابط خود را به عنوان نهاد سوم پرورش دهید

    این مهم است رایان توصیه می کند: “از شریک زندگی خود مراقبت کنید ، از خود مراقبت کنید اما همچنین هر دو با هم از روابط خود مراقبت می کنند.”

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>