6 مزیت مراقبه که زندگی را تغییر می دهد و شما را متقاعد می کند که آن را امتحان کنید

[ad_1]

  • مخاطبانش از ماری کلر پشتیبانی می کنند. هنگامی که از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است در مورد برخی از کالاهایی که برای خرید انتخاب می کنید ، کمیسیون دریافت کنیم.

  • آماده کانال ذن خود هستید؟

    بنابراین ، شما مدیتیشن را شنیده اید. اما آیا می دانید مزایای مدیتیشن که باعث آرامش ذهن شما می شود و تنظیم آن می تواند باشد؟

    بعید است ، زیرا یک میزبان کامل وجود دارد. بنابراین ، در حالی که بازیگر Chris Hemsworth یک پیشنهاد مراقبه کاملاً جدید را در برنامه تناسب اندام خود ، Centr راه اندازی می کند ، ما مغز Hannah Hempenstall ، مربی مدیتیشن را که با Centr در زمینه محتوای ذهن آگاهی همکاری می کند ، انتخاب کردیم.

    ثور بازیگر خود از هواداران هوشیاری است و می گوید: “با چند مدیتیشن کوتاه آرامش بیشتری خواهید داشت – و خواب بهتری خواهید داشت – به هیچ وجه. هر روز فقط با گوش دادن به یک مراقبه ، مزایای آن را احساس خواهید کرد. “

    همپنستال موافقت می کند و می افزاید که اگر مانند ایجاد هر عادت دیگری با آن رفتار کنید – هر روز مدتی تراشیده و با ثبات رفتار کنید – این بهزیستی ذهنی شما را بهبود می بخشد. “با بهبود هیچ عنصر دیگری از سلامتی تفاوتی ندارد – هرچه بیشتر در این زمینه وارد شوید ، بیشتر باز خواهید گشت.”

    به جستجوی یک مراقبه اختصاصی از برنامه ادامه دهید و در کنار توضیحات تخصصی در مورد اینکه مراقبه چیست ، چگونه تمرین می تواند برای شما مفید باشد و چطور این کار را در خانه انجام دهید.

    مراقبه: راهنمای متخصص شما

    بنابراین ، تعریف مدیتیشن چیست؟

    به طور خلاصه ، همپنستال توضیح می دهد ، مدیتیشن یک ابزار آرام سازی است. “این تکنیک ها برای دستیابی به نتایج خاص طراحی شده اند – به ذکر چند استرس ، تمرکز و عملکرد بهتر و خواب بهتر.”

    ریشه در مراقبت از آیین هندو و آیین بودا است و به گفته این متخصص مراقبه در باگاواد گیتا که از 400 تا 200 سال پیش از میلاد مسیح نوشته شده است ، مستند است. وی توضیح می دهد: “متون باستانی نوعی تمرین نشسته را توصیف می كنند كه شامل گذاشتن پوست آهو بر روی چمن نرم و اجرا در یك مکان مقدس است.”

    او ادامه داد ، با گذشت زمان ، این رویه در آیین بودایی اولیه پذیرفته شد و بیشتر توسعه یافت. “همان جایی است که ذهن آگاهی شکل گرفت ، که یکی از قدیمی ترین سبک های مراقبه به حساب می آید و هنوز هم مورد توجه است.”

    بنابراین ، امروزه در دنیای غرب از مدیتیشن چگونه استفاده می شود؟

    از آنجا که شیوه های شرقی در دهه 1960 توسط غرب به طور گسترده تری پذیرفته شد ، مدیتیشن به دنیای غرب فیلتر شد.

    همپنستال توضیح می دهد: “مراقبه متعالی (TM) به حرکتی تبدیل شد ، که عمدتا توسط بیتلز و مشاهیر دیگر دوران تبلیغ می شود.”

    امروز می بینید که مراقبه در برنامه هایی مانند Calm و Headspace تبلیغ می شود و توسط افرادی مانند Adriene Mischler از یوگا با Adriene انجام می شود.

    “ما انواع مختلفی از تمرینات یوگا را مشاهده می کنیم – بعضی از آنها شامل پرانایاما ، نوعی مراقبه تنفسی یوگیک و برخی دیگر شامل شعارهای مانترا است که گفته می شود به ما در ارتباط با قدرت های بالاتر و همچنین سبک های در دسترس تر کمک می کند.” توضیح می دهد

    مزایای مراقبه: زن حرکات یوگا را در قله کوه انجام می دهد

    مزایای اصلی مراقبه چیست؟

    نمی دانید چگونه مدیتیشن یا ذهن آگاهی می تواند بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد؟

    وی گفت: “مطالعات بی شماری وجود دارد که مزایای مراقبه منظم از جمله کاهش اضطراب ، عصبانیت و افسردگی را ثابت می کند.”

    وی ادامه می دهد که این مزایای فیزیولوژیکی از جمله کاهش تنش عضلانی و کاهش آسیب ها را نیز دارد.

    در اینجا توجه داشته باشید ، تأکید او بر تمرین منظم است – او هشدار می دهد که انتظار یکبار مراقبه و ابرانسان شدن را نداشته باشد. “دقیقاً مانند ورزش در باشگاه ، با تمرین مداوم از مزایای آن بهره مند خواهید شد.”

    “ممکن است چند جلسه طول بکشد تا یاد بگیریم که عمیقاً آرام بگیریم زیرا بسیاری از ما بدون اینکه حتی خود را بفهمیم بسیار ریسمان داریم. پافشاری اساسی است. “

    راهنمای کوتاه گام به گام نحوه مراقبه برای مبتدیانی که این کار را در خانه انجام می دهند.

    1. یک مراقبه هدایت شده پیدا کنید که بتوانید همراه آن دنبال کنید – Centr یکی باشد.

    2. یک موقعیت راحت پیدا کنید.

    3- نفس خود را به مدت سه تا پنج بار دنبال کنید.

    4- بدن خود را از نظر هرگونه گرفتگی یا کشش اسکن کنید. آنجا بمانید تا احساس کنید از بین می رود.

    5. بازگشت به نفس.

    6. شمارش معکوس از ده ، سپس شروع دوباره ابزار آسان دیگری است که می توانید در صورت ناراحتی ، ضعف و استرس از آن استفاده کنید.

    https://www.youtube.com/watch؟v=Pkfb-XuQjrE

    مراقبه مبارک

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>