یکی از شبکه های خبری آمریكا نسبت به ترامپ حقیقت دارد

[ad_1]

ماه ها بعد از مراسم تحلیف رئیس جمهور بایدن ، شبکه خبری امریکا نیوز ، یک کانال خبری کابلی راست گرا که در حدود 35 میلیون خانوار در دسترس است ، به پخش بخشهایی که اعتبار انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را زیر سوال می برند ، ادامه داده است.

پیرسون شارپ خبرنگار OAN در گزارشی در تاریخ 28 مارس گفت: “هنوز تردیدهای جدی در مورد اینکه چه کسی واقعاً رئیس جمهور است وجود دارد.”

این بخش یکی از گزارش های مشابه کانال بود که به نوعی تلویزیون ترامپ برای عصر پس از ترامپ تبدیل شده است ، رسانه ای که گزارش آن با گلایه های رئیس جمهور سابق همسو شده است در زمانی که وی از رسانه های اجتماعی مهم ممنوع است بستر، زمینه.

برخی از پوشش های OAN از پشتیبانی کامل کارکنان برخوردار نبوده است. در مصاحبه با 18 کارمند فعلی و سابق اتاق خبر OAN ، 16 نفر گفتند که این کانال گزارش هایی را پخش کرده است که آنها را گمراه کننده ، نادرست یا غیر واقعی می دانند.

اگر بیشتر گزارش های OAN را پشت سر بگذاریم ، تقریباً به نظر می رسد که انتقال قدرت هرگز صورت نگرفته است. این کانال به طور زنده مراسم تحلیف و سخنرانی آقای بایدن را پخش نکرد. در ماه آوریل ، مقالات خبری در وب سایت OAN مرتباً از دونالد جی ترامپ به عنوان “رئیس جمهور ترامپ” و به رئیس جمهور بایدن فقط به عنوان “جو بایدن” یا “بایدن” یاد می کردند. این روش توسط سایر سازمان های خبری ، از جمله رقبای OAN Newsmax ، یک کانال کابلی محافظه کار و یک سایت خبری دنبال نمی شود.

OAN همچنین نظریه تخریب شده را مبنی بر اینکه آشوبگرانی که در 6 ژانویه به پایتخت یورش بردند ، آشوب گران چپ بودند ، ترویج کرده است. در اواخر یک بخش خبری 4 مارس که حمله را کار “ضد ضد” و “افراط گرایان ضد ترامپ” توصیف کرد – و از رئیس جمهور به عنوان “پکن بایدن” نام برد – آقای شارپ گفت ، “تاریخ نشان می دهد که دموکرات ها و نه جمهوری خواهان که خواستار این خشونت ها بودند. ” در تحقیقات انجام شده هیچ مدرکی دال بر دست داشتن افرادی که با آنتیفا ، یک جمع شل از فعالان ضد فاشیست شناخته می شوند ، در شورش کاپیتول نقش داشته است ، به دست نیامده است.

چارلز هرینگ ، رئیس شرکت Herring Networks ، شرکت صاحب OAN ، از این گزارش ها دفاع کرد و انتخابات را دچار تردید کرد. وی گفت: “براساس تحقیقات ما ، بی نظمی رای دهندگان به وضوح در انتخابات نوامبر 2020 اتفاق افتاد.” “سوال اصلی این است که تا چه حد.”

شبکه هرینگ توسط پدر آقای هرینگ ، رابرت هرینگ ، کارآفرین فناوری ، تأسیس شد که در 79 سالگی OAN را با چارلز و یک پسر دیگر ، رابرت جونیور اداره می کند. حدود 150 کارمند برای کانال در دفتر مرکزی آن در سن دیگو کار می کنند.

نیلسن آمار مشاهده را برای OAN ، که مشتری نیلکین نیست ، گزارش نمی کند. (چارلز هرینگ به “هزینه های سنگین” نیلسن استناد کرد.) در نظرسنجی ماه گذشته ، تحقیقات پیو گزارش داد که 7 درصد آمریکایی ها ، از جمله 14 درصد جمهوری خواهان ، اخبار سیاسی را از OAN دریافت کرده اند. در مقابل ، 43 درصد آمریکایی ها و 62 درصد جمهوری خواهان اخبار سیاسی را از فاکس نیوز دریافت کرده اند.

در حالی که OAN مخاطبان نسبتاً کمی را به خود جلب می کند ، پوشش آن نمایانگر دیدگاههایی است که معمولاً توسط جمهوریخواهان برگزار می شود. در نظرسنجی رویترز / ایپسوس ماه گذشته ، حدود نیمی از جمهوری خواهان اظهار داشتند که معتقدند حمله 6 ژانویه که منجر به 5 کشته شد ، عمدتاً یک اعتراض بدون خشونت بود یا کار دست فعالان چپ بود. از هر 10 جمهوریخواه مورد بررسی شش نفر گفتند که آنها همچنین معتقدند ادعای آقای ترامپ در مورد “سرقت” بودن انتخابات.

OAN ، که از سال 2013 آغاز شد ، هنگامی که سخنان مبارزاتی آقای ترامپ را قبل از انتخابات 2016 به طور کامل پخش کرد ، مورد توجه قرار گرفت. در ماه های اخیر ، از بینندگانی که ممکن است احساس کنند توسط فاکس نیوز احساس رها شدن کرده اند ، خواستگاری کرده است ، که در شب انتخابات اولین رسانه خبری بود که آقای بایدن را به عنوان برنده آریزونا ، یک ایالت مهم تغییر داد. در اواسط ماه نوامبر تبلیغات ، OAN فاکس نیوز را متهم کرد پیوستن به “رسانه های اصلی در سانسور گزارش واقعی”

استفانی ال ادگرلی ، استادیار دانشکده روزنامه نگاری مدیل دانشگاه نورث وسترن گفت: داستان های OAN “برای افرادی جذاب است که می خواهند باور کنند که انتخابات قانونی نیست.” “این دو روایت متقابل است که از افرادی که می خواهند آن را باور کنند و همچنان آتش سوزی OAN را تحریک می کنند ، تقویت می شود.”

مارتی گولینگان ، تهیه کننده این کانال از سال 2016 ، گفت که OAN در سالهای اخیر تغییر کرده است. وی گفت ، در آغاز استخدام خود ، بیشتر بر پوشش خنثی بر اساس گزارش های آسوشیتدپرس یا رویترز متمرکز بود. او گفت كه او آن را به عنوان یك شروع كثیف در نظر گرفته كه می تواند داستان های برجسته بی پروایی را تولید كند.

آقای گلینگان گفت ، در دوره ریاست جمهوری ترامپ ، این حرکت درست انجام شد. و هنگامی که او در حال تماشای پوشش جمعیتی طرفدار ترامپ در کابیت بود ، اظهار نگرانی کرد که آیا کار او می تواند به الهام حمله کمک کند.

وی افزود که او و دیگران در OAN با بسیاری از موارد پخش کانال مخالف هستند. آقای گولینگان در مصاحبه ای با اشاره به همکاران خود گفت: “اکثر مردم اعتقاد ندارند که ادعای تقلب در رای دهندگان از طریق هوا پخش می شود.”

او یادآوری کرد که عکسی از کسی را که در بین مردم بود ، در دست داشت و پرچمی با آرم OAN را مزین کرده بود. آقای گولینگان گفت: “من مثل اوکی بودم ، این خوب نیست.” “این چیزی است که اتفاق می افتد وقتی مردم به ما گوش می دهند.”

چارلز هرینگ از پوشش OAN دفاع کرد. وی گفت: “برای اطمینان از مطابقت گزارش های خبری با استانداردهای روزنامه نگار این شرکت ، یک فرایند بررسی با چندین چک در حال انجام است.” “و ، بله ، ما اشتباهات نسبتاً خوبی داشته ایم ، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا آنها را به حداقل برسانیم و از اقدامات اشتباه خود بیاموزیم.”

آقای گولینگان افزود که ، از روز مراسم تحلیف ، مدیر اخبار OAN ، لیندسی اوکلی ، وی را توبیخ کرد زیرا او در نسخه خبری از آقای بایدن به عنوان “رئیس جمهور بایدن” نام برد. خانم اوکلی به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

چارلز هرینگ گفت: “کارمندان OAN خبرنگاران کاخ سفید از اصطلاح رئیس جمهور بایدن استفاده می کنند و سپس ممکن است از آقای بایدن استفاده کنند.” “همچنین ممکن است از عبارت Biden یا Biden دولت استفاده شود.” وی از پاسخ دادن به سوالی درباره استفاده کانال از “رئیس جمهور ترامپ” برای آقای ترامپ خودداری کرد.

آلیزیا بریتون ، تهیه کننده اخبار ، گفت که وی یکی از بیش از دوازده کارمندی بود که به دنبال شورش کاپیتول OAN را ترک کرده بود. وی با انتقاد از برخی گزارش های کانال گزارش داد که این مطابق با استانداردهای روزنامه نگاری نیست.

خانم بریتون در مصاحبه ای گفت: “بسیاری از مردم نگرانی هایی را مطرح كرده اند.” “و مسئله این است ، وقتی مردم در مورد هر چیزی صحبت می کنند ، شما به دردسر می افتید.”

چارلز هرینگ تأیید کرد که در ماه های گذشته حدود دوازده کارگر OAN ترک کرده اند و گفت بسیاری از آنها کارمند سطح بالایی نیستند.

چندین کارمند فعلی و سابق گفتند که تکالیفی که آقای هرینگ بزرگ به آنها علاقه خاصی نشان می دهد در بین کارمندان OAN به “داستان های H” معروف هستند. یک روز بعد از حمله طرفداران ترامپ به پایتخت ، آقای هرینگ در نامه ای که نیویورک تایمز بررسی کرده ، به کارمندان OAN دستور داده است “گزارش تمام کارهایی که آنتیفا دیروز انجام داده است.”

برخی از “داستان های H” توسط کریستین روز ، خبرنگار OAN گزارش شده است که برای Sputnik ، سایتی که دولت روسیه از آن پشتیبانی می کند ، نوشته است. آقای روز در گزارشی در ماه مه در مورد همه گیری ، گفت كه Covid-19 ممكن است به عنوان “توطئه جهانی گرایانه برای ایجاد كنترل گسترده جمعیت” آغاز شده باشد ، روابطی كه با بیل و هیلاری كلینتون ، میلیاردرهای جورج سوروس و بیل گیتس ارتباط داشت و “دولت عمیق”

خانم بریتون ، تولید کننده سابق OAN ، بیاد آورد که وب سایتی را که آقای روز برای نقل برخی گزارش های خود نقل قول کرده بود ، بررسی کرد. وی گفت: “این به معنای واقعی کلمه من را به این اتاق گفتگو برد که در آن فقط محافظه کاران درباره یکدیگر اظهار نظر می کنند.”

ماه گذشته ، خانم اوكلی ، مدیر اخبار ، در یك ایمیلی به كارمندان خود ، به تهیه كنندگان هشدار داد كه كار آقای روز را نادیده نگیرند یا از آنها كم كنند. وی در نامه ای كه تایمز مرور كرد ، نوشت: “داستانهای او باید” داستانهای H “تلقی شود و با آنها چنین رفتار شود. طبق این دستورالعمل آقای H ، این داستان ها اغلب توسط من ضعیف و ویرایش می شوند. “

مخاطبان آنلاین OAN با نزدیک به 1.5 میلیون مشترک در کانال YouTube خود قابل توجه هستند. یکی از مشهورترین ویدئوهای آن ، با حدود 1.5 میلیون بازدید از 24 نوامبر آنلاین شدن ، از Dominion Voting Systems ، شرکت فناوری انتخابات انتقاد کرد که سال گذشته از تجهیزات آن در بیش از دو ایالت استفاده شد ، از جمله چندین مورد توسط آقای ترامپ. به میزبانی خبرنگار کاخ سفید ، شانل ریون ، این ویدئو مردی را نشان می دهد که می گوید به Dominion نفوذ کرده و از مدیران شرکت شنیده است که می گویند “مطمئن می شوند” آقای ترامپ از دست داده است.

دومینیون از فاکس نیوز و دو نفر از وکلای آقای ترامپ ، رودلف د جولیانی و سیدنی پاول شکایت کرده و آنها را به ایجاد یا تبلیغ ادعاهای افترا آمیز متهم کرده است. وكیل Dominion كه به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد ، گفته است كه این شركت در حال بررسی اقدامات قانونی بعدی است.

آقای گولینگان ، تهیه کننده ، گفت که برخی از کارمندان OAN امیدوار بودند که Dominion از این کانال شکایت کند. وی گفت: “بسیاری از مردم گفتند ،” این دیوانه است و شاید اگر آنها از ما شکایت كنند ، ما جلوی انتشار چنین داستان هایی را خواهیم گرفت “.

هفته ها بعد از اینکه Dominion اولین شکایات افترا را تنظیم کرد ، OAN یک فیلم دو ساعته پخش کرد که در آن مدیر اجرایی MyPillow ، مایک لیندل ، پرونده خود را در مورد وقوع کلاهبرداری گسترده در رای دهندگان اعلام کرد. یوتیوب روز انتشار این ویدیو را حذف کرد و گفت که این سیاست سیاست انتخابات پلت فرم را نقض می کند. ماه گذشته ، یک گزارش OAN “ماشین های رای گیری” Dominion را “بدنام” توصیف کرد.

دو نفر از کارمندان فعلی و سابق که برای این مقاله مصاحبه کرده اند – دن بال ، مجری برنامه گفتگو و نیل دبلیو مک کیب ، گزارشگر سابق – پوشش OAN را مغرضانه توصیف کردند. آقای مک کیب ، که اکنون برای ستاره تنسی می نویسد ، گفت که این شبکه “صدایی به افرادی می دهد که فقط تحت پوشش خبری نیستند”.

سوزان بیچی در این تحقیق همکاری کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>