یک مطالعه بزرگ جدید نشان می دهد که واکسن در صورت تناسب اندام موثرتر است

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون بدست آوریم.

  • شش مطالعه بیش از نیم میلیون شرکت کننده را مورد بررسی قرار داد.

    یک مطالعه جدید از دانشگاه گلاسگو کالدونیان نشان داده است که حفظ تناسب اندام و سلامتی – یعنی اطمینان از اینکه به مدت 30 دقیقه یا بیشتر پنج بار در هفته فعالیت بدنی منظم انجام می دهید – نه تنها سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند بلکه خطر ابتلا به آن را کاهش می دهد یا در اثر بیماریهای عفونی مانند COVID-19 در حال مرگ است.

    یافته ها با هدایت حرفه ای سباستین چاستین نشان داد که اگر از نظر جسمی متناسب باشید ، یک سوم احتمال ابتلا به بیماری یا بیماری در اثر آن کم است.

    آمادگی جسمانی همچنین نحوه واکنش بدن شما به واکسن را تغییر می دهد – یافته های آنها گزارش می دهد که از نظر جسمی متناسب تر ، اثر واکسن ها را افزایش می دهد.

    این یافته ها به ویژه در پی شیوع ویروس کرونا مهم هستند و همچنان که میزان مرگ و میر در سطح جهانی رو به افزایش است.

    این تیم “به طور سیستماتیک تمام شواهد موجود در مورد تأثیر فعالیت بدنی را در خطر بیماری و مرگ از بیماری های عفونی مانند ذات الریه جمع آوری و بررسی کرد. گفتگو. آنها بیماریهای عفونی مانند ذات الریه را به طور خاص مورد مطالعه قرار دادند زیرا این یکی از شایعترین شرایط قربانیان COVID است که در اثر آن جان خود را از دست داده اند.

    تناسب اندام ایمنی را افزایش می دهد و واکسن ها را م moreثرتر می کند: زنی در حال دویدن است

    چرا خود ویروس کرونا مطالعه نمی شود؟ این مطالعه خیلی زود در اولین موج COVID-19 آغاز شد تا محققان به طور خاص بر روی آن تمرکز کنند ، با این حال نتایج هنوز پیامدهای جدی و گسترده ای برای بیماری همه گیر فعلی دارند.

    آنها بیشتر با گفتگو: “ما شواهد سازگار و قانع کننده ای را در شش مطالعه یافتیم که بیش از نیم میلیون شرکت کننده در آن شرکت کرده اند و از رهنمودهای توصیه شده برای فعالیت بدنی پیروی می کنند – 30 دقیقه فعالیت ، پنج روز در هفته – 37٪ خطر ابتلا به بیماری و مرگ ناشی از بیماری های عفونی را کاهش می دهد

    “ما همچنین شواهد قابل اعتمادی در مورد آن یافتیم فعالیت بدنی منظم ، سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت می کند. در 35 آزمایش آزمایشی کنترل شده تصادفی مستقل – استاندارد طلایی برای شواهد علمی – فعالیت بدنی منظم منجر به افزایش سطح ایمونوگلوبولین IgA آنتی بادی می شود. این آنتی بادی غشای مخاطی ریه ها و سایر قسمت های بدن ما را که ویروس ها و باکتری ها وارد می شوند ، می پوشاند. “

    “فعالیت بدنی منظم همچنین تعداد سلولهای CD4 + T را افزایش می دهد ، که مسئول هشدار سیستم ایمنی بدن از حمله هستند و پاسخ آن را تنظیم می کنند.”

    “سرانجام ، در آزمایش های کنترل شده تصادفی که ما مطالعه کردیم ، واکسن ها پس از انجام یک برنامه فعالیت بدنی ، م moreثرتر به نظر می رسند. فردی که فعال است 50٪ بیشتر از فرد غیرفعال نسبت به فردی که فعال نیست ، تعداد آنتی بادی بیشتری دارد. “

    اگرچه در انگلستان آمارهای مربوط به دویدن ، تمرینات در منزل ، تمرینات قدرتی و حتی کلاسهای بدنسازی در فضای باز بسیار پررونق است ، اما متأسفانه در سطح جهانی میزان فعالیتهای بدنی کاهش یافته است. این که آیا این امر به دلیل قفل شدن و ترس از ابتلا به ویروس کرونا است ناشناخته است ، اما هنگامی که مشخص شده است که آمادگی جسمانی برای محافظت شما در برابر ویروس به شما کمک می کند ، نگران کننده است.

    پروفسور Chastin می گوید: “در عوض ، در سال گذشته در سطح جهانی کاهش آشکاری در سطح فعالیت های جسمی دیده شده است.” “این یک روند خطرناک است که می تواند جمعیت را در کوتاه مدت در معرض بیماری های عفونی و مزمن قرار دهد. اگر این مورد کنترل نشود ، میراثی آسیب رسان در طولانی مدت برجای می گذارد و بار بیماری و هزینه های اجتماعی و اقتصادی ناشی از آن را افزایش می دهد. “

    داشتن تناسب اندام غالباً ممکن است احساس طاقت فرسایی کند ، اما به یاد داشته باشید که تناسب اندام به معنای کار کردن در مورد آنچه برای شما مفید است است. 30 دقیقه ورزش می تواند شبیه 30 دقیقه پیاده روی ، رقص ، جریان یوگا یا حتی جلسه بلدرچین غلتکی باشد. اگر به افزایش انگیزه نیاز دارید ، راهنمای ما برای ایجاد انگیزه را بخوانید.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>