6 شرایط بهداشت روان غیرمعمول که باید در مورد آنها بدانید

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، حق کمیسیون کسب کنیم.

  • به مناسبت ماه آگاهی از سلامت روان ، نگاهی داریم به مسائل بهداشت روان ناشی از همه گیری در حال افزایش

    با شنیدن اینکه بیماری های روانی ، به ویژه در انگلیس ، در حال افزایش است ، احتمالاً کمترین تعجب نخواهید کرد. ترکیبی کشنده از کار در خانه ، آموزش در خانه ، قفل کردن ، معاشرت صفر و همه گیر جهانی ، به این معنی است که مردم بیش از هر زمان دیگری با سلامت روانی خود دست و پنجه نرم می کنند.

    شرایطی مانند اضطراب ، PTSD و افسردگی در درجه پایین همه به طور فزاینده ای شایع هستند. جای تعجب نیست که آمارهای بنیاد بهداشت نشان می دهد که 69٪ از بزرگسالان انگلستان تا حدودی (یا بسیار) از اینکه COVID بر زندگی روزمره آنها تأثیر می گذارد احساس نگرانی می کنند ، با 56٪ از نظرسنجی احساس استرس یا اضطراب می کنند.

    افراد در واقع از نظر جسمی عوارض جانبی استرس را نیز تجربه می کنند ، گزارش هایی از کمبود خواب ، رویاهای زنده و حملات وحشت در سراسر انگلستان.

    شما در مورد مواردی که مرتباً صحبت می شود شنیده اید – طبق MIND ، موارد فوق ، به علاوه شرایطی مانند اختلال عاطفی فصلی ، اسکیزوفرنی ، پارانویا و وسواس فکری عملی همه شناخته شده و قابل درک هستند.

    اما بقیه چی؟

    ما فکر کردیم مفید است که نگاهی به برخی از شرایط بهداشت روانی بیندازیم که در کلینیک ها به طور منظم دیده می شوند و شناخته شده نیستند. بعلاوه ، یک روانشناس با شما صحبت می کند تا چگونگی تشخیص اینکه آیا خودتان رنج می برید و همچنین زمان کمک گرفتن از شماست.

    6 مورد شایع بهداشت روانی که بندرت گزارش می شوند

    آیا می دانید؟ “بر اساس DSM-5 در حال حاضر بیش از 300 وضعیت بهداشت روان به طور رسمی شناخته شده است ، به این معنی که وجود دارد بنابراین دکتر کالانیت بن آری ، روانشناس ، نویسنده و درمانگر می گوید بسیاری از آنها که مرتباً در مطبوعات گزارش نمی شوند.

    سیکلوتیمیا

    رادیو 1 ، مجری و نویسنده تلویزیون ، دی جی مت ادموندسون ، اعتراف کرده است که او از یک اختلال نادر به نام سیکلوتیمیا رنج می برد ، به این معنی که او احساس می کند “بسیار پایین است یا از نظر احساسی بالا است.” متأسفانه ، بر اساس وب سایت NHS ، وضعیت ناشناخته در صورت عدم درمان می تواند منجر به اختلال دو قطبی شود. زنان و مردان در هر سنی می توانند به آن مبتلا شوند ، اما متأسفانه این شیوع در زنان بیشتر است.

    فاجعه بار

    ما گزارش فاجعه امسال را دادیم. این اصطلاح توضیح می دهد که در ذهنیتی گیر افتاده اید که باعث می شود شما تصور کنید بدترین اتفاق خواهد افتاد ، روت کودزی مربی زندگی و استاد روانشناسی است. وی توضیح می دهد: “این می تواند علامت بسیاری از بیماری های روانی باشد و به طور قطعی می تواند زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار دهد.”

    PTS

    شما در مورد اختلال استرس پس از سانحه شنیده اید ، اما آیا در مورد استرس پس از سانحه ، یا PTS ، به عنوان موجودی خاص خود شنیده اید؟ PTS یک واکنش نسبتاً رایج انسان به ضربه است. به گفته Brainline ، این کاملا طبیعی است و به سادگی آنچه بدن شما هنگام ترس انجام می دهد.

    این مورد مهم است که برجسته شود ، اگرچه به خودی خود یک وضعیت بهداشت روان نیست ، اما بسیاری از کارگران NHS ممکن است در حال حاضر آن را تجربه کنند. اگر PTS به PTSD تبدیل شود – یعنی کابوس ، برگشت چشم و اضطراب عمومی ، این امر به خودی خود یک بیماری روانی محسوب می شود ، یا وب سایت آنها را توضیح می دهد.

    اختلال شخصیت مرزی

    طبق بیماری روانی Rethink ، BPD نوعی اختلال شخصیت است. این بدان معناست که این یک بیماری بهداشت روانی است که به طور مستقیم بر روی شخص شما تأثیر می گذارد. در واقع ، از هر 100 نفر در انگلیس 1 نفر مبتلا به BPD است ، بنابراین این مسئله کاملاً رایج است. طبق سایت ، این شرایط “باعث می شود شما با احساسات خود مبارزه کنید و می تواند بر روابط شما با دیگران تأثیر بگذارد.”

    تفکیک و اختلال هویت تجزیه

    دوباره ، این بیماری روانی یک اختلال شخصیت است ، بنابراین بر اساس نظر مجدد ، فکر شما را تحت تأثیر قرار می دهد. همانطور که از نام آن مشخص است ، اختلال هویت تجزیه یا DID منجر به این می شود که فرد احساس کند برداشته شده یا با بدنش ارتباط ندارد. گاهی اوقات ، می تواند منجر به شکل گیری چندین هویت متفاوت توسط شخص شود.

    “این روزها ، فشارهای فرهنگی زیادی بر مردم وارد شده است تا بتوانند از نظر آکادمیک ، شناختی ، در زندگی حرفه ای و خانوادگی خود عمل کنند. رسانه های اجتماعی و فرهنگ پاپ بر این فشار می افزاید و هرچه ارتباط ما با فناوری بیشتر باشد ، کمتر به روابط زندگی واقعی خود متصل می شویم. همچنین فناوری سر و صدای زیادی به آن می افزاید و نتیجه عکس آن صلح و حضور در لحظه است. “

    در اینجا توجه داشته باشید: همانند PTS و PTSD ، همانطور که در سایت Rethink وجود دارد ، می توانید علائم تجزیه را داشته باشید بدون اینکه به یک بیماری جدی تر تبدیل شود.

    یائسگی

    این یکی از شرایطی است که دکتر بن آری احساس می کند در مورد آن به اندازه کافی صحبت نشده است. وی توضیح می دهد: “تأثیرات ذهنی و عاطفی یائسگی بسیار زیاد است.” او به اشتراک می گذارد: “این می تواند زنان را از طریق یک ماشین غلتکی احساسی سوق دهد و آنها را غافلگیر کند.”

    بنابراین ، از کجا می دانید که رفتار شما به چه مشکلی تبدیل می شود؟

    این ساده است: وقتی رفتار شما روی زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد ، دکتر بن آری را به اشتراک می گذارید. وی توضیح می دهد: “وقتی متوجه شدید كه احساسات شما مانع از فعالیت سالم هر روزه می شود ، وقت آن است كه وقت آن فرا برسد كه از متخصصان كمك بگیرید”

    اگر در روابط تداخل ایجاد کند

    در تلاش برای پایین نگه داشتن روابط عادی خود ، در حالی که در کار ، خواب ، غذا خوردن یا والدین نیز مناسب است؟ او به اشتراک می گذارد: “این اغلب نشان می دهد که ممکن است چیزی درست نباشد.”

    شما خلق و خوی مداوم پایین ، یا تغییر یافته را تجربه می کنید

    “اگر هر یک از فعالیت هایی که به طور معمول هر روز انجام می دهید به طور مداوم چالش برانگیز یا طاقت فرسا شود ، یا اینکه شما دائماً احساس خلق و خوی کم ، حملات وحشت ، خستگی شدید یا احساساتی دارید که مانع انجام فعالیت های روزمره می شود ، توصیه می کنم کمک کنید ، “روانشناس اضافه می کند.

    او توضیح می دهد که مشکل شما می تواند فیزیولوژیکی ، هورمونی ، روانی یا هر ترکیبی از موارد فوق باشد.

    جواب؟ جستجوی کمک

    وی توصیه می کند: “اولین مرکز تماس باید پزشک عمومی شما باشد.” به یاد داشته باشید ، این سرویس کاملا رایگان است. بعلاوه کار پزشک این است که سعی کند و به شما توصیه صحیح دهد یا شما را به متخصص مربوطه ارجاع دهد. وی می افزاید: “در غیر این صورت ، اگر قادر باشید ، ارتباط مستقیم با یک روان درمانگر به شما کمک می کند احساسات خود را برطرف کنید.”

    از دستیابی می ترسید یا مطمئن نیستید؟ این را به خاطر بسپارید: کمک گرفتن به شما امکان می دهد مکالمه ای ایمن و در محیطی غیرقضاوت داشته باشید.

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>