5 نکته و منابع بهداشت روان


  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کارمزد دریافت کنیم.

  • همانطور که مگان مارکل در مورد اینکه می خواهد زندگی خودش را بکشد شروع می کند ، در اینجا چگونگی تشخیص علائم و کمک به شخصی که ممکن است در تلاش باشد ، ارائه شده است.

    مگان مارکل مسلماً پرمصرف ترین زن جهان در حال حاضر است.

    هشدار راه انداز – مقاله در مورد مضامین خودکشی و چگونگی کمک به شخصی که خودکشی می کند بحث می کند.

    درست شب گذشته ، او در مصاحبه اختصاصی با مجری اپرا وینفری ظاهر شد تا در مورد خروج از خانواده سلطنتی و مبارزات بهداشت روانی خود هنگام کار به عنوان یک سلطنت ارشد صحبت کند.

    او اظهار داشت که دیگر احساس خودکشی نکرده و در مورد پایان دادن به زندگی خود افکار “روشمندی” داشته است.

    “[The thoughts] بسیار واضح و بسیار ترسناک بودند. من نمی دانستم به چه کسی مراجعه کنم. یکی از کسانی که من با او تماس گرفتم ، که دوست و محرم بوده است ، یکی از بهترین دوستان دیانا بود. چه کسی می تواند بفهمد که در واقع چگونه است؟ “، او پرسید.

    او همچنین اعتراف کرد که ، گاهی احساس می کرد نمی خواهد از ترس آنچه ممکن است با خودش کند تنها بماند.

    شوهرش ، پرنس هری ، در این باره گفت: «من نمی دانستم چه کاری انجام دهم. من بسیار وحشت زده بودم ، برای آن آمادگی نداشتم ، همچنین به یک مکان تاریک رفتم. من فقط می خواستم برای او باشم. “

    اگر کسی را می شناسید که با سلامت روانی خود دست و پنجه نرم می کند و افکار خودکشی را تجربه می کند ، این را بدانید: راهی برای نجات وجود دارد. طبق خیریه ذهن ، از هر 5 نفر 1 نفر خودکشی می کند ، از هر 14 نفر 1 نفر به خود آسیب می رسد و از هر 15 نفر یک نفر اقدام به خودکشی می کند.

    وب سایت آنها همچنین مشترک است که ، حتی اگر زنان بیشتر از مردان فکر خودکشی کنند و اقدام به خودکشی کنند ، مردان سه برابر بیشتر از زنان جان خود را از دست می دهند.

    همچنان به خواندن ادامه دهید ماری کلرمدیر زیبایی و سبک لیزا اوکسنهام با تام چپمن ، بنیانگذار Lions Barber Collective ، یک موسسه خیریه آگاهی از سلامت روان و پیشگیری از خودکشی مردان گفتگو می کند. در اینجا ، او نکات مهم خود را در مورد چگونگی کمک به شخصی که خودکشی کرده است به اشتراک می گذارد. این به اندازه کافی مورد بحث قرار نگرفته و باید مورد بحث قرار گیرد. به یاد داشته باشید ، اگر کسی را می شناسید یا در تلاش هستید: می توانی از پسش بر بیایی.

    چگونه به شخصی که خودکشی کرده کمک کنیم

    اول – بدانید که چگونه علائم را تشخیص دهید

    وقتی نوبت به تشخیص پرچم های قرمز می رسد ، چپمن شما را تشویق می کند که مراقب هرگونه تغییر در رفتار طبیعی باشید.

    “این ممکن است نشانه ای باشد که چیزی درست نیست. شاید آنها به سرعت وزن کم یا کاهش یافته باشند ، بیش از حد کافی بخوابند یا کافی نباشند ، بیش از حد معمول عصبانی یا مقهور باشند. اینها همه نشانه هایی است که باید این سوال را بپرسیم “امروز چه احساسی داری؟” لازم نیست که یک مسئله جدی بهداشت روانی باشد اما صحبت در مورد این مشکل به جلوگیری از سلامت روان بیشتر کمک می کند. “

    اگر نگران هستید که کسی احساس کمبود کند یا از افسردگی پایین رنج می برد – یا بدتر از آن – نکات زیر ممکن است کمک کند.

    1. به آنها کمک کنید تا ارتباط برقرار کنند

    چپمن می گوید ، تنهایی و انزوا قاتلان بزرگی هستند و به شدت به سلامت روان ما آسیب می رسانند. اطمینان حاصل کنید که در حال ورود به سیستم هستید تا ببینید واقعاً احساسات دوستان ، خانواده و حتی همکاران و همسایگانتان چیست. همه ما به طور معمول خیلی شلوغ هستیم که نمی توانیم وقت با کیفیت واقعی را با هم بگذرانیم ، بنابراین وقت بگذارید و صحبت کنید.

    اگر نمی توانید به صورت حضوری ملاقات کنید ، از فن آوری تماس های ویدئویی حضوری استفاده کنید ، گپ های گروهی را تنظیم کنید و زمانی را برای تماس با یکی از اقوام مسن خود که ممکن است در خانه تنها باشد ، اختصاص دهید. وی توضیح می دهد: “این اقدامی است كه ممكن است روز آنها را قابل تحمل كند.”

    2. به آنها انگیزه دهید تا جسمی شوند

    آنها را تشویق کنید که بیرون بروند – این کار ساده اما کاملاً مثر است. “اگر آنها این کار را دوست ندارند ، از تمرینات خانگی بی شماری که می توانید روزانه در سرویس های پخش جریانی به آنها دسترسی داشته باشید ، بهره مند شوید. داشتن نوعی ورزش در هر روز به میزان قابل توجهی سلامت روان و سطح انرژی را بهبود می بخشد. “

    3. به یادگیری آنها القا کنید

    شاید فکر نکرده باشید که خواندن در لیست پیشنهادهایی از چگونگی کمک به شخصی که خودکشی کرده است ، ظاهر می شود ، اما در اینجا آمده است. هر کسی را که فکر می کنید برای یادگیری چیز جدید تلاش می کنند ، امتحان کنید و راهنمایی کنید.

    چپمن در این باره می گوید: “آنها می توانند زبان یاد بگیرند ، كتاب بخوانند ، جهنم ، حتی كتاب بنویسند!” “یادگیری به شما احساس ارزش و موفقیت می دهد که بدون شک تناسب اندام را حفظ می کند. همچنین مثل اینکه ورزش یک روال مثبت را القا می کند. “

    4- ذهن آگاهی را تشویق کنید

    این لازم نیست که مدیتیشن به شکل سنتی باشد ، فقط باید برای زندگی در لحظه زمان صرف کرد.

    “این می تواند هنگام پیاده روی و تفکر در مورد صداهایی که می شنوید ، احساس زمین ، بوها و تنفس شما باشد. همچنین می تواند در خانه با پسرتان نینتندو بازی کند. Chapman به اشتراک می گذارد ، این موضوع را اخیراً فهمیدم – وقتی چند ساعت به دلیل حضور در خود بازی از دست رفتم ، پسرانم واکنش نشان دادند ، کنترلر در دست من بود و سعی می کردم به یک چهار ساله بازنده نشوم. “من هر چیز دیگری را برای آن لحظه فراموش کردم و پس از آن احساس سرحالی کردم.”

    5. منابع تماس آنها را گسترش دهید

    برای محتوای بهداشت روان روزانه ، به Mind The Stairs مراجعه کنید یا برای مشاوره ، با یک سامری به صورت رایگان در 116 123 یا در وب سایت سامری ها صحبت کنید.

    اگر تحت تأثیر هر یک از موضوعات این مقاله قرار گرفته اید و یا فقط به شخصی احتیاج دارید که صحبت کند ، خط تلفن سامریان در 116 123 در 24 ساعت شبانه روز فعال است.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>