یک حس تاب خورده را تجربه می کنید؟ قفل کردن مقصر است

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون دریافت کنیم.

  • هشدار خراب: قفل کردن چشم انداز همه را کج کرده است.

    واقعیت جالب: من پرسیدم هفته گذشته در چه ماهی هستیم و مغزم واقعاً پیش فرض به فکر ما در ماه نوامبر است.

    بله لاک داون مغز همه را کمی درهم کرده است. و جای تعجب نیست – این یک زمان آزمایش جدی برای سلامت روان ما بوده است. من شخصاً مه مغز ، رخوت و احساس کاملاً متمرکز در زمان را تجربه کرده ام ، بنابراین می خواستم بدانم که این فقط من هستم ، یا چیزی که اکنون ممکن است همه از آن رنج ببرند.

    خوش شانس من ، من چهار متخصص پزشکی در دست داشتم تا نظر خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارم. به خواندن ادامه دهید تا دریابید چرا Lockdown چنین حس انحرافی و تحریف شده ای را در زمان ایجاد کرده است و با چند نکته ساده برای ریشه یابی خود در اینجا و اکنون خود را آموزش دهید.

    در حال حاضر از یک احساس پیچیده زمان رنج می برید؟

    اول اینکه ، آیا از دست دادن ردیابی زمان طبیعی است؟

    بله ، همینطور است – پس نگران نباشید. به گفته سو پیکاک ، مشاور روانشناس بهداشت و نویسنده کتاب درد در ذهن ، اعوجاج زمان می تواند شاخص مهمی در سلامت روان شما باشد.

    خود را از دست داده و از خود می پرسید که روز به طور منظم چیست؟

    “شما ممکن است پدیده” متلاشی شدن زمانی “را تجربه کنید که اغلب ناشی از یک واقعه آسیب زا است. در این حالت ، تروما ناشی از بیماری همه گیر است. “توضیح می دهد کارولین هارپر ، متخصص پرستاری بهداشت روان در بوپا.

    وی ادامه می دهد که اگر شما یک حس تاب از زمان را تجربه کنید ، زمان را متفاوت در زمینه های مختلف درک می کنید ، به عنوان مثال ، زمان ممکن است کندتر یا سریعتر از آنچه که هست احساس شود. این ممکن است در مواقعی باشد که احساس اضطراب ، نگرانی یا حتی دلزدگی می کنید.

    “بیماری همه گیر باعث فشار بی سابقه ای در زندگی روزمره ما شده است. به عنوان مثال ، اضطراب ناشی از قفل شدن ، عدم اطمینان از شغل و استرس ناشی از تحصیل در خانه. در مورد آینده نیز عدم اطمینان زیادی وجود دارد و اغلب مردم با از بین رفتن تداوم از گذشته به آینده ، زمان را از دست می دهند ، “او ادامه می دهد.

    5 علامت که در حال تجربه یک حس پیچیده از زمان هستید

    اشتباه در قضاوت در طول زمان

    روانشناس شارلوت آرمیتاژ توضیح می دهد: “اگر معمولاً در قضاوت درمورد زمان اشتباه می کنید ، ممکن است احساس تحریف شده ای از زمان را تجربه کنید.”

    به عنوان مثال ، مرتباً فکر کنید که جلسات یا قرارها را از دست می دهید یا مرتباً فراموش می کنید چه روزی است.

    مشکل خوابیدن

    علاوه بر این ، اگر در خوابیدن مشکل دارید ، ممکن است آن را تجربه کنید. وی به اشتراک می گذارد: “این خوابیدن ، مرتب بیدار شدن از خواب یا تلاش برای بیدار شدن از صبح باشد ، این می تواند تغییر در ساعت بدن شما باشد”.

    مه مغز و رخوت عمومی

    می دانید ، در تمرکز در کار و احساس خستگی مشکل دارید همه زمان. آشنا بنظر رسیدن؟

    تغییر روحیه

    بنابراین شما در حال تلاش برای خوابیدن هستید و شما در حال تغییر در روحیه هستید؟ این روانشناس به اشتراک می گذارد: “این می تواند نشانه ای از سلامت روان شما باشد و ممکن است لازم باشد از یک متخصص بهداشت روان کمک بگیرید.”

    به طور کلی چرا روزها و زمان را از دست می دهید؟

    هدر گاربوت ، روان درمانگر در مرکز مشاوره و روان درمانی سویندون ، اشتراک می کند که بدیهی است قفل کردن نقش زیادی دارد. او توضیح می دهد: “قفل شدن مثل این است که در یک اتاق انتظار باشید که یک سال تمام نمی توانید از آن خارج شوید.” “شما همه مجلات را خوانده اید ، همه آگهی ها را تماشا کرده اید و همه اعلامیه های موجود در دیوار را صدها بار اسکن کرده اید.”

    وی ادامه می دهد: «ما هیچ گزینه واقعی و خودمختاری نداریم. زمان کیفیت رویاها را به خود اختصاص داده است ، شناور ، بدون ساعت و تقویم. در همین حال ، ما سعی می کنیم تمام اتفاقات رخ داده را در سطح احساس هضم و تلفیق کنیم. “

    طاووس موافقت می کند و می افزاید که قفل قفل بدون شک در درک عجیب شما از زمان نقش داشته است.

    وی توضیح می دهد: “Lockdown به این معنی است كه ما نظم ، روال و رویدادهایی را كه روزها ، هفته ها و فصول را مشخص می كنند از دست داده ایم.” وی گفت: “منطقی است که حس وقت مردم از بین برود. شما طبق روال معمول خود زندگی نمی کنید ، یا انتقال معمول خود را مانند رفتن به محل کار را تجربه نمی کنید. ما فقط آن شاخص های ظریف و ضمنی زمان را تجربه نمی کنیم. “

    در اینجا توجه داشته باشید: انتظار این می رود. آرمیتاژ به اشتراک می گذارد: “طبیعی است که با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن و بی ثباتی که احساس می کنیم ، احساس عدم تعادل و عدم اطمینان داشته باشید.” “تعجب آور نیست ، با توجه به میزان سازگاری رفتاری و فشارهای اضافی ، ما در حال تلاش برای یافتن تمرکز ، تعادل و چشم انداز هستیم.”

    5 ساده ترین راه برای جلوگیری از وقوع آن؟

    گاربوت اظهار داشت: “ما باید هرچه بیشتر توان داشته باشیم تا مکانیزم جنگ و پرواز را آرام کنیم.”

    در اینجا ، هارپر پنج نکته مهم خود را در مورد کنترل احساس خود یا اینکه در آن لحظه به طور کلی احساس گم شدن می کنید ، به اشتراک می گذارد.

    1. روال عادی خود را حفظ کنید

    ایجاد یک برنامه معمول ممکن است یک کار ساده به نظر برسد ، اما این متخصص می گوید که واقعاً می تواند به مدیریت هرگونه احساس اضطراب ، استرس یا نگرانی کمک کند.

    وی توضیح می دهد: “این می تواند به حفظ احساس شما کمک کند – به خصوص اگر ساختار خاصی برای روز خود داشته باشید.” او توصیه می کند:

    • با تنظیم زمان هایی که می خواهید به رختخواب بروید و بلند شوید
    • هدف هر شب هفت تا هشت ساعت خواب است
    • برای خود وقت تعیین کنید تا به طور منظم استراحت کنید
    • سعی کنید در این زمان ها به بیرون بروید ، چه برای پیاده روی سریع در بلوک یا پیاده روی طولانی تر.
    • لباس پوشیدن صبح ها برای کمک به حفظ عادی بودن
    • یافتن وقت برای خود ، ورزش یا آرامش
    • با خیال راحت و در صورت مجاز بودن ، یا حتی به صورت مجازی معاشرت کنید.

    2. پیروزی های کوچک را جشن بگیرید

    هارپر توصیه می کند اگر زمان احساس می کند به آهستگی پیش می رود یا سرعت بیشتری می یابد ، هر روز برای خود اهداف کوچک – اما قابل دستیابی تعیین کنید. وی می افزاید: “این به شما کمک می کند تا در طول روز انگیزه خود را حفظ کنید.”

    این را امتحان کن:

    • سعی کنید هر هدفی را که احساس می کنید برای رسیدن به آن انگیزه و هیجان دارید پیش ببرید.
    • برای کمک به شما در انتخاب این لیست ، مراحل ساده ای را یادداشت کنید: این می تواند به شما کمک کند.
    • پیشرفت خود را با کسی در میان بگذارید: در صورت انجام این کار احتمالاً به اهداف خود خواهید رسید.

    3. آن را صحبت کنید

    همیشه باز کردن در مورد احساس خود آسان نیست ، به خصوص اگر دچار نگرانی های بهداشت روان هستید. هارپر می گوید: “صحبت کردن – خواه با یک متخصص بهداشت روان ، با یک دوست ، یکی از اعضای خانواده یا با یک همکار که نزدیک او هستید – می تواند به شما کمک کند تا با مشکلی که با آن دست و پنجه نرم کرده اید کنار بیایید.”

    به یاد داشته باشید – ممکن است در حال حاضر همه چیز سخت باشد ، اما این وضعیت موقتی است و برای همیشه ادامه نخواهد داشت.

    4. به فضای باز بروید

    تغییر مناظر می تواند برای روحیه و حس وقت شما شگفت انگیز باشد.

    مطمئن شوید که در صورت امکان اوقات خود را در طبیعت سپری می کنید – این فقط به شما کمک می کند تا زمین را تقویت کرده و روحیه شما را تقویت کند.

    5. به دنبال پشتیبانی باشید

    هارپر نتیجه گیری می کند: “اگر احساس نگرانی ، عصبانیت یا اضطراب کنید ، کاملاً قابل درک است ، خصوصاً با تمام تغییراتی که در سال گذشته تجربه کرده ایم.” “اگر احساس می کنید که برای درک وقت تلاش می کنید ، مهم است که به یاد داشته باشید که همیشه پشتیبانی در دسترس است.”

    صحبت با یک متخصص بهداشت در مورد احساس خود می تواند به شما کمک کند. آنها می توانند به شما کمک کنند آنچه باعث ایجاد این احساس در شما می شود را شناسایی کرده و مراحل را برای بهبود احساس خود تشخیص دهید.

    طاووس گفت: “وقتی همه چیز گفته شد و تمام شد ، این تار زمان قرنطینه برطرف خواهد شد.” “انسانها همیشه سازگار می شوند ، و ما نیز خواهیم پذیرفت ، اما همچنین برای همیشه تغییر خواهیم کرد. اگر ما بتوانیم یاد بگیریم که چگونه اکنون با آن خوب هستیم ، این یکی از راه های آماده سازی ما برای آینده نامشخص است. “

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>