چگونه می توان نکاتی خوشحال از کاوشگر شادی ، لیدیا کیمرلینگ را دریافت کرد

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • با لیدیا کیمرلینگ AKA با کاوشگر خوشبختی آشنا شوید …

    چه اتفاقی می افتد که اگر با کاهش محدودیت ها ، از این به عنوان فرصتی برای بازگرداندن تفکر خود ، تبدیل شدن به خوشبخت ترین خود و کنترل زندگی خود استفاده کنید؟ این نه تنها امکان پذیر است ، بلکه زمان مناسبی نیز هست و نکات چگونگی خوشبختی من می تواند راه را به شما نشان دهد.

    اگر احساس می کنید چیزهای بیشتری برای شما وجود دارد ، به این دلیل است که وجود دارد ، اما در آنجا نیست ، در درون شماست. خیلی از ما می گوییم که خوشحال هستیم در حالی که در یک بازی منتظر خوشبختی گیر افتاده ایم و می گوید: “من خوشحال خواهم شد … من کمی بیشتر درآمد دارم “. مطمئناً هر یک از اینها می تواند به سطح شادی شما بیفزاید ، اما شما فقط می توانید آینده خود را از لحظه فعلی به طور واقعی رقم بزنید. سپردن مسئولیت شادی خود را به چیزی که هنوز در آن نیست متوقف کنید و مسئولیت این لحظه را به عهده بگیرید ، همین حالا.

    اگر می خواهید زندگی شما تغییر کند ، باید تغییر کنید. ممکن است شنیده باشید که افکار به چیزهایی تبدیل می شوند ، خوب این فکر قدرتمند نیست ، بلکه همان چیزی است که شما برای فکر کردن انتخاب می کنید و اینکه چگونه شما را تغییر می دهد. این که شما هستید چه چیزی است که تغییر ایجاد می کند. در زیر سه نکته برای خوشبخت بودن آورده شده است که به شما کمک می کند تا اکنون بیشتر هیجان زده و تحقق پیدا کنید ، بنابراین با داشتن بهترین خود می توانید آینده مورد نظر خود را کنترل کرده و با موفقیت بیشتری شکل دهید.

    نکات چگونگی خوشبختی لیدیا را دنبال کنید

    1. آینده خود را تجسم کنید

    هرگز قدرت تجسم را دست کم نگیرید (و نه ، مهم نیست که در هنگام تجسم زباله باشید). نیازی نیست که بتوانید تصویر کاملی را در ذهن خود ایجاد کنید ، بیشتر به این معناست که در مورد آنچه می خواهید واضح باشد و سپس قبل از رسیدن به آن احساس “احساس” کنید. به خود اجازه دهید که بزرگ رویا بیندازید اما به یاد داشته باشید که در واقع این واقعیت نیست که این چشم انداز به واقعیت تبدیل شود ، بلکه همه اینها در مورد چگونگی تغییر این وضعیت در لحظه فعلی است. شما فقط می توانید آینده خود را از همان لحظه ای که در آن هستید شکل دهید و وقتی احساس خوشبختی می کنید ، بیشتر از آنچه در آینده می خواهید ، به زندگی فعلی خود بکشید.

    از خودت بپرس: اگر نگران شکست نبودید و می دانستید که همه می تواند نتیجه بگیرد ، دوست دارید چه تغییری در زندگی خود ایجاد کنید؟

    اقدام به: آیا تاکنون هیئت چشم انداز برای آینده خود ایجاد کرده اید؟ با تعداد زیادی مجله مختلف دوستان خود را دعوت کنید و شروع به قطع تصاویر یا کلماتی کنید که احساس خوبی برای آینده شما ایجاد می کنند. یک صفحه بینایی لازم نیست فقط چیزهایی باشد که شما می خواهید ، در واقع بیشتر مربوط به احساسات است تا چیزها. سپس همه را به یک تکه بزرگ کارت بچسبانید و آن را جایی قرار دهید که بتوانید روزانه آن را ببینید. انجام این کار از خلاقیت استفاده می کند تا شما را از حالت اضطراب به هیجان تبدیل کند و به شما کمک می کند تا بینایی خود را تحریک کنید زیرا می توانید روزانه آن را ببینید.

    2. خوشبختی خود را روشن کنید

    هر وقت از خواب بیدار می شوید فرصتی برای انتخاب مهم در مورد اینکه می خواهید چه کسی باشید ، آنچه می خواهید فکر کنید و می خواهید چه کاری انجام دهید به شما ارائه می شود. این همه چیز در مورد تعیین هدف شما برای روز است ، که به یک قسمت بزرگتر از هدف گذاری برای زندگی شما تبدیل می شود. شما می توانید بی پایان اهداف را به پایان برسانید ، اما ارزش واقعی کسانی که در طول مسیر رسیدن به آنها قرار می گیرید ، حاصل می شود. زندگی پرمشغله می شود و به راحتی می توان صبح به راحتی خود را به سرعت در آن فرو برد – قبل از اینکه به مقام روز خود برسید ، به کار فکر کنید ، با بچه ها معامله کنید ، نگران پول باشید.

    از خودت بپرس: اگر می توانستید هر روز به عنوان بهترین خود ظاهر شوید ، چگونه آن شخص را توصیف می کنید؟

    چگونه خوشحال باشیم

    کاوشگر شادی: لیدیا کیمرلینگ

    اقدام به: با تعهد به مدت هفت روز با The Happiness Switch روشن یک عادت خوب ایجاد کنید. این یک تمرین روزانه است که از شرکت کنندگان در برنامه آنلاین خود ، تنظیم مجدد شادی می خواهم انجام دهند. به محض بیدار شدن ، خود را در Instagram Stories خود ثبت کنید که هدف شما را برای روز تعیین می کند ، به اینکه می خواهید چه کسی باشید ، چه چیزی می خواهید فکر کنید و چه کاری می خواهید انجام دهید پاسخ دهید. اگر نمی خواهید این کار را به صورت عمومی انجام دهید می توانید آن را در آینه انجام دهید ، اما من از شما می خواهم این کار را در اینستاگرام انجام دهید زیرا همه اینها خارج شدن از منطقه راحتی شما است. با برهم زدن الگوهای منفی قدیمی ، الگوهای مثبت جدید را دوباره تنظیم می کنید. این همچنین در مورد یادگیری عدم اهمیت دادن به آنچه دیگران درباره شما فکر می کنند و دوست داشتن شخصی که روی صفحه می بینید است. مرا با # HappinessSwitchOnlydiakimmerling تگ کنید تا بتوانم با شما جشن بگیرم.

    3- از ترس برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده کنید

    اگر احساس می کنید گیر کرده اید و می خواهید به جلو بروید ، با این وجود در محافل دور می زنید و می فهمید چه کاری باید انجام دهید ، می خواهم بدانید که تقصیر شما نیست. شش بلوک شادی پنهان وجود دارد که مخفیانه موفقیت را خراب می کنند و همه آنها با ترس مرتبط هستند. ترس از ناشناخته ها ، ترس از خوب نبودن ، ترس از اشتباه بودن ، ترس از قضاوت شدن ، ترس از شکست و ترس از تغییر – اما به محض اینکه از آنها آگاهی پیدا کردید می توانید آنها را کشف کرده و بر آنها غلبه کنید. توانایی نام بردن از آن در انجام اقدامات مثبت کمک می کند ، حتی در حالی که احساس ترس می کنید.

    از خودت بپرس: اگر از چگونگی به نتیجه رسیدن نترسید ، اکنون چه اقدامی انجام می دهید که شما را به سمت آنچه می خواهید سوق دهد می دهد؟

    اقدام به: برای اینکه بفهمید چه کاری باید انجام دهید ، یک قلم و کاغذ بردارید و در بالای صفحه ، یک هدف بزرگ را که برای خود دارید بنویسید – بگذارید بگوییم هدف شما این است که یک مربی زندگی شوید و به اسپانیا بروید. سپس در زیر این ، مراحل بزرگی را که تصور می کنید برای رسیدن به آنجا باید انجام دهید ، یادداشت کنید ، که ممکن است به نظر برسد – انجام آموزش ، ساخت یک وب سایت ، یافتن مشتری و یادگیری زبان اسپانیایی. این لیست را به ترتیب اولویت آنچه که شما فکر می کنید در اولویت قرار دارد ، شماره گذاری کنید – که در این مورد ، فرض کنید برای انجام برخی آموزش ها باشد. سپس این مورد را دوباره خراب کنید و فرایندی را تکرار کنید که کدام یک برای اولین بار آمده و آن قدم را برمی دارد.

    * استراتژی های شاد و شاد بیشتری می خواهید ، می توانید لیدیا کیمرلینگ را در Happiness Explorer پیدا کنید

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>