یک پرستار توصیه های مهمی را برای زندگی پس از قفل کردن به اشتراک می گذارد

[ad_1]

همانطور که نقشه راه و واکسن ما به سرعت جدید طبیعی افزایش می یابد و ما می توانیم ببینیم که خارج از رمپ خارج از قفل با نام مستعار 21 ژوئن در چشم انداز ، کسب دانش در مورد چگونگی تنظیم ، ایمن ماندن و حفظ ایمنی در برابر ایمنی بسیار مهم است کارشناسان پزشکی ما از مشاور پرستاری بالینی اما سلبی (او یک پرستار واجد شرایط که در یک بخش عملی انتخاب شده تخصص دارد) استفاده کردیم تا نکات پس از قفل را ایجاد کنیم تا هنگام تنظیم مجدد بخاطر بسپارید.

خیلی درگیر برنامه های ثابت نباشید

پس از ماه ها عدم اطمینان ، همه ما ناامید هستیم که همه چیز به حالت عادی برگردد – اما حتی با کاهش محدودیت ها ، ما نمی دانیم که “طبیعی” چگونه خواهد بود. فقدان اطمینان می تواند برای ما آسان کند که بخواهیم سعی کنیم برخی از کنترل ها را درک کنیم ، در حالی که مدت طولانی احساس کنترل نکرده ایم. سعی کنید خیلی جلوتر از این برنامه ها را تنظیم نکنید زیرا وقتی مجبور می شوند ناگهان دوباره تغییر کنند این مسئله باعث آزار می شود. درعوض ، روی اهداف كمی تمركز كنید كه می توانند به عنوان سریع پیروز شوند ، در حالی كه همه ما دوباره پاهای خود را پیدا می كنیم.

قبل از راه رفتن دویدن نکنید

شاید شما در حین قفل کردن کاملاً فعال بوده اید و سطح فعالیت بدنی شما خیلی پایین نیامده است. اگر چنین است ، عالی است. برای دیگران ، ما شاید به اندازه قبل از قفل کردن حرکت نکرده ایم ، و این شروع خواهد شد در همسترینگ تنگ ، استقامت پایین تر و زمان بهبودی بیشتر. در این مورد خود را کتک نزنید و به نیازهای بدن خود گوش دهید. به سلامتی برگردید و آن را به آرامی تقویت کنید. بر روی کشش و فرم تمرکز کنید و در کمترین زمان به اوج خود خواهید رسید.

عادت های خوب شستن دست ها را حفظ کنید

فقط به دلیل موفقیت موفقیت آمیز بودن واکسن ها و کاهش شدید میزان عفونت ، این بدان معنا نیست که Covid-19 از بین رفته است. FYI: دقیقاً مانند آنفولانزا ، ویروس نیز برای ماندن در آن حضور دارد. برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که میزان عفونت اکنون افزایش پیدا نمی کند ، همه ما باید با حفظ عادت های خوبی که تشکیل داده ایم ، وظیفه خود را انجام دهیم. دستان خود را به طور مرتب با آب و صابون یا ژل الکل در هنگام بیرون آمدن بشویید ، یک دستمال را عطسه کنید و سرفه کنید و آن را دور بریزید یا اگر امکان آن وجود ندارد ، به شکم آرنج خود بروید. سعی کنید خیلی نزدیک به مردم نباشید و اگر دیگر مصافحه کاری نیست ، آزرده خاطر نشوید.

پرستار

عادت های خوب را حفظ کنید: دستان خود را به طور مرتب با آب و صابون یا ژل الکل در زمان بیرون از خانه بشویید (Unsplash)

برای احساسات متناقض آماده شوید

جداسازی دشوار بوده است ، اما بسیاری از ما همچنین می توانیم در مورد چیزهایی که از صرف وقت بیشتر در خانه با افرادی که دوستشان داریم به دست آوریم. داشتن احساسات متناقض در مورد کاهش محدودیت ها اشکالی ندارد. با خود مهربان باشید و به خود اجازه دهید که یک آرامش آرام و ثابت داشته باشید. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشیم که ما در جهان خارج از خانه خود با پیام های خطرات نامرئی بمباران شده ایم. بنابراین بازگشت به خارج ترکیبی از لرز ، هیجان و ترس خواهد بود.

کارهای روزمره جدید خود را به آرامی با سرعتی که برای شما راحت است شکل دهید. این ممکن است به تدریج باعث افزایش وقت شما در خارج از خانه و یا انتخاب و انتخاب انواع مکان هایی شود که برای رفتن به آنها مهم می دانید. سفر خود را با شخص دیگری مقایسه نکنید – در همان مسیر قدم نمی گذارید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>